Skocz do zawartości

Brak mocy i zapalająca się kontrolka świec żarowych


Rekomendowane odpowiedzi

Gość wojtsiech

Mam oryginał, ale co jest w środku to nie wiem, warsztat zmieniał. A teraz jak jest dobrze to wole tam nie zaglądać

 

moglbys jeszcze napisac jak doszles do tego ze wina lezy w przeplywce?napewno ktos skorzysta

 

Gość wojtsiech

W sumie w warsztacie doszli do tego droga eliminacji usterek innych części.

Długo się nie nacieszyłem sprawnym wozidłem, dziś alter się spalił, ale już zakupiony regenerowany i jest ok.

 

  • 2 miesiące temu...

nie potrafie zdiagnozowac o co chodzi,kontrolka zapala sie czasem powyzej 2200 obr/min i bez znaczenia czy silnik obciazony czy nim hamuje

egr jest zaslepiony i sa dziwne wartosci ale nie powoduje tego bledu na bank,przeplywka i turbawka sa nowe oryginalne,wtryski zmienialem kilka miechow temu i czujnik cisnienia na listwie cr miesiac temu.pompa wydaje sie dobrze pompuje a paliwo nie zawiera wiatru,nie dziala mi predkosciomierz od 6-7 m-cy ale kontrolka zapala sie od okolo tygodnia

pojawilo sie dymienie miedzy 1600-2100 obr/min wyzej i nizej nie dymi

podejzewam nieszczelnosc miedzy kolektorem ssacym a glowica ale niemam pewnosci a w tym silniku odkrecic kolektor to nie lada wyzwanie pomijajac pokaleczone rece

prosze o pomoc w diagnozie

 

  • 4 tygodnie później...
Gość piterson6

Witam ,śledzę tematy tz. brak mocy bo i w moim aucie vivaro dti 1.9 74 kw z 2001r pojawiło się takie zachowanie. Samochód nie miał mocy mogłem pedał gazu wcisnąć do podłogi a auto i tak nie reagowało ,dopiero powyżej 2,5 tys obrotów dostawał kopa ale był "żwawy" tylko do 4 tyś obrotów .Zapalała się kontrolka świec przy różnych okazjach czasem na bardzo krótko innym razem gasła po przejechaniu kilku kilometrów .Na 6 biegu czasem dławił się ale na bardzo krótko ,tracił moc na 20-30 sek. Po zaczerpniętej wiedzy na forach odłączyłem kostkę w przepływce powietrza i prawie się naprawił ,na 6 biegu teraz nie dławi sie ,na każdym biegu jest "żwawy" jednak został objaw taki ,że nie przekracza 4 tyś obrotów w czasie jazdy,czy to może jest spowodowane jakąś blokadą prędkości (nie wiem czy dobrze to nazwałem) czy może jest jeszcze inna usterka? Po odłączeniu przepływki jeżdżę narazie z odłączoną kostką czekam na nową przepływke ,zamiennik niemiecki ,poprzednia była podróbką -nie ma na niej żadnych numerów serii itp.

 

przeplywka do 1.9 tylko oryginal siemensa,w sklepie kupilem zamiennik w ktorym byly oporniki zamiast blaszek i nie dzialalo...

wiecej niz 4100 obr/min z tego silnika nie wycisniesz bo jak napisales ma odciecie ale clipem mozna usunac blokade do 4500

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności