Skocz do zawartości

P 0400 chwilowa utrata mocy


Gość Firka 2.0 DTI

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Firka 2.0 DTI

Witam wszystkich na forum.Na wstępie chciałbym się przywitać ponieważ jestem nowy. Od pół roku jestem posiadaczem fajnej rodzinnej Zafirki 2.0 DTI z 2001r.wszystko było ok. aż do teraz,mianowicie pojawiła się kontrolka auto z kluczykiem a co za tym idzie straciła moc. Podpiąłem pod kompa i pokazał się błąd p 0400. Po kolei zacząłem czyścić wężyki podciśnienia i sprawdzać ich szczelność a także czyściłem zawór Egr(znalazłem w nim trochę oleju) nadal nic,potem został wyczyszczony kolektor ssący z łopatkami.Po czyszczeniu odzyskał częściowo moc i zniknął błąd p 0400 ale pojawił się błąd p 0100, wymieniłem więc przepływkę

i zmieniło się na tyle że błąd p 0100 już się nie pojawia nawet odzyskał moc ale po rozgrzaniu silnika i spadku obrotów pojawia się auto z kluczykiem i auto łapie muła(błąd p 0400)po dodaniu gazu po kilku sekundach zrywa i nabiera mocy a kontrolka auto z kluczykiem znika,sytuacja się powtarza gdy tylko spadną obroty do 900. Bardzo proszę o porady.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyściłem zawór Egr(znalazłem w nim trochę oleju)

Nic nie wspominasz o waku pompie, sprawdź ją.

http://forum.opel24.com/topic/4497-Problem-z-elektrozaworami-rozwiazany-diesel/

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego

1 Sprawdź WakumPompę ile daje ciśnienia. One często padają więc to może być przyczyną.

2 Może to byś wina uszkodzonego serwa lecz nie musi najlepiej sprawdź to tak od wakumpompy do serwa idzie wąż plastikowy zagnij go mocno i zwiąż czymś tak żeby był cały czas zagięty później sprawdź co dzieje się z autem a mianowicie czy kontrolka się zapala aha jak będziesz jechać to bardzo uważaj bo masz brak hamulców a auto dostanie takiego kopa że w siedzenie wciska.

3 Możesz sprawdzić czy zaworek na tym grubym wężu od wakumpompy do serwa nie przepuszcza. Jak tak wymień go.

 

Nie myśl że jak serwo uszkodzone to hamulców powinno być brak otóż nie wszystko będzie ok tylko serwo będzie przepuszczać powietrze.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość Firka 2.0 DTI

Kolego zapomnialem powiedziec o tej pompie bo sprawdzalem vacuometrem i mialem wartosc 9.6 ale sie teraz zastanawiam bo przy sprawdzaniu nie palil sie check auto z kluczykiem a czy moge poprostu zaslepic wylot na serwo?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności