Skocz do zawartości

Szarpie , przerywa do 2 tyś obrotów.


Gość Von Mazuren

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Von Mazuren

Witam. Naciskając pedał gazu , silnik zaczyna przerywać jakby nie palił na jeden gar,lub nie dostawał paliwa... Bardziej odczuwalne to jest na zimnym silniku.Po przekroczeniu 2 tyś obr. silnik pracuje normalnie. A jeśli jedzie się na przedziale tych obrotów i na IV biegu , szarpie lekko autem. Za uwarzyłem że nasila się ta dolegliwość . Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam.

Edytowane przez Von Mazuren

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 20
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Gość Von Mazuren

Co do moich objawów , które opisałem jestem po czyszczeniu EGR-a i czujnika w kolektorze (znajdujący się po prawej stronie)

Objawy nie ustąpiły , nawet jak by się nasiliły :sad: .Zaraz jadę wiercić dziurkę w przepływce, myślę że to rozwiąże problem.

 

Właśnie Wywierciłem dziurę w przepływomierzu. :niie: Nic to nie pomogło , Za uwarzyłem że jak odepnę przepływkę to objawy ustępują ,co prawda check się zapalił. Czy to znak że przepływomierz nadaje się do wymiany?

 

Pomocy , bo ciężko mi ciągnąć ten mój MONOLOG !

Pozdrawiam

Edytowane przez Von Mazuren

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość nekroskop

a zerknij czy nie kopci w czasie takiej jazdy ?

ja jak mialem walnieta przepływke to miałem efekt ślizgania sie obrotomierza wciskalem gaz i nic 1500 obrotów a potam

ryps i 2500 - 3000 i spadek do 2200

przy twoich objawach mi pomoglo czyszczenie egr ale u mnie po miesiacu widze ze objawy te wracaja ale sinterka jak mówię kopci mi . i teraz też jestem w kropce. Doraźnie spróbuj zaslepić wyjscie elektrozaworu tam gdzie sa 3 to ten poprawej stronie i wylot po prawej sciagnij węzyk i zaslep .bez zaslepki szybko się silnik checkuje.

Wtedy auto traci moc ale nie ma tego szarpania.

możesz jeszcze spróbowac poząglowac tymi elektrozaworami może którys jest walniety.

 

ja chyba będe musiał sprawdzic turbine i wtryski , dodatkowo strasza mnie uszczelka pod głowica .

 

przypomnialo mi się . zrób odczyt z komputera przy p0400 bedzie na 90 %walnięta przepływka. na przepływomierzach sa oznaczenia niestety nie pamietam tej tabeli. moze ktoś ma zainstalowany program od Opla tam jest tabelka i opis. To był to kod produkcji i czesc przepływomierzy przy takich objawach szła dowymiany - zaleceie dla ASO

Edytowane przez nekroskop

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Po odłączeniu przepływomierza zapalił sie check , objawy ustąpiły bo komputer prawdopodobnie przeszedł w tryb awaryjny.

Może to być zanieczyszczony EGR lub spadł wężyk podciśnienia , może czujnik sterujący wlotem powietrza w kolektorze ssącym?

Najprościej to podłączyć kompa i powinno się wyjaśnić. Nikt wszystkiego niewie.Taki objaw też może robić pompa wtrysku(oby nie)

Pozdr :-)

Co doprzepływki to dane ponizej:

20c507d3f8d4.jpg

d55a977178d3.jpg

a6054b0f4444.jpg

3f410e36bd04.jpg

1f62a155e913.jpg

705313364a81.jpg

Edytowane przez baki

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Von Mazuren

Witajcie .I dziękuję Wam za podpowiedzi i wskazówki.

Pod komputer podepnę się za parę dni. Nawinę dalszy ciąg moich bolączek i trosk:

 

Przy wielkim mrozie nie chce palić , trzeba ją kręcić i kręcić . Niby coś tam dochodzi do zapłonu ale tak jak by paliła na 2 gary, dym leci czarny ( świece żar. dają zwarcie -chyba są ok) .Do paliwa został dodany "anty gel" Po wielkich mękach odpaliła , ale dziś znów akumulator(jest dobry), się poddał .Dam znać co tam z moimi bolączkami. Pozdrawiam.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość STRUS_TM

Cześć Ziomek! A ja zacznę z innej strony-kiedy wymieniałeś filtr paliwa? Nie zaczęło się to po ostatnim tankowaniu? Znajomy tankował ostatnio w Wałbrzychu na jednej z firmowych stacji- wszystkie dystrybutory ze "zwykłym" dieslem nagle nawaliły (jakaś epidemia,czy cóś...bo mróz... :wesoly: )i pozostało tylko paliwko z wyższej półki.... PS.Pewnie sie już gdzieś mijaliśmy-zielona Sintra z ciemnymi szybami i "antenką"cb

Edytowane przez STRUS_TM

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Von Mazuren

No Witaj :D

Paliwo mam sprawdzone latam na nim już 5-ty rok . Filtry paliwa, oleju oraz olej mobil 10w 40 diesel zmieniam co 8 tyś km powietrza co drugą wymiankę . A ja " lotom " granatową z anteną na tyle i w zimie z bagażnikiem na narty. Pozdrawiam ;)

 

Baki spisałem nr z mojej przepływki 481 27 2 B Jak możesz to rozszyfruj co i z czyn :zdziwko:

Edytowane przez Von Mazuren
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności