Skocz do zawartości

1.9DTI nie odpala poniżej -10st C, silnik stop, nie słychać pompki paliwa.


Rekomendowane odpowiedzi

Tak, to by mogło sugerować że rzeczywiście coś z przepływką...

 

  • Odpowiedzi 30
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

nierozumiem zamieszania,sprawdz zachowanie przeplywki w logach i jedno odpadnie

niesadze ze bez przeplywki odpaliles zmarznienty silnik

 

Znaczy czego nie rozumiesz? Auto z i bez przepływki działa tak samo jedynie pojawia się błąd...

 

Witam. potrzebuje pomocy, moj Vivaro ma podobny problem jak tutaj w temacie.

Silnik 1.9 dti 101km 2002 r

Mam problem z odpaleniem codziennie rano jak jest wiecej niż -10...

Odpalam ze startera lub kładę farelkę pod maske, pochodzi z 20 min podłączam aku do drugiego auta(bo kręce rano aż przestaje dać rade kręcić) i jakoś zapala...później nie ma problemu.

świece sprawdzałem dają prad, jedna nie działała to wymieniłem. czujnik wału wymieniony, filtry i oleje świeże. na komputerze nie pokazuje błędów. przebieg 197tys.. jak jest ciepło nie ma problemów ale teraz codziennie rano ta sama historia...

 

może powinienem wymienić wszystkie świece na nowe??

 

pomocy.. :-(

Witam wszystkich.Jestem pierwszy raz na forum, ale samochód użytkuję trzeci rok .Miałem podobny problem ze swoim vivaro 1,9.Wraz ze spadkiem temperatury samochód coraz gorzej zapalał.Przy temperaturze -10 stopni pomagało tylko polewanie wrzątkiem wtryskiwaczy i pompy.W ciemno wymieniłem świece żarowe i nic się nie zmieniło.Nie pomogły poszukiwania na forum.Mam wymienione węże paliwowe i nowy filtr paliwa.Pompka w baku włączała się,komputer nie wykazywał błędów,sprawdziłem czy w filtrze na spodzie nie ma opiłków(objaw zużycia pompy common rail).Uzgodniłem telefonicznie wizytę w warsztacie,ale przedtem gość kazał mi sprawdzić ciśnienie jakie daje pompa paliwa w baku,sprawdzić instalacje elektryczną i zrobić próbę przelewową wtryskiwaczy. Juz pierwsza czynność wykryła usterkę. Mimo,że pompa paliwa w baku pracowała z węża nie wypływało paliwo.Dopiero za trzecim przekręceniem kluczyka pojawiało się ,ale o zadnym cienieniu nie było mowy.Wymieniłem samą pompkę od renault za 100 zł ,dołożyłem jeszcze zaworek zwrotny na wężu za filtrem i samochód śmiga.

 

Znaczy czego nie rozumiesz? Auto z i bez przepływki działa tak samo jedynie pojawia się błąd...

nierozumiem o co chodzi w tej rozmowie???jest mozliwosc podpiecia kompa a wy bawicie sie w odpinanie elektroniki dla testu....kiedys znajomy z forum renault przyjechal i walczylismy z kontrolkami i szarpnieciem silnika chwile po odpaleniu,okazalo sie ze przeplywka ale tu mala niespodzianka bo byla z aso,nawet zamieniana na inna, okazalo sie ze tylko przeplywka dunlopa przestala powodowac te dziwne anomalia.diagnoza trwala 2 minuty patrzenia w logi a ten temat sie ciagnie jak papier regina

 

No to jak jesteś taki miły to powiedz nam wszystkim jakie logi powinny być jako prawidłowe i jak rozpoznać nieprawidłowe logi...

 

wsad + winols,tylko z pozoru nieczytelne

odnosnie tematu z logow wynika ze albo uwalone swiece lub przekaznik,poza tym egr jest odlaczony ale w pozycji zamknientej

Edytowane przez wojtekcichy

 

Nie rozumiem o co chodzi...możesz jaśniej?

 

wojtekcichy

 

wysyłałem Tobie na meila log, nie wiem tylko czy dobrze zrobiony bo nagrany na ciepłym i wczesniej odpalonym silniku, jutro zrobie drugi z rana są przymrozki i dzis znow dłuuuugo krecił zanim załapał, wrzucę na forum i sprawdzę link żeby napewno działał. a co z błędami o których pisałem wczesniej?? one są nieważne?

 

OLS to program do edycji mapy wtrysku i gratow podpietych pod sterownik,jest trudny w obsludze ale sa kursy szkoleniowe,niby sa instrukcje na necie ale trzeba troche czasu by to ogarnac,jestem jeszcze na poziomie poznawania programu,nigdy wczesniej nie grzebalem we wsadach ale spodobalo mi sie to ile mozna zrobic za pomoca tego programu i ile informacji wyciagnac,napisz czego konkretnie nierozumiesz,moze uda mi sie opisac to jasniej

kolego GRS widzialem logi,jak pisalem jest cos nie tak z podgrzewaniem swiec,kiedy robiles logi silnik mial temp otoczenia 8*c swiece powinny sie na chwile odpalic ale sie nie odpalily.przeplywka wlasciwie mierzy przeplyw wiatru i temperature,egr masz odlaczony?

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności