wojtekcichy Opublikowano 26 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2012 przy 13.3v odpali jedna swieca,do 3 trzeba 13,6 zmierz napiecie na zimnym silniku na srubie + alternatora, na aku i na zapalniczce.moze byc roznica 0.2v przekazniki zalaczaja sie dobrze?masz napiecie na wtykach swiec?masz tam 2 kable w tym samym kolorze i jesli uklad na 3 przekaznikach to te swiece sa zalaczane jednym,dobrze by bylo gdyby byly one po przeciwnych stronach kupiles juz op coma? ulatwil by naprawe i test ukladu   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/50107-dogrzewanie-plynu-chlodniczego-opel-vivaro/page/2/#findComment-430130 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość morgen2903 Opublikowano 27 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 przy 13.3v odpali jedna swieca,do 3 trzeba 13,6 zmierz napiecie na zimnym silniku na srubie + alternatora, na aku i na zapalniczce.moze byc roznica 0.2v przekazniki wlaczaja sie dobrze?masz napiecie na wtykach swiec?masz tam 2 kable w tym samym kolorze i jesli uklad na 3 przekaznikach to te swiece sa wlaczane jednym,dobrze by bylo gdyby byly one po przeciwnych stronach kupiles juz op com? ułatwiłby naprawe i test ukladu witam op com kupilem ale musialem go oddac bo nie komunikowal sie z moim autem sprawdzalem w aucie mojego brata w audi to dziala musze kupic inny wracajac do tematu dogrzewacza to mierzylem każdy przewód z osobna na zimnym silniku bylo 13,6 i nawet w niektórych 13,8 max do 14 volt nie wiem ale chyba dobrze a czemu chcesz bym przemierzył na srubie ´plus alternatora i aku myslisz ze jest cos nie tak czy chodzi ciote przekazniki nie rozumiem troche tego co piszesz mi na temat tych kabli o tych samych kolorach niedziw mi sie ja nie jestem mechanikiem tylko samoukiem morze trzeba mi wytlumaczyc inaczej jak swini na granicy mam kilka fotek możesz je obejrzeć nie wiem moze cos tam zauwazysz. mam jeszcze pytanie zauwazylem ze w moim aucie brakuje takiej jednej czesci skapnalem sie bo ogladalem vivaro znajomego i nie wiem do czego to urzadzenie moze sluzyc i jaka funkcje spelniac wiem tylko ze jak rozlaczylem te kable to moje auto zgaslo moze bedziesz wiedzial co to za urządzenie postaram sie ci to pokazać jakim miejscu powinno to byc i jakie kable do tego przychodza.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/50107-dogrzewanie-plynu-chlodniczego-opel-vivaro/page/2/#findComment-430285 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekcichy Opublikowano 27 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 tam chyba powinien byc czujnik zderzeniowy ale nie wiem czy 2.5 go ma w instalacji,a widac ze koszulka na kablach i wtyczki niema,u mnie w 1.9 siedzi takie ustrojstwo z czerwonym przyciskiem na gorze kable od podgrzewania masz dobrze podlaczaone a z mierzeniem napiecia chodzilo mi ze na altku masz najwieksze napiecie ktore moze spadac na kablu do aku,tak wiec zmierz na altku i poruwnaj z tym w skrzynce bespiecznikow w komorze silnika,bez znaczenia w ktorym bespieczniku bedziesz mierzyl roznica nie powinna byc duza. moj altek generuje 14.3v ale na aku 13.9 a w skrzynce besp. 13.6 kiedy grzeja 3 swiece.na nagrzanym silniku wszedzie mam 14,1-14.4   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/50107-dogrzewanie-plynu-chlodniczego-opel-vivaro/page/2/#findComment-430291 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość morgen2903 Opublikowano 27 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 (edytowane) tam chyba powinien byc czujnik zderzeniowy ale nie wiem czy 2.5 go ma w instalacji,a widac ze koszulka na kablach i wtyczki niema,u mnie w 1.9 siedzi takie ustrojstwo z czerwonym przyciskiem na gorze kable od podgrzewania masz dobrze podłączone a z mierzeniem napiecia chodzilo mi ze na autku masz najwieksze napiecie ktore moze spadac na kablu do aku,tak wiec zmierz na autku i porównaj z tym w skrzynce bezpieczników w komorze silnika,bez znaczenia w ktorym bezpieczniku bedziesz mierzyl roznica nie powinna byc duza. moj altek generuje 14.3v ale na aku 13.9 a w skrzynce bezp. 13.6 kiedy grzeja 3 swiece.na nagrzanym silniku wszedzie mam 14,1-14.4 ok teraz cie zrozumialem i dziekuje ci za pomoc i cierpliwosc w tłumaczeniu w najbliższym czasie postaram sie to przemierzyc i dam ci znac jak poszlo a co do tego czujnika zderzeniowego to chodzi o wylaczenie silnika np. przy wypadku lub kolizji Edytowane 27 Lutego 2012 przez morgen2903   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/50107-dogrzewanie-plynu-chlodniczego-opel-vivaro/page/2/#findComment-430293 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekcichy