Gość djlux Opublikowano 4 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 A garażujesz go czy stoi na dworzu?Przy takiej tem. to traci moc   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/47950-akumulator-zawi%C3%B3d%C5%82/page/3/#findComment-425930 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piotrek2308 Opublikowano 4 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 Niby stoi w garażu ale nie ogrzewany więc temp. jest prawie taka sama jak na dworze.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/47950-akumulator-zawi%C3%B3d%C5%82/page/3/#findComment-425941 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość djlux Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 (edytowane) To z akumulatorem masz coś nie teges.Ładowałem ostatnio prostownikiem do pełna 30grudnia w celu sprawdzenia jaka jest żywotność.Włożyłem sobie do samochodu w tym tygodniu (dokładnie wtorek) miał 55Ah i odpalił bez problemu. Edytowane 5 Lutego 2012 przez djlux   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/47950-akumulator-zawi%C3%B3d%C5%82/page/3/#findComment-426036 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość djlux Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 Dodam jeszcze że przed zamontowaniem do samochodu miał 12,32V a po podłączeniu kabli 12.09 i pali.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/47950-akumulator-zawi%C3%B3d%C5%82/page/3/#findComment-426037 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piotrek2308 Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 U mnie nie leży nie używany. Jakieś 2 tygodnie temu to przy 12.4 bez problemu zapalił. A stary olej ma tu na to jakieś znaczenie(wymieniany 2 lata temu). Na wiosnę miałem go wymienić.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/47950-akumulator-zawi%C3%B3d%C5%82/page/3/#findComment-426230 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość djlux Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 Nic nie ma do rzeczy,stary czy nowy wiadomo że jak zimno to gęsty jest.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/47950-akumulator-zawi%C3%B3d%C5%82/page/3/#findComment-426270 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piotrek2308 Opublikowano 11 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2012 (edytowane) Olej wymieniłem i po dzisiejszym mrozie (-20) na akumulatorze 12.5 V kręci kontrolki gasną i nie zapalił. Po 2 min na prostowniku odpalił. A może filtr paliwa ma tu coś wspólnego z tym. Czy to może wszystko normalne jest. A może świece wiem że są jakieś dwuelektrodowe ale ile mają to nie wiem(min 2 lata) Tak mi się jeszcze przypomniało że te moje 3 tłoki dość długo potrzebują czasu aby zaskoczyły (z 1-2 sek). W porównaniu do CC czy astry które odrazy zaskakują. Edytowane 11 Lutego 2012 przez piotrek2308   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/47950-akumulator-zawi%C3%B3d%C5%82/page/3/#findComment-427457 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość djlux Opublikowano 11 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2012 Nie miał akumulator wystarczającej ilości A dlatego nie zapalił.Nie szukaj przyczyny tam gdzie jej nie ma.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/47950-akumulator-zawi%C3%B3d%C5%82/page/3/#findComment-427463 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gregy Opublikowano 10 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2013 Dziwne, trudno mi sie z tym zgodzic ze juz ponizej 12,5V sa problemy z aku.U mnie sa 3 auta w domu, robilem wielokrotnie pomiary miernikiem i okazuje sie ze najczesciej aku maja miedzy 12,2-12,4V nawet jesli samochod jest czesto uzywany, lub stoi np.1 dzien. A wszystkie trzy odpalaja bez problemu zarowno latem jak i zima..Dodam ze wsrod tych 3 akumulatorow jest 1 Bosch(okolo 2,5letni) i dwie Varty Blue Dynamic 72Ah, jedna z maja tego roku a w druga ma okolo 2 lata!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/47950-akumulator-zawi%C3%B3d%C5%82/page/3/#findComment-502773 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 10 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2013 napiecie jalowe nie jest kompetnie wazne to tylko siła elektromotoryczna jaką zdefiniowal Volta- taki gość. Napieicie pod obciazeniem np chwilowym poborze 100 amper jest wazne bo moze byc ze niby wyglada aku na dobry a moze pod tak duzym obciazeniem wykazywac napiecie 8 V i juz wiemy ze ten aku jest do luftu. Pod tak duzym obciazeniem napiecie powinno wynosci okolo 10-10.5 V i wtedy mozemy liczyc na to ze pryz sprawnym rozruszniku wal korbowy przy odpalaniu bedzi emial obroty prawie 300 obr /min. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/47950-akumulator-zawi%C3%B3d%C5%82/page/3/#findComment-502794 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.