Skocz do zawartości

Brak mocy i zapalająca się kontrolka świec żarowych


Gość wojtsiech

Rekomendowane odpowiedzi

Gość wojtsiech

W sumie w warsztacie doszli do tego droga eliminacji usterek innych części.

Długo się nie nacieszyłem sprawnym wozidłem, dziś alter się spalił, ale już zakupiony regenerowany i jest ok.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

nie potrafie zdiagnozowac o co chodzi,kontrolka zapala sie czasem powyzej 2200 obr/min i bez znaczenia czy silnik obciazony czy nim hamuje

egr jest zaslepiony i sa dziwne wartosci ale nie powoduje tego bledu na bank,przeplywka i turbawka sa nowe oryginalne,wtryski zmienialem kilka miechow temu i czujnik cisnienia na listwie cr miesiac temu.pompa wydaje sie dobrze pompuje a paliwo nie zawiera wiatru,nie dziala mi predkosciomierz od 6-7 m-cy ale kontrolka zapala sie od okolo tygodnia

pojawilo sie dymienie miedzy 1600-2100 obr/min wyzej i nizej nie dymi

podejzewam nieszczelnosc miedzy kolektorem ssacym a glowica ale niemam pewnosci a w tym silniku odkrecic kolektor to nie lada wyzwanie pomijajac pokaleczone rece

prosze o pomoc w diagnozie

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
Gość piterson6

Witam ,śledzę tematy tz. brak mocy bo i w moim aucie vivaro dti 1.9 74 kw z 2001r pojawiło się takie zachowanie. Samochód nie miał mocy mogłem pedał gazu wcisnąć do podłogi a auto i tak nie reagowało ,dopiero powyżej 2,5 tys obrotów dostawał kopa ale był "żwawy" tylko do 4 tyś obrotów .Zapalała się kontrolka świec przy różnych okazjach czasem na bardzo krótko innym razem gasła po przejechaniu kilku kilometrów .Na 6 biegu czasem dławił się ale na bardzo krótko ,tracił moc na 20-30 sek. Po zaczerpniętej wiedzy na forach odłączyłem kostkę w przepływce powietrza i prawie się naprawił ,na 6 biegu teraz nie dławi sie ,na każdym biegu jest "żwawy" jednak został objaw taki ,że nie przekracza 4 tyś obrotów w czasie jazdy,czy to może jest spowodowane jakąś blokadą prędkości (nie wiem czy dobrze to nazwałem) czy może jest jeszcze inna usterka? Po odłączeniu przepływki jeżdżę narazie z odłączoną kostką czekam na nową przepływke ,zamiennik niemiecki ,poprzednia była podróbką -nie ma na niej żadnych numerów serii itp.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeplywka do 1.9 tylko oryginal siemensa,w sklepie kupilem zamiennik w ktorym byly oporniki zamiast blaszek i nie dzialalo...

wiecej niz 4100 obr/min z tego silnika nie wycisniesz bo jak napisales ma odciecie ale clipem mozna usunac blokade do 4500

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności