Skocz do zawartości

Czyżby DIS ? (szarpie gdy ciepły) 1.4 16v


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Walczę z tym samym problemem od jakiś 3 tygodni do tej pory wymieniłem :

- świecę, wszystkie filtry, czyszczenie przepustnicy krokowca i EGR-a, byłem u mechanika (posprawdzał wszystko + rozebrał cały rozrząd) i stwierdził że może to być wina uszkodzonego regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej lub wina Dis-a, jutro wymienie regulator i sprobuje podmienić Disa.

 

 

C.d. walki podmieniłem Disa nic nie dało, wymieniłem regulator ciśnienia paliwa - troszke lepiej ale dalej szarpie, zostały mi jeszcze 4 możliwości do sprawdzenia - czujnik przepływki, potencjometr przepustnicy, czujnik położenia wału korbowego i podmiana kompa. Jak to nie pomoze to juz nie mam pojecia gdzie szukac usterki.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Walczę z tym samym problemem od jakiś 3 tygodni do tej pory wymieniłem :

- świecę, wszystkie filtry, czyszczenie przepustnicy krokowca i EGR-a, byłem u mechanika (posprawdzał wszystko + rozebrał cały rozrząd) i stwierdził że może to być wina uszkodzonego regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej lub wina Dis-a, jutro wymienie regulator i sprobuje podmienić Disa.

 

 

C.d. walki podmieniłem Disa nic nie dało, wymieniłem regulator ciśnienia paliwa - troszke lepiej ale dalej szarpie, zostały mi jeszcze 4 możliwości do sprawdzenia - czujnik przepływki, potencjometr przepustnicy, czujnik położenia wału korbowego i podmiana kompa. Jak to nie pomoze to juz nie mam pojecia gdzie szukac usterki.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nareszcie nabrałem ochoty na jazde tym samochem a wiec tak podmieniłem : czujnik położenia wału korbowego, cewkę, potencjometr przepustncy, czujnik przepływomierza powietrza, ale za bardzo te operacje nie pomogły jedynie po wymianie potencjometru cos sie polepszyło ale nie do końca. Na forum widziałem post odnośnie zaworu Egr więc po oczyszczeniu postanwiłem go podmienić no i bingo ! Przyczyną szarpania był właśnie Egr na komputerze nic nie wyszło że jest coś z nim nie tak.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nareszcie nabrałem ochoty na jazde tym samochem a wiec tak podmieniłem : czujnik położenia wału korbowego, cewkę, potencjometr przepustncy, czujnik przepływomierza powietrza, ale za bardzo te operacje nie pomogły jedynie po wymianie potencjometru cos sie polepszyło ale nie do końca. Na forum widziałem post odnośnie zaworu Egr więc po oczyszczeniu postanwiłem go podmienić no i bingo ! Przyczyną szarpania był właśnie Egr na komputerze nic nie wyszło że jest coś z nim nie tak.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

artic74 daj znać jak wymienisz DIS-a czy będzie różnica. Dzięki :D

Witam wszystkich automaniaków!! Miałem dać cynk jak zmienię DISa jaki będzie tego skutek.Miałem już zamawiać na allegro DISa ale wydaję mi się,że zaoszczędziłem parę groszy.Wczoraj wyrwałem się na dwie godzinki odwiedzić kolegę mechanika w jego warsztacie i tak z ciekawości sprawdziliśmy świece wszystko było ok. ale przy okazji sprawdziłem stan gum i sprężynek łączących DISa ze świecami a tu zonk-na jednym bolcu wystającym z DISa widzę nalot jakby rdza a w gumce sprężynka także z nalotem więc przeczyściłem i bez większego entuzjazmu zamontowałem wszystko.Jednak w trakcie krótkiego powrotu do domu stwierdziłem ,że auto nie szarpie jak wcześniej nawet odpuszczając gaz tj.hamując silnikiem.Tak więc jutro w drodze do pracy przetestuję asterkę i napiszę czy naprawdę pomogło.Jeśli tak to większość problemów z szarpaniem jest zapewne powodowane przez te ustrojstwo.Pozdrawiam.Do usłyszenia.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

artic74 daj znać jak wymienisz DIS-a czy będzie różnica. Dzięki :D

Witam wszystkich automaniaków!! Miałem dać cynk jak zmienię DISa jaki będzie tego skutek.Miałem już zamawiać na allegro DISa ale wydaję mi się,że zaoszczędziłem parę groszy.Wczoraj wyrwałem się na dwie godzinki odwiedzić kolegę mechanika w jego warsztacie i tak z ciekawości sprawdziliśmy świece wszystko było ok. ale przy okazji sprawdziłem stan gum i sprężynek łączących DISa ze świecami a tu zonk-na jednym bolcu wystającym z DISa widzę nalot jakby rdza a w gumce sprężynka także z nalotem więc przeczyściłem i bez większego entuzjazmu zamontowałem wszystko.Jednak w trakcie krótkiego powrotu do domu stwierdziłem ,że auto nie szarpie jak wcześniej nawet odpuszczając gaz tj.hamując silnikiem.Tak więc jutro w drodze do pracy przetestuję asterkę i napiszę czy naprawdę pomogło.Jeśli tak to większość problemów z szarpaniem jest zapewne powodowane przez te ustrojstwo.Pozdrawiam.Do usłyszenia.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności