Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Hey, oringi są dwa i z tego co wiem to tylko da sie kupić pokrywę filtra. Mi brakuje po jednym oringu ale dopasowalem zwykle gumowe, ale kiedy tylko bede mial mozliwosc wywale ta obudowe na szybkozłączki a zamontuje na zaciski jak w vivaro i innych autkach.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/48654-rozmiar-oring%C3%B3w/#findComment-420313
Udostępnij na innych stronach

falowaniem obrotów na zimnym silniku

Niech zgadnę, im zimniej tym falowanie większe a gdy jest ciepło na zewnątrz to nie występuje?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/48654-rozmiar-oring%C3%B3w/#findComment-420524
Udostępnij na innych stronach

Zrobiono mi aktualizacje oprogramowania żeby świece wcześniej odpalały, po tym zabiegu silnik nie szarpał. Poszukaj tematów o zmianie softu, tu masz jeden z nich http://forum.opel24.com/topic/16754-fabryczny-soft/

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/48654-rozmiar-oring%C3%B3w/#findComment-420819
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj po długich poszukiwaniach w Poznaniu takowych oringów( wymontowałem pod sklepem ale mieli tylko większe 10x2, a mają być w granicach 9-9,5x2)nie udało mi się ich wymienić, teraz pozostaje tylko internet. Ale odziwo po postoju 8h, auto odpaliło bez zająknięcia, właśnie przedchwilą jeszcze raz to sprawdziłem po kolejnych 8 h i znów sukces. A więc to muszą być te oringi. Napewno je trchę ruszyłem i teraz siedzą prawidłowo. Ale napewno je wymienię bo jeden jest naderwany. Pozdrawiam :jupi:

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/48654-rozmiar-oring%C3%B3w/#findComment-420832
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam, po wielu perypetiach z moją asterką wreszcie wszystko gra jak należy. A moja pierwsza diagnoza była trafna tylko wykonanie trochę nie wyszło i dlatego jeszcze prawie 2 miechy walczyłem z nią. Wymiana oringów w pokrywie filtra to był strzał w dziesiatkę dużo dłubaniny ale udało się, włożyłem 9x2, przy wciskaniu węży ciasno wchodziły ale dały radę. Przez ten czas ta wymiana nic nie pomogła jeszcze dodatkowo wymieniłem zawór na pompie, dwie świece i nic jeszcze do tego dziesięć różnych sposobów odpowietrzenia, jak obroty na zimnym falowały tak falowały. Wreszcie wkurzyłem się i zabrałem się jeszcze raz za wymontowanie tego filtra( wcześniej parę razy odpinałem węże od niego przy odpowietrzaniu). Wyciągam go patrzę w pokrywę :shock:, a tam te 2 oringi w głębi ucięte na pól i jedna część była już we wnątrz komory filtra. Dobrze jak zamawiałem oringi kupiłem więcej, kolejna zmiana i walka z włożeniem ( teraz wsadziłem zwykłe z gumy bo te ze silikonu sie tak rozlazły że drugi raz już nie dały rady si włożyć, tak jakby się powiękrzyły o 0,5 mm :szok:). Montuję wszystko do kupy, zalewam wszystkie wężyki ropą, odpalam bez żadnego piłowania( za pierwszym zakręceniem wału), ok wszystko gra. Odczekałem 10h dla kontroli czy na zimnym będzie wszystko ok, wsiadam przekręcam kluczyk i słyszę piękne klekotanie mojej asterki. Jestem w niebo wzięty wreszcie mogę spać spokojnie. pozdrawiam wszystkich

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/48654-rozmiar-oring%C3%B3w/#findComment-429155
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności