Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość slavvik

Witam All wiem co zaraz usłyszę że to 16xel.

Ale ja jestem bardzo zadowolony z tego samochodu ma naprawdę dobrą dynamike czasami wydaje mi się że mam 2.0

co do oleju to faktycznie ma spore ubytki ale po zastosowaniu Bishopa objawy znikają.

Mój problem zaczoł się 3-mc po zainstalowaniu instalacji gazowej sekwencja na początku śmigał lepiej niż na benzynie i spalanie

było oki około 12/100 i naglo zaczoło się trochę sypać temperatura silnka wahająca się między 90-100 postanowiłem wówczas wymienić prawie wszystko co

ma wpływ na jazdę termostat pompe wody rozrząd świece i kable od napięcia obecnie co do temeratury i kultury nie mam zastrzeżeń ale od czasu do czasu

mam dziwne objawy zapala mi się czek i nagle kultura pracy się zmienia trwa to tak pomiedzy 5-30 min i zanika zaraz przed i w czasie tych objawów z wydechu

mam zapore dymną przy dodaniu gazu wręcz eksplozje granatu dymnego w dodatku spalanie od tego momentu wzrosło do 16/100 próbowałem zczytać co to za bład ale diagnosta

niczego nie może zczytać jedyny błąd jaki posiadam to czujnik abs sprawdzałem to już u 3 diagnostyków i to samo NIC od jednego dowiedziałem się żeby podjechać jak

się zapali ale co z tego skoro szybko znika najdłużej to trwał około 30 min. Byłem u gazownika mapował całą instalacje podczas jazdy i też nic mu nie wyszło.

Zastanawiam się czy przyczyną tego stanu może być katalizator czy ewentualnie rozrząd bo tak prawdę mówiąc objawy te zaczeły występować po wymianie rozrządu ale

może to być zwykły zbieg okoliczności. Jeszcze jedna ważna informacja około 3 tygodni temu wypluło mi otuline z tłumika całe szczęście że sie nie zapchał tłumik

co do częstotliwości tych objawów to zdarza sie około 4-5 razy na tydz. Bedę wdzieczny za wszystkie sugestie może ktoś miał podobny problem.

Uprzedzę kilka pytania i dam odpowiedzi obroty są wrecz wzorowe nawet podczas tych objawów tylko kultura pracy szwankuje i tylko na gazie tak jakby sie delikatnie dusił

i podczas gwałtownego hamowania gaśnie silnik ale tylko podczas tych objawów później jest oki

na benzynie mogę go dusić do ilu chcę obrotów a na gazie przerywa mi już przy około 4000 ale też tylko gdy zapala się czek

płynu chłodzącego nie ubywa to tyle z ważniejszych informacji czekam na Wasze sugestie i jak tylko będę umiał odpowiem na pytania

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/50937-chwilowe-objawy-z%C5%82ej-pracy-silnika/
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności