Skocz do zawartości

Rozrząd w astrze 1.7 dtl 1996


Rekomendowane odpowiedzi

Może mi ktoś powiedzieć co mam zrobić, gdy rozrząd przeskoczył o parę ząbków i tłoki spotkały się z zaworami.

Mostki na zaworach są wszystkie złamane.

Wystarczy tylko wymienić te mostki i pasek , czy może lepiej wyjąć głowicę i sprawdzić zawory, czy nie są czasem wygięte. :???? :wesoly:

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/4999-rozrz%C4%85d-w-astrze-17-dtl-1996/
Udostępnij na innych stronach

Lepiej wyjąć i zobaczyć.

A może zawór wybił dziurę w tłoku?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/4999-rozrz%C4%85d-w-astrze-17-dtl-1996/#findComment-313857
Udostępnij na innych stronach

Słyszałem że najsłabszym elementem tej głowicy są właśnie te dźwigienki (mostki) zaworów i w razie czego to tylko one pękają. Wystarczy je wymienić i wszystko będzie ok. Ale czy w rzeczywistości tak jest nie wiem.

Zamierzam je wymienić, oraz założyć nowy pasek i sprawdzić czy odpali.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/4999-rozrz%C4%85d-w-astrze-17-dtl-1996/#findComment-313834
Udostępnij na innych stronach

Takie jest założenie, ale w takim przypadku zawsze lepiej sprawdzić.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/4999-rozrz%C4%85d-w-astrze-17-dtl-1996/#findComment-313832
Udostępnij na innych stronach

Jak chcesz, złozysz i okaże się lipa, więc koszt uszczelek poniesiesz jeszcze raz, a może przy okazji popsuje się coś więcej?(na przykład drugi tłok)

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/4999-rozrz%C4%85d-w-astrze-17-dtl-1996/#findComment-313743
Udostępnij na innych stronach

Ja zmieniłbym mostki, założyl pasek i ze zdjętą pokrywą przekręciłbym kluczem kilka razy wałem korbowym dookoła, Jeśli będzie kręcił się gladko i nie stawał, to odpaliłbym silnik i zaraz zmierzył ciśnienie na cylindrach.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/4999-rozrz%C4%85d-w-astrze-17-dtl-1996/#findComment-313691
Udostępnij na innych stronach

rozbieraj głowice u mnie tak było tez,zawory moga byc wykrzywione zawór jeden kosztuje ok 25 zl

Popieram obowiązkowo głowica do zdjęcia i sprawdzenia na szczelność pod kątem pęknięć. Zawory będą na 100% krzywe.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/4999-rozrz%C4%85d-w-astrze-17-dtl-1996/#findComment-313686
Udostępnij na innych stronach

Zamierzam zmierzyć ciśnienie na cylindrach, co pozwoli mi mniej więcej ustalić szczelność głowicy.

 

[ Dodano: Pon Paź 15, 2007 22:32 ]

6 zaworów pogiętych, na dwóch tłokach ślad od zaworów, Jedna prowadnica zaworu pęknięta.

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/4999-rozrz%C4%85d-w-astrze-17-dtl-1996/#findComment-313664
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności