Gość Anonymous Opublikowano 10 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 Nie bardzo przez uszczelniacze bo wymieniane były i zawory tez jak robiłem uszczelke pod głowicą.Brakło mi kasy na prowadnice bo klepie jak diesel ale mam zamiar też to zrobić.Możliwe żeby przez pierścienie tak uciekał?Nie wiem czy jest sens to wszystko robic ,czy moze lepiej kupic silnik od astry 2 na wielopunkcie i wrzucic bo chyba podejdzie.A z obrotami to juz walcze dłuzszy czas i nic.Świece wymieniałem jakieś 8000 temu może i czas na wymiane...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/5147-nier%C3%B3wne-wolne-obroty-tigra-14-benzynapg/page/2/#findComment-311839 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 10 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 Popsute prowadnