Skocz do zawartości

1.9DTI nie odpala poniżej -10st C, silnik stop, nie słychać pompki paliwa.


Rekomendowane odpowiedzi

Na luzie, powinny mieć chyba coś około 900(takie miałem np w vw bora 1,9TDI) a są różne (przynajmniej na obrotomierzu) raz pokazuje koło 500 raz 600 a czasami właśnie tak jakby 900 no i potrafi zafalować na chwilke tzn spadną poniżej 500 ale nie zgaśnie auto, wiem że poprzedni właściciel niedawno wymieniał jeden wtrysk może to ma jakieś znaczenie??

 

  • Odpowiedzi 30
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

wejdz w silnik,bloki pomiarowe i po lewej gdzies na dole jedt nagrywaj

zaczynasz nagrywanie po przekreceniu kluczyka na zaplon,konczysz okolo min po rozruchu

skad wiesz ze obroty zchodza do 500 skoro wskazowka rusza od jakichs 650-700

Edytowane przez wojtekcichy

 

nie wiem, tak to optycznie wygląda po wskazówce na zegarze, dziwi mnie to i dlatego pytam o co z tym chodzi. Niestety zrobię to nagranie dopiero za tydzień bo w tej chwili nie mam możliwości. :)

 

Gość Krzysiek325e

Tak się zastanawiam czy czasem problemem nie będzie przepływka.

Jak masz możliwość to podaj błędy jeśli jakieś są zapisane w pamięci.

Z Twojego opisu wygląda na to, że może być uwalony czujnik temp. w przepływce. Jak jest ciepły to odpali.

Możesz to sprawdzić podmieniając przepływkę, lub odkręć ją i zostaw gdzieś w ciepłym pomieszczeniu, a rano przykręć do auta (tylko żeby się nie oziębiła jak poniesiesz do auta).

Zobaczysz czy odpali za pierwszym.

 

link do nagrania z opcom.

 

http://hostuje.net/file.php?id=c41a9c82bc3c15d75d8bdf68f471d87b

 

kody błedów które pokazało( dodam że 2 tygodnie temu były kasowane)

 

 

P1635 Nie występuje
( A ) Otwarty obwód urządzenia żarzące- go

 

P1635 Obecny
( B ) Błąd ogólny obwodu urządzenia żarzącego

 

P1372 Nie występuje
( 6 ) Czujnik pozycji walu korbowego Blad w segmencie


Tak się zastanawiam czy czasem problemem nie będzie przepływka.

Jak masz możliwość to podaj błędy jeśli jakieś są zapisane w pamięci.

Z Twojego opisu wygląda na to, że może być uwalony czujnik temp. w przepływce. Jak jest ciepły to odpali.

Możesz to sprawdzić podmieniając przepływkę, lub odkręć ją i zostaw gdzieś w ciepłym pomieszczeniu, a rano przykręć do auta (tylko żeby się nie oziębiła jak poniesiesz do auta).

Zobaczysz czy odpali za pierwszym.

 

Przepływomierza nie sprawdzałem bo nie było takich mrozów i odpala wmiare ok jak bedzie okazja to napewno sprawdze.

 

Gość Krzysiek325e

Z błędów to może być całkiem coś innego, ale żeby sobie dla świętego spokoju wyeliminować przepływkę, to możesz chyba odwrotnie to zrobić :hyhy: Przynajmniej ja bym to tak zrobił (lodówka/zamrażarka), z tym, że lepiej uważać z temp.

 

link nie dziala a szkoda...

Edytowane przez wojtekcichy

 

A nie prościej odpiąć zwyczajnie przepływkę?

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności