Skocz do zawartości

pompa paliwa


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,moze ktos z was juz gdzies sie z tym spotkal mianowicie:posiadam opla omege A, dzis odmowila mi posluszenstwa...chodzi o to ze nie chce odpalic, pompa nie dziala a co dla mnie najdziwniejsze to to ze na bezpieczniku od pompy paliwa mam mase a chyba jej tam byc nie powinno...(poprawcie jak sie myle)Iskre na swiecach mam pompa tez sprawna bo sprawdzalem(podpialam na chwilke na krotko) tylko skad ta masa???Na gazie tez nie chce odpalic...pomozcie.Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie może być masa na bezpieczniku.

Łapie ją przez układ podgrzewania sondy(zaznaczyłem na czerwono).

Po uruchomieniu rozrusznika powinien tam być +

Jak nie bedzie plusa, to wymień przekaźnik pompy i wtrysków, jak bedzie, szukaj usterki na kablu do pompy.

Dołączona grafika

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ano masę możesz mieć, kiedy pompa jest sprawna, a plus spieprzony, bo masa przejdzie przez pompkę i będziesz miał ją na obu biegunach pompki hehe

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda tak:

http://www.allegro.pl/item245987390_przekaznik_wtrysku_pompy_oryginal_opel_.html

A szukaj go na wiązce od kompa, jakieś 50cm od kompa.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki serdeczne za pomoc, zrobie jak napisales.Powiedz mi tylko czy mozliwa jest ewentualna inna usterka?Czego szukac jak przekaznik bedzie ok?Aha, czy przekaznik da sie jakos sprawdzic?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

laik może zrobić tylko 2 rzeczy.

Ten przekaźnik ma w sobie 2 przekaźniki.

Złap ręką przekaźnik, a ktoś niech włączy zapłon, powinienieś poczuć w środku pstryknięcie.

Teraz są włączone wtryski, krokowy i zawór par paliwa.

Teraz niech gość przekręci na rozruch, powinno być drugie pstryknięcie, teraz powinna wystartować pompa.

Możesz jeszcze rozebrać przekaźnik i ocenić stan styków w środku.U mnie wlazła woda i przekaźnik włączający pompę działał, ale nie miał styku i pompa nie ruszała.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie, sprawdziłem przekaznik- jest ok a mimo tego pompa nadal nie trybi.. masz moze jeszcze jakas opcje by to rozwiazac?Mam szukac na przewodzie+ od pompy?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

witam koledzy aby przekaznik zaczol dzialac to jest potrzeby sygnal ze sterownika i jezeli przekaznik pyka to znaczy ze dostaje sygnal/ wiec radze zobaczyc dobrze bezpiecznik ten bezpiecznik prowadzi od skrzynki bezpiecznikow do pompy paliwa zreszto jak widac na zamieszczonym schemacie .jezeli bezpiecznik napewno jest doby sprawdzic jescze w gniezdzie bezpiecznika co jest i czy wogole cos jest .jezel;i tu wszytsko ok wymienic przekaznik pozdrowionka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności