Skocz do zawartości

temperatura astra 1.4 8v


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 rok później...
  • Odpowiedzi 21
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Gość Anonymous

Podczepię się pod temat. Na jak długo powinien się włączać wentylator chłodnicy? Czytałem, że jeżeli czujnik temperatury jest typu 100-95, to oznacza że wentylator powinien się załączyć przy 100 stopniach a wyłączyć przy 95. Mój załącza się przy ok 100 stopniach, popracuje z 10 sekund i wyłącza się - w ciągu tego czasu temperatura spada może o 1 stopień albo wogóle. A druga sprawa - w czasie normalnej jazdy np. w trasie temperatura nie spada poniżej 92-93 stopni, a ponieważ powyżej ok 97 stopni mój silnik ma tendencję do gaśnięcia, pomyślałem że wymienię czujnik na typ 95-90, ale czy wtedy może wystąpić taka sytuacja, że raz załączony wiatrak nie wyłączy się aż do wyłączenia stacyjki?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pomyślałem że wymienię czujnik na typ 95-90, ale czy wtedy może wystąpić taka sytuacja, że raz załączony wiatrak nie wyłączy się aż do wyłączenia stacyjki?

Wyłączy się po doprowadzeniu temperatury odpowiedniej dla czujnika termicznego,bo to on odpowiada za włączanie i wyłączanie wentylatora.

 

Druga sprawa to taka że masz dobrą temperaturę pracy,zajął bym się raczej przyczyną gaśnięcia, a nie próbował ją obejść.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raz, że trzeba naprawić przyczynę gaśnięcia, a dwa wygląda mi na zakamienioną chłodnicę ta sprawa z wiatrakiem.

Czy chłodnica jest gorąca na całej swojej powierzchni?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

mam tez astre 1.4 i wentylator włącza mi sie w połowie skali od jakiegos czasu szybko nabierała temperatury co sie okazało sciagnałem głowice kanały wodne poprzedmuchiwały mi otwory w uszczelce tak pordzewiało

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

witam

 

Podepnę się pod temat

 

Mam Astre F 1.4 8V

Dziś spotkała mnie dziwna rzecz.

Znaczy w sumie jak tu piszecie, stałem w korku, ok 30-60min. I temp. wzrosła do 100 C. Czy to normalne, bo jak widze ludzie mieli podobnie, ale dziś na dworze było ok -6C.

I miałem tak samo, że przy tych 100C wentylator się włączał i po paru sek. się wyłączał (a wskazówka prawie nie drgnęła). Jak ruszyłem i trochę przejechałem to temp spadała, więc tutaj raczej dobrze działąło.

Mimo wszystko tych 100C nie przekrczyło, ale trochę się wystraszyłem, bo jeśli tak się stało teraz na mrozie, to co będzie w lato?

Co zrobić z tym fantem?

 

(aha, mam na liczniku wskazanie 90-100)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a kiedy miałeś wymieniony rozrząd i pompe wody?

 

wskazówka pokazuje Ci temperature na plynu przeplywającego przez kolektor ssący, a temp dla wiatraka jest z chlodnicy. ja nie widze zadnego problemu, chyba ze pompa plynu ma juz mniejsza sprawnosc.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności