Gość GRS Opublikowano 9 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 Na luzie, powinny mieć chyba coś około 900(takie miałem np w vw bora 1,9TDI) a są różne (przynajmniej na obrotomierzu) raz pokazuje koło 500 raz 600 a czasami właśnie tak jakby 900 no i potrafi zafalować na chwilke tzn spadną poniżej 500 ale nie zgaśnie auto, wiem że poprzedni właściciel niedawno wymieniał jeden wtrysk może to ma jakieś znaczenie??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/49553-19dti-nie-odpala-poni%C5%BCej-10st-c-silnik-stop-nie-s%C5%82ycha%C4%87-pompki-paliwa/page/2/#findComment-523834 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekcichy Opublikowano 9 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 (edytowane) wejdz w silnik,bloki pomiarowe i po lewej gdzies na dole jedt nagrywaj zaczynasz nagrywanie po przekreceniu kluczyka na zaplon,konczysz okolo min po rozruchu skad wiesz ze obroty zchodza do 500 skoro wskazowka rusza od jakichs 650-700 Edytowane 9 Lutego 2014 przez wojtekcichy   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/49553-19dti-nie-odpala-poni%C5%BCej-10st-c-silnik-stop-nie-s%C5%82ycha%C4%87-pompki-paliwa/page/2/#findComment-523844 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GRS Opublikowano 9 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 nie wiem, tak to optycznie wygląda po wskazówce na zegarze, dziwi mnie to i dlatego pytam o co z tym chodzi. Niestety zrobię to nagranie dopiero za tydzień bo w tej chwili nie mam możliwości.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/49553-19dti-nie-odpala-poni%C5%BCej-10st-c-silnik-stop-nie-s%C5%82ycha%C4%87-pompki-paliwa/page/2/#findComment-523887 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek325e Opublikowano 10 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 Tak się zastanawiam czy czasem problemem nie będzie przepływka. Jak masz możliwość to podaj błędy jeśli jakieś są zapisane w pamięci. Z Twojego opisu wygląda na to, że może być uwalony czujnik temp. w przepływce. Jak jest ciepły to odpali. Możesz to sprawdzić podmieniając przepływkę, lub odkręć ją i zostaw gdzieś w ciepłym pomieszczeniu, a rano przykręć do auta (tylko żeby się nie oziębiła jak poniesiesz do auta). Zobaczysz czy odpali za pierwszym.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/49553-19dti-nie-odpala-poni%C5%BCej-10st-c-silnik-stop-nie-s%C5%82ycha%C4%87-pompki-paliwa/page/2/#findComment-524058 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GRS Opublikowano 10 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 Sprawdzę to w weekend, dzięki :-)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/49553-19dti-nie-odpala-poni%C5%BCej-10st-c-silnik-stop-nie-s%C5%82ycha%C4%87-pompki-paliwa/page/2/#findComment-524147 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GRS Opublikowano 15 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2014 link do nagrania z opcom. http://hostuje.net/file.php?id=c41a9c82bc3c15d75d8bdf68f471d87b kody błedów które pokazało( dodam że 2 tygodnie temu były kasowane) P1635 Nie występuje( A ) Otwarty obwód urządzenia żarzące- go P1635 Obecny( B ) Błąd ogólny obwodu urządzenia żarzącego P1372 Nie występuje( 6 ) Czujnik pozycji walu korbowego Blad w segmencie Tak się zastanawiam czy czasem problemem nie będzie przepływka. Jak masz możliwość to podaj błędy jeśli jakieś są zapisane w pamięci. Z Twojego opisu wygląda na to, że może być uwalony czujnik temp. w przepływce. Jak jest ciepły to odpali. Możesz to sprawdzić podmieniając przepływkę, lub odkręć ją i zostaw gdzieś w ciepłym pomieszczeniu, a rano przykręć do auta (tylko żeby się nie oziębiła jak poniesiesz do auta). Zobaczysz czy odpali za pierwszym. Przepływomierza nie sprawdzałem bo nie było takich mrozów i odpala wmiare ok jak bedzie okazja to napewno sprawdze.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/49553-19dti-nie-odpala-poni%C5%BCej-10st-c-silnik-stop-nie-s%C5%82ycha%C4%87-pompki-paliwa/page/2/#findComment-525144 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek325e Opublikowano 15 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2014 Z błędów to może być całkiem coś innego, ale żeby sobie dla świętego spokoju wyeliminować przepływkę, to możesz chyba odwrotnie to zrobić Przynajmniej ja bym to tak zrobił (lodówka/zamrażarka), z tym, że lepiej uważać z temp.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/49553-19dti-nie-odpala-poni%C5%BCej-10st-c-silnik-stop-nie-s%C5%82ycha%C4%87-pompki-paliwa/page/2/#findComment-525192 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekcichy Opublikowano 15 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2014 (edytowane) link nie dziala a szkoda... Edytowane 18 Lutego 2014 przez wojtekcichy   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/49553-19dti-nie-odpala-poni%C5%BCej-10st-c-silnik-stop-nie-s%C5%82ycha%C4%87-pompki-paliwa/page/2/#findComment-525197 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 16 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2014 A nie prościej odpiąć zwyczajnie przepływkę?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/49553-19dti-nie-odpala-poni%C5%BCej-10st-c-silnik-stop-nie-s%C5%82ycha%C4%87-pompki-paliwa/page/2/#findComment-525237 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GRS Opublikowano 16 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2014 Odpiać i próbować zapalić?? Właśnie odpinałem przepływke i powiem wam ze za specjalnej różnicy po pracy silnika nie ma i przy odpalaniu też nie ... Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/49553-19dti-nie-odpala-poni%C5%BCej-10st-c-silnik-stop-nie-s%C5%82ycha%C4%87-pompki-paliwa/page/2/#findComment-525240 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.