Skocz do zawartości

Akumulator zawiódł


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 28
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

To z akumulatorem masz coś nie teges.Ładowałem ostatnio prostownikiem do pełna 30grudnia w celu sprawdzenia jaka jest żywotność.Włożyłem sobie do samochodu w tym tygodniu (dokładnie wtorek) miał 55Ah i odpalił bez problemu.

Edytowane przez djlux

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość piotrek2308

U mnie nie leży nie używany. Jakieś 2 tygodnie temu to przy 12.4 bez problemu zapalił. A stary olej ma tu na to jakieś znaczenie(wymieniany 2 lata temu). Na wiosnę miałem go wymienić.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość piotrek2308

Olej wymieniłem i po dzisiejszym mrozie (-20) na akumulatorze 12.5 V kręci kontrolki gasną i nie zapalił. Po 2 min na prostowniku odpalił. A może filtr paliwa ma tu coś wspólnego z tym. Czy to może wszystko normalne jest.

A może świece wiem że są jakieś dwuelektrodowe ale ile mają to nie wiem(min 2 lata)

 

Tak mi się jeszcze przypomniało że te moje 3 tłoki dość długo potrzebują czasu aby zaskoczyły (z 1-2 sek). W porównaniu do CC czy astry które odrazy zaskakują.

Edytowane przez piotrek2308

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Dziwne, trudno mi sie z tym zgodzic ze juz ponizej 12,5V sa problemy z aku.U mnie sa 3 auta w domu, robilem wielokrotnie pomiary miernikiem i okazuje sie ze najczesciej aku maja miedzy 12,2-12,4V nawet jesli samochod jest czesto uzywany, lub stoi np.1 dzien. A wszystkie trzy odpalaja bez problemu zarowno latem jak i zima..Dodam ze wsrod tych 3 akumulatorow jest 1 Bosch(okolo 2,5letni) i dwie Varty Blue Dynamic 72Ah, jedna z maja tego roku a w druga ma okolo 2 lata!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

napiecie jalowe nie jest kompetnie wazne to tylko siła elektromotoryczna jaką zdefiniowal Volta- taki gość. Napieicie pod obciazeniem np chwilowym poborze 100 amper jest wazne bo moze byc ze niby wyglada aku na dobry a moze pod tak duzym obciazeniem wykazywac napiecie 8 V i juz wiemy ze ten aku jest do luftu. Pod tak duzym obciazeniem napiecie powinno wynosci okolo 10-10.5 V i wtedy mozemy liczyc na to ze pryz sprawnym rozruszniku wal korbowy przy odpalaniu bedzi emial obroty prawie 300 obr /min.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności