Skocz do zawartości

dogrzewanie plynu chlodniczego opel vivaro


Rekomendowane odpowiedzi

przy 13.3v odpali jedna swieca,do 3 trzeba 13,6

zmierz napiecie na zimnym silniku na srubie + alternatora, na aku i na zapalniczce.moze byc roznica 0.2v

przekazniki zalaczaja sie dobrze?masz napiecie na wtykach swiec?masz tam 2 kable w tym samym kolorze i jesli uklad na 3 przekaznikach to te swiece sa zalaczane jednym,dobrze by bylo gdyby byly one po przeciwnych stronach

kupiles juz op coma? ulatwil by naprawe i test ukladu

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/50107-dogrzewanie-plynu-chlodniczego-opel-vivaro/page/2/#findComment-430130
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 34
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Gość morgen2903

przy 13.3v odpali jedna swieca,do 3 trzeba 13,6

zmierz napiecie na zimnym silniku na srubie + alternatora, na aku i na zapalniczce.moze byc roznica 0.2v

przekazniki wlaczaja sie dobrze?masz napiecie na wtykach swiec?masz tam 2 kable w tym samym kolorze i jesli uklad na 3 przekaznikach to te swiece sa wlaczane jednym,dobrze by bylo gdyby byly one po przeciwnych stronach

kupiles juz op com? ułatwiłby naprawe i test ukladu

 

 

witam op com kupilem ale musialem go oddac bo nie komunikowal sie z moim autem sprawdzalem w aucie mojego brata w audi to dziala musze kupic inny wracajac do tematu dogrzewacza to mierzylem każdy przewód z osobna na zimnym silniku bylo 13,6 i nawet w niektórych 13,8 max do 14 volt nie wiem ale chyba dobrze a czemu chcesz bym przemierzył na srubie ´plus alternatora i aku myslisz ze jest cos nie tak czy chodzi ciote przekazniki nie rozumiem troche tego co piszesz mi na temat tych kabli o tych samych kolorach niedziw mi sie ja nie jestem mechanikiem tylko samoukiem morze trzeba mi wytlumaczyc inaczej jak swini na granicy mam kilka fotek możesz je obejrzeć nie wiem moze cos tam zauwazysz.

 

 

 

mam jeszcze pytanie zauwazylem ze w moim aucie brakuje takiej jednej czesci skapnalem sie bo ogladalem vivaro znajomego i nie wiem do czego to urzadzenie moze sluzyc i jaka funkcje spelniac wiem tylko ze jak rozlaczylem te kable to moje auto zgaslo moze bedziesz wiedzial co to za urządzenie postaram sie ci to pokazać jakim miejscu powinno to byc i jakie kable do tego przychodza.

post-26850-0-95002900-1330373313_thumb.jpg

post-26850-0-00764600-1330373359_thumb.jpg

post-26850-0-85757600-1330373966_thumb.jpg

post-26850-0-87069900-1330373982_thumb.jpg

post-26850-0-59668900-1330374004_thumb.jpg

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/50107-dogrzewanie-plynu-chlodniczego-opel-vivaro/page/2/#findComment-430285
Udostępnij na innych stronach

tam chyba powinien byc czujnik zderzeniowy ale nie wiem czy 2.5 go ma w instalacji,a widac ze koszulka na kablach i wtyczki niema,u mnie w 1.9 siedzi takie ustrojstwo z czerwonym przyciskiem na gorze

kable od podgrzewania masz dobrze podlaczaone a z mierzeniem napiecia chodzilo mi ze na altku masz najwieksze napiecie ktore moze spadac na kablu do aku,tak wiec zmierz na altku i poruwnaj z tym w skrzynce bespiecznikow w komorze silnika,bez znaczenia w ktorym bespieczniku bedziesz mierzyl roznica nie powinna byc duza.

moj altek generuje 14.3v ale na aku 13.9 a w skrzynce besp. 13.6 kiedy grzeja 3 swiece.na nagrzanym silniku wszedzie mam 14,1-14.4

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/50107-dogrzewanie-plynu-chlodniczego-opel-vivaro/page/2/#findComment-430291
Udostępnij na innych stronach

Gość morgen2903

tam chyba powinien byc czujnik zderzeniowy ale nie wiem czy 2.5 go ma w instalacji,a widac ze koszulka na kablach i wtyczki niema,u mnie w 1.9 siedzi takie ustrojstwo z czerwonym przyciskiem na gorze

kable od podgrzewania masz dobrze podłączone a z mierzeniem napiecia chodzilo mi ze na autku masz najwieksze napiecie ktore moze spadac na kablu do aku,tak wiec zmierz na autku i porównaj z tym w skrzynce bezpieczników w komorze silnika,bez znaczenia w ktorym bezpieczniku bedziesz mierzyl roznica nie powinna byc duza.

moj altek generuje 14.3v ale na aku 13.9 a w skrzynce bezp. 13.6 kiedy grzeja 3 swiece.na nagrzanym silniku wszedzie mam 14,1-14.4

 

 

 

ok teraz cie zrozumialem i dziekuje ci za pomoc i cierpliwosc w tłumaczeniu w najbliższym czasie postaram sie to przemierzyc i dam ci znac jak poszlo :rolleyes:

 

 

a co do tego czujnika zderzeniowego to chodzi o wylaczenie silnika np. przy wypadku lub kolizji

Edytowane przez morgen2903

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/50107-dogrzewanie-plynu-chlodniczego-opel-vivaro/page/2/#findComment-430293
Udostępnij na innych stronach

 

a co do tego czujnika zdezeniowego to chodzi o wylaczenie silnika np. przy wypadku lub kolizi

 

 

dokladnie,po wypadku wciskasz go na gorze i silnik odpala o ile nic sie nie uszkodzilo,jesli sie go odlaczy to swieci stale kontrolka immo i nie odpalisz auta bo pompa jest odcieta.wiec raczej wszystko jest ok

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/50107-dogrzewanie-plynu-chlodniczego-opel-vivaro/page/2/#findComment-430296
Udostępnij na innych stronach

Gość morgen2903

dokladnie,po wypadku wciskasz go na gorze i silnik odpala o ile nic sie nie uszkodzilo,jesli sie go odłączyć to swieci stale kontrolka immo i nie odpalisz auta bo pompa jest odcieta.wiec raczej wszystko jest ok

 

 

Witam cie kolego mam pytanie w sprawie swiec do podgrzewacza plynu chlodniczego bo mam problem z kupnem tych swiec nie moge znalezc ich ani na ebayu w niemczech ani na alegro w polsce pisalem do jednej firmy w polsce z zapytaniem czy maja takie swiece to odpowiedzieli mi ze moze maja ale musze im wyslac numer tych świec to oni zobacza i pytanie do ciebie czy ty moze wiesz jakie to swiece jaki to numer lub symbol bo jesli nie wiesz to bede musial teraz w sobote wykrecic z samochodu i zobaczyc moze jest tam jakis namiar lub numer na tych swiecach za pomoc i informacje z góry bardzo dziekuje narazie :zalamany:

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/50107-dogrzewanie-plynu-chlodniczego-opel-vivaro/page/2/#findComment-430831
Udostępnij na innych stronach

jutro zerkne i dam znac,patrzylem na ciekawej stronie ale chyba niema oznaczen tej swiecy.moze ty cos znajdziesz...szukaj w elektryce

http://opeloem.com/

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/50107-dogrzewanie-plynu-chlodniczego-opel-vivaro/page/2/#findComment-430851
Udostępnij na innych stronach

Gość morgen2903

jutro zerkne i dam znac,patrzylem na ciekawej stronie ale chyba niema oznaczen tej swiecy.moze ty cos znajdziesz...szukaj w elektryce

http://opeloem.com/

 

 

witam cie kolego swiec nie znalazlem ale plyn wspomagania wymienilem udalo sie lecz objawy drgan na kierownicy na wolnych obrotach nie zniknely nie wiem ale mi sie wydaje ze mam za wolne obroty na biegu jalowym mam poniżej 9000 jak dodam lekko gazu to objawy drgan znikaja moze ty bys moicos doradzil co na ten temat myslisz.

Edytowane przez morgen2903

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/50107-dogrzewanie-plynu-chlodniczego-opel-vivaro/page/2/#findComment-431517
Udostępnij na innych stronach

sorry,mialem sprawdzic swiece i zapomnialem...moze pasek sie slizga i pompa wolno kreci,u mnie altek wyzionol ducha i pasek piszczy nieziemsko ale pompa dobrze pompuje pomijajac ze mam 5-o klinowy pasek.

jesli padla pompa to proponuje z laguny i najlepiej z takim samym kolem pasowym bo bez narzedzi nie jest latwo zdjac kolo

sprawdz pasek i poziom oleju, pompy na ogol wytrzymuja sporo czasu jak czytalem opinie

w 1.9 obroty na jalowym maja na rozgrzanym 900 +- 50 ale mozna je regulowac techem o 50 w dol lub gore

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/50107-dogrzewanie-plynu-chlodniczego-opel-vivaro/page/2/#findComment-431625
Udostępnij na innych stronach

Gość morgen2903

sorry,mialem sprawdzic swiece i zapomnialem...moze pasek sie slizga i pompa wolno kreci,u mnie altek wyzionął ducha i pasek piszczy nieziemsko ale pompa dobrze pompuje pomijajac ze mam 5-o klinowy pasek.

jesli padla pompa to proponuje z laguny i najlepiej z takim samym kolem pasowym bo bez narzedzi nie jest latwo zdjac kolo

sprawdz pasek i poziom oleju, pompy na ogol wytrzymuja sporo czasu jak czytalem opinie

w 1.9 obroty na jalowym maja na rozgrzanym 900 +- 50 ale mozna je regulowac techem o 50 w dol lub gore

 

 

 

 

witam cie kolego nie wydaje mi sie ze to pompa padla bo jak lekko nacisne na gaz to wibracje gina sprawdze ten pasek i spróbuje zwiekszyc obroty bo wydaje mi sie ze sa za niskie narazie dzieki za informacje i pomoc.

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/50107-dogrzewanie-plynu-chlodniczego-opel-vivaro/page/2/#findComment-431648
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności