Gość radmax Opublikowano 16 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2012 (edytowane) To znaczy, że coś było nie halo i trzeba się temu przyjrzeć bo może się zapalić na stałe. A numer błędu pokaże czemu się przyjrzeć. Edytowane 16 Marca 2012 przez radmax   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/50807-b%C5%82%C4%85d-p0400-5a/page/2/#findComment-432876 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krisi3 Opublikowano 16 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2012 ok dzięki będę szperał o skutkach poinformuje.Pozdro.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/50807-b%C5%82%C4%85d-p0400-5a/page/2/#findComment-432877 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krisi3 Opublikowano 17 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2012 No i wróciłem do punktu wyjścia po trzech dniach jazdy od przeczyszczenia zaworu,przepustnicy,rurki łączącej egr-a z zespołem przepustnicy oraz map sensora wykasowaniu błędu dzisiaj jadąc po około pięciu minutach jazdy zgasiłem silnik na przejeździe kolejowym i przy odpaleniu patrzę a tu znowu wywaliło błąd P0400-5A kontynuowałem jazdę dalej auto jedzie normalnie wyłączam silnik godzinka na zakupach i powrót do domu po odpaleniu do kolekcji zapaliła się pomarańczowa kontrolka silnika auto jedzie bez problemu docieram do domu podpinam kompa i P0400 - Rozpoznany zbyt słaby przepływ recyrkulacji gazu wydechowego (5A)- Nie występuje,ręce opadają panowie jakieś sugestie co jeszcze może być nie tak mam obawy co do egr-a kolega wyżej pisał że cyt- Ma wystawać ok. 1cm ma płynnie chodzić i nie zacinać się.Mój wystaje ok 1 cm ale jak go przechylę do pozycji pionowej to iglica wpada do środka i wystaje około 4,5 mm czy ta iglica ma tak luźno latać.Pozdro.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/50807-b%C5%82%C4%85d-p0400-5a/page/2/#findComment-432970 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość radmax Opublikowano 17 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2012 No i wróciłem do punktu wyjścia po trzech dniach jazdy od przeczyszczenia zaworu,przepustnicy,rurki łączącej egr-a z zespołem przepustnicy oraz map sensora wykasowaniu błędu dzisiaj jadąc po około pięciu minutach jazdy zgasiłem silnik na przejeździe kolejowym i przy odpaleniu patrzę a tu znowu wywaliło błąd P0400-5A kontynuowałem jazdę dalej auto jedzie normalnie wyłączam silnik godzinka na zakupach i powrót do domu po odpaleniu do kolekcji zapaliła się pomarańczowa kontrolka silnika auto jedzie bez problemu docieram do domu podpinam kompa i P0400 - Rozpoznany zbyt słaby przepływ recyrkulacji gazu wydechowego (5A)- Nie występuje,ręce opadają panowie jakieś sugestie co jeszcze może być nie tak mam obawy co do egr-a kolega wyżej pisał że cyt- Ma wystawać ok. 1cm ma płynnie chodzić i nie zacinać się.Mój wystaje ok 1 cm ale jak go przechylę do pozycji pionowej to iglica wpada do środka i wystaje około 4,5 mm czy ta iglica ma tak luźno latać.Pozdro. Apropo części elektrycznej EGR ( to ona jest najczęściej winna zamuleniu ) http://forum.opel24.com/topic/48073-Drgania-wibracje-silnika-i-kabiny/page__view__findpost__p__419174   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/50807-b%C5%82%C4%85d-p0400-5a/page/2/#findComment-432987 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadekfo Opublikowano 17 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2012 Iglica ma chodzić płynnie. Naciskasz i wchodzi do środka delikatnie. Opór stawia jej sprężynka taka jak długopisie. Można to wszystko rozebrać i przeczyścić. Iglica nie może sama wyskakiwać, cały czas sprężynuje.   1 Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/50807-b%C5%82%C4%85d-p0400-5a/page/2/#findComment-432992 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krisi3 Opublikowano 17 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2012 Właśnie chodzi oto że nic nie zamula auto jeździ bez problemu nawet 60 km temu wypaliło mi DPF-a i to na maxa bo nasycenie mam 26% czyli w tych trzech dniach o których pisałem wyżej.Myślę że to wina tej iglicy.Czyli co mam wywiercić z tyłu otwór o średnicy Φ3 i zajrzeć do środka EGR-a? a tak wpadłem na pomysł czy zamiast wiercić otwór nie lepiej w moim przypadku złapać go za iglicę oczywiście za pomocą imadła i szczęk aluminiowych uderzyć w korpus tylko czy to dobry pomysł?.Dzięki dla kolegi tadekfo za cenne info.A może ktoś z kolegów podpowie co jest w środku EGR-a chodzi oczywiście o mechanizm.Pozdro.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/50807-b%C5%82%C4%85d-p0400-5a/page/2/#findComment-433011 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość radmax Opublikowano 17 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2012 (edytowane) A otworzyłeś PDF z linku który Ci podałem ? Przecież tam są zdjęcia co jest w środku. I za nic nie ciągnij. Zrób dziurkę w plastiku, walnij młotkiem przez dobry, twardy wybijak i wszystko wyjdzie ze środka. Sam mam to już za sobą, naprawdę nic wielkiego. Iglica tak ma chodzić http://www.youtube.com/watch?v=G0iWAI1dDOc Edytowane 17 Marca 2012 przez radmax   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/50807-b%C5%82%C4%85d-p0400-5a/page/2/#findComment-433016 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krisi3 Opublikowano 17 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2012 Wielki przepraszam dla kolegi radmax nie zauważyłem tego linku bo zbiłeś mnie z tropu tym zamuleniem no i mnie zamuliło,ale ten link uświadamia mnie że w moim egr-ku iglica tak nie pracuje dzięki.Pozdro.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/50807-b%C5%82%C4%85d-p0400-5a/page/2/#findComment-433030 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krisi3 Opublikowano 26 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 No Panowie wielkie dzięki,po rozebraniu EGR-a od strony elektromagnesu i przeczyszczeniu auto jeździ jak złoto.Jak znajdę chwilę wkleję manuala odnośnie czyszczenia.Pozdro.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/50807-b%C5%82%C4%85d-p0400-5a/page/2/#findComment-434509 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość radmax Opublikowano 26 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 No i bardzo dobrze i niech tak zostanie. Ja w sobotę też pogrzebałem w EGR. Zaślepiłem go częściowo rok temu i muszę przyznać, że w sam raz się za niego wziąłem bo było już co czyścić. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/50807-b%C5%82%C4%85d-p0400-5a/page/2/#findComment-434518 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.