Gość wojtsiech Opublikowano 21 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2011 Mam oryginał, ale co jest w środku to nie wiem, warsztat zmieniał. A teraz jak jest dobrze to wole tam nie zaglądać   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekcichy Opublikowano 21 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2011 moglbys jeszcze napisac jak doszles do tego ze wina lezy w przeplywce?napewno ktos skorzysta   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wojtsiech Opublikowano 27 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 W sumie w warsztacie doszli do tego droga eliminacji usterek innych części. Długo się nie nacieszyłem sprawnym wozidłem, dziś alter się spalił, ale już zakupiony regenerowany i jest ok.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekcichy Opublikowano 5 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 nie potrafie zdiagnozowac o co chodzi,kontrolka zapala sie czasem powyzej 2200 obr/min i bez znaczenia czy silnik obciazony czy nim hamuje egr jest zaslepiony i sa dziwne wartosci ale nie powoduje tego bledu na bank,przeplywka i turbawka sa nowe oryginalne,wtryski zmienialem kilka miechow temu i czujnik cisnienia na listwie cr miesiac temu.pompa wydaje sie dobrze pompuje a paliwo nie zawiera wiatru,nie dziala mi predkosciomierz od 6-7 m-cy ale kontrolka zapala sie od okolo tygodnia pojawilo sie dymienie miedzy 1600-2100 obr/min wyzej i nizej nie dymi podejzewam nieszczelnosc miedzy kolektorem ssacym a glowica ale niemam pewnosci a w tym silniku odkrecic kolektor to nie lada wyzwanie pomijajac pokaleczone rece prosze o pomoc w diagnozie   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piterson6 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Witam ,śledzę tematy tz. brak mocy bo i w moim aucie vivaro dti 1.9 74 kw z 2001r pojawiło się takie zachowanie. Samochód nie miał mocy mogłem pedał gazu wcisnąć do podłogi a auto i tak nie reagowało ,dopiero powyżej 2,5 tys obrotów dostawał kopa ale był "żwawy" tylko do 4 tyś obrotów .Zapalała się kontrolka świec przy różnych okazjach czasem na bardzo krótko innym razem gasła po przejechaniu kilku kilometrów .Na 6 biegu czasem dławił się ale na bardzo krótko ,tracił moc na 20-30 sek. Po zaczerpniętej wiedzy na forach odłączyłem kostkę w przepływce powietrza i prawie się naprawił ,na 6 biegu teraz nie dławi sie ,na każdym biegu jest "żwawy" jednak został objaw taki ,że nie przekracza 4 tyś obrotów w czasie jazdy,czy to może jest spowodowane jakąś blokadą prędkości (nie wiem czy dobrze to nazwałem) czy może jest jeszcze inna usterka? Po odłączeniu przepływki jeżdżę narazie z odłączoną kostką czekam na nową przepływke ,zamiennik niemiecki ,poprzednia była podróbką -nie ma na niej żadnych numerów serii itp.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekcichy Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2012 przeplywka do 1.9 tylko oryginal siemensa,w sklepie kupilem zamiennik w ktorym byly oporniki zamiast blaszek i nie dzialalo... wiecej niz 4100 obr/min z tego silnika nie wycisniesz bo jak napisales ma odciecie ale clipem mozna usunac blokade do 4500   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.