Opublikowano 27 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 a co do tego czujnika zdezeniowego to chodzi o wylaczenie silnika np. przy wypadku lub kolizi dokladnie,po wypadku wciskasz go na gorze i silnik odpala o ile nic sie nie uszkodzilo,jesli sie go odlaczy to swieci stale kontrolka immo i nie odpalisz auta bo pompa jest odcieta.wiec raczej wszystko jest ok   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/50107-dogrzewanie-plynu-chlodniczego-opel-vivaro/page/2/#findComment-430296 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość morgen2903 Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 dokladnie,po wypadku wciskasz go na gorze i silnik odpala o ile nic sie nie uszkodzilo,jesli sie go odłączyć to swieci stale kontrolka immo i nie odpalisz auta bo pompa jest odcieta.wiec raczej wszystko jest ok Witam cie kolego mam pytanie w sprawie swiec do podgrzewacza plynu chlodniczego bo mam problem z kupnem tych swiec nie moge znalezc ich ani na ebayu w niemczech ani na alegro w polsce pisalem do jednej firmy w polsce z zapytaniem czy maja takie swiece to odpowiedzieli mi ze moze maja ale musze im wyslac numer tych świec to oni zobacza i pytanie do ciebie czy ty moze wiesz jakie to swiece jaki to numer lub symbol bo jesli nie wiesz to bede musial teraz w sobote wykrecic z samochodu i zobaczyc moze jest tam jakis namiar lub numer na tych swiecach za pomoc i informacje z góry bardzo dziekuje narazie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/50107-dogrzewanie-plynu-chlodniczego-opel-vivaro/page/2/#findComment-430831 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekcichy Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 jutro zerkne i dam znac,patrzylem na ciekawej stronie ale chyba niema oznaczen tej swiecy.moze ty cos znajdziesz...szukaj w elektryce http://opeloem.com/   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/50107-dogrzewanie-plynu-chlodniczego-opel-vivaro/page/2/#findComment-430851 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość morgen2903 Opublikowano 6 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2012 (edytowane) jutro zerkne i dam znac,patrzylem na ciekawej stronie ale chyba niema oznaczen tej swiecy.moze ty cos znajdziesz...szukaj w elektryce http://opeloem.com/ witam cie kolego swiec nie znalazlem ale plyn wspomagania wymienilem udalo sie lecz objawy drgan na kierownicy na wolnych obrotach nie zniknely nie wiem ale mi sie wydaje ze mam za wolne obroty na biegu jalowym mam poniżej 9000 jak dodam lekko gazu to objawy drgan znikaja moze ty bys moicos doradzil co na ten temat myslisz. Edytowane 6 Marca 2012 przez morgen2903   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/50107-dogrzewanie-plynu-chlodniczego-opel-vivaro/page/2/#findComment-431517 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekcichy Opublikowano 6 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2012 sorry,mialem sprawdzic swiece i zapomnialem...moze pasek sie slizga i pompa wolno kreci,u mnie altek wyzionol ducha i pasek piszczy nieziemsko ale pompa dobrze pompuje pomijajac ze mam 5-o klinowy pasek. jesli padla pompa to proponuje z laguny i najlepiej z takim samym kolem pasowym bo bez narzedzi nie jest latwo zdjac kolo sprawdz pasek i poziom oleju, pompy na ogol wytrzymuja sporo czasu jak czytalem opinie w 1.9 obroty na jalowym maja na rozgrzanym 900 +- 50 ale mozna je regulowac techem o 50 w dol lub gore   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/50107-dogrzewanie-plynu-chlodniczego-opel-vivaro/page/2/#findComment-431625 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość morgen2903 Opublikowano 7 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2012 sorry,mialem sprawdzic swiece i zapomnialem...moze pasek sie slizga i pompa wolno kreci,u mnie altek wyzionął ducha i pasek piszczy nieziemsko ale pompa dobrze pompuje pomijajac ze mam 5-o klinowy pasek. jesli padla pompa to proponuje z laguny i najlepiej z takim samym kolem pasowym bo bez narzedzi nie jest latwo zdjac kolo sprawdz pasek i poziom oleju, pompy na ogol wytrzymuja sporo czasu jak czytalem opinie w 1.9 obroty na jalowym maja na rozgrzanym 900 +- 50 ale mozna je regulowac techem o 50 w dol lub gore witam cie kolego nie wydaje mi sie ze to pompa padla bo jak lekko nacisne na gaz to wibracje gina sprawdze ten pasek i spróbuje zwiekszyc obroty bo wydaje mi sie ze sa za niskie narazie dzieki za informacje i pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/50107-dogrzewanie-plynu-chlodniczego-opel-vivaro/page/2/#findComment-431648 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.