Skocz do zawartości

Szarpie , przerywa do 2 tyś obrotów.


Gość Von Mazuren

Rekomendowane odpowiedzi

Gość nekroskop

Baki spisałem nr z mojej przepływki 481 27 2 B Jak możesz to rozszyfruj co i z czyn :zdziwko:

 

tak na czuja to styczen 2004 :-D

ja swoja sinterke pale co 8 godzin mniej wiecej , bo jak zostawie dluzej to jest problem.

moge krecic kreic i albo odpali albo nie.

ostatnio mialem taki klopot ze zjezdzajac z ronda mialem efekt jakby mi sie ropa skonczyla byl to najwiekszy mroz chyba z minus 20. Opdalilem go nadrodze w akcie desperacji na "plaka"

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 20
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Gość Von Mazuren

Jeśli ta waga powietrza jest z 2004 to już była zmieniana po 6 latach. ;( Coś mam nosa że akumulator się mi kończy i nie daje rady porządnie obracać całym tym żelastwem .A jeszcze słyszałem że z wtryskiwacze mogą być zmęczone. :cry: W sobotę będę kombinował , Pozdrawiam

 

Jest sobota , byłem podłączyć się do kompa kompa przepływka "zdrowa" . Następnym krokiem jaki zrobię będzie czyszczenie kolektora :mur: Będziemy w kontakcie. Krzysiek :SMILE:

Edytowane przez Von Mazuren

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość bodzio012

Niestety sintra ma kiepski rozrusznik i po niżej -15 ciężko odpalić, dziś mijałem się z moją którą sprzedałem i powiem szczerze aż się obejrzałem, ciemne szybki, jasne zieleń, metalic, aż miło popatrzeć, silnik po lekkim chipie, bez dymka poleciał ze skrzyżowania że hoho, wracając do tematu mam saaba z 2.2 115KM to samo co w sintrze i w sintrze do 2000 obr mi szarpał i w saabie mi szarpie, ja myślę że to po prostu pompa ma taki urok, zwłaszcza że te pompy nie zaliczają się do nieawaryjnych,mam czym podłączyć, brak błędów i na codzień zajmuję się naprawami tego typj, oczywiście na swoje auto czasu nie ma, :rolleyes: :rolleyes:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Sintra ma bardzo dobry rozrusznik i jak wszystko w aucie jest sprawne to po zgaszeniu się lampki podgrzewania świec żarowych przy

temperaturze -21stc powinna zapalić za czwartym obrotem rozrusznika. Tak ma moja. Bez żadnych dodatkowych bajerów (modułów- świec)

i innych. Poprostu jak dbasz o auto tak masz . Normalnie wlewam olej 5w40 a na zimę 5w30 wymieniam co 15tys.Paliwo tankuję na BP i

stacji Auchan co trzecie tankowanie wlewam płyn czyszczący wtryski, filtr paliwa wymieniam pod koniec listopada przed zimą.

Przed zimą najlepiej też (przy wymianie filtra )pozbyć się wody w obudowie filtra-zdjęcie poniżej.

a96a73817c5e.jpg

lub link :http://s002.radikal.ru/i198/1202/06/a96a73817c5e.jpg

 

Pozdr baki:-)

Edytowane przez baki

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość bodzio012

Pewnie że ma dobry rozrusznik ale trochę wolny i po mroźnej nocy wolno kręci, u mnie to poszarpywanie do 2000 obr troszkę ustało po lekkiej modyfikacji mocy oczywiście w górę :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
Gość Von Mazuren

Witam . Kolektor wyczyszczony z półcentymetrowej sadzy. Poprawa jest, ale silnik jeszcze troszkę kuleje lecz to szło jakoś przeżyć .Teraz to mam szał pał :mur: Zaczęło się jeszcze przed czyszczeniem , silnik zaczął gasnąć przy cofaniu i jeździe na zakręcie i przy hamowaniu biegiem .Po czyszczeniu wymieniłem "oliwę" i wszystkie filtry.Usterka minęła, więc pomyślałem że to mógł być filtr paliwa. Lecz po przejechaniu 80 km objawy powróciły i zaczęły się nasilać,po gwałtownym hamowaniu (przeciążaniu jak samolocie) silnik gasł oraz zapalał się check, a na biegu jałowym motor pracował normalnie. By jechać dalej musiałem wyłączać oraz włączyć stacyjkę ,check gasł silnik odpalał. teraz już gaśnie na postoju :sad: RĘCE OPADAJĄ. Dam znać jak podłączę pod kompa . Jeśli macie jakieś pomysły dzielmy się dla następnych.

Ps: stawiam na pompę paliwa , lub jakiś poluzowany przewód sterujący.

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...
Gość Von Mazuren

Witajcie po długiej przerwie.

Okazało się że miałem przetarty przewód elektr. w wiązce pod wacu pompą . Prze pływka wymieniona , błędów brak.

Ale silnik dalej przerywa przy dodawaniu gazu . Myślę że teraz powymieniam te trzy elektro zawory podciśnienia. No i koniec mych pomysłów. :(

Pozdrawiam . Krzysiek

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
  • 3 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności