Skocz do zawartości

1.9DTI nie odpala poniżej -10st C, silnik stop, nie słychać pompki paliwa.


Gość meblofan

Rekomendowane odpowiedzi

Na luzie, powinny mieć chyba coś około 900(takie miałem np w vw bora 1,9TDI) a są różne (przynajmniej na obrotomierzu) raz pokazuje koło 500 raz 600 a czasami właśnie tak jakby 900 no i potrafi zafalować na chwilke tzn spadną poniżej 500 ale nie zgaśnie auto, wiem że poprzedni właściciel niedawno wymieniał jeden wtrysk może to ma jakieś znaczenie??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 30
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

wejdz w silnik,bloki pomiarowe i po lewej gdzies na dole jedt nagrywaj

zaczynasz nagrywanie po przekreceniu kluczyka na zaplon,konczysz okolo min po rozruchu

skad wiesz ze obroty zchodza do 500 skoro wskazowka rusza od jakichs 650-700

Edytowane przez wojtekcichy

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem, tak to optycznie wygląda po wskazówce na zegarze, dziwi mnie to i dlatego pytam o co z tym chodzi. Niestety zrobię to nagranie dopiero za tydzień bo w tej chwili nie mam możliwości. :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Krzysiek325e

Tak się zastanawiam czy czasem problemem nie będzie przepływka.

Jak masz możliwość to podaj błędy jeśli jakieś są zapisane w pamięci.

Z Twojego opisu wygląda na to, że może być uwalony czujnik temp. w przepływce. Jak jest ciepły to odpali.

Możesz to sprawdzić podmieniając przepływkę, lub odkręć ją i zostaw gdzieś w ciepłym pomieszczeniu, a rano przykręć do auta (tylko żeby się nie oziębiła jak poniesiesz do auta).

Zobaczysz czy odpali za pierwszym.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

link do nagrania z opcom.

 

http://hostuje.net/file.php?id=c41a9c82bc3c15d75d8bdf68f471d87b

 

kody błedów które pokazało( dodam że 2 tygodnie temu były kasowane)

 

 

P1635 Nie występuje
( A ) Otwarty obwód urządzenia żarzące- go

 

P1635 Obecny
( B ) Błąd ogólny obwodu urządzenia żarzącego

 

P1372 Nie występuje
( 6 ) Czujnik pozycji walu korbowego Blad w segmencie


Tak się zastanawiam czy czasem problemem nie będzie przepływka.

Jak masz możliwość to podaj błędy jeśli jakieś są zapisane w pamięci.

Z Twojego opisu wygląda na to, że może być uwalony czujnik temp. w przepływce. Jak jest ciepły to odpali.

Możesz to sprawdzić podmieniając przepływkę, lub odkręć ją i zostaw gdzieś w ciepłym pomieszczeniu, a rano przykręć do auta (tylko żeby się nie oziębiła jak poniesiesz do auta).

Zobaczysz czy odpali za pierwszym.

 

Przepływomierza nie sprawdzałem bo nie było takich mrozów i odpala wmiare ok jak bedzie okazja to napewno sprawdze.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Krzysiek325e

Z błędów to może być całkiem coś innego, ale żeby sobie dla świętego spokoju wyeliminować przepływkę, to możesz chyba odwrotnie to zrobić :hyhy: Przynajmniej ja bym to tak zrobił (lodówka/zamrażarka), z tym, że lepiej uważać z temp.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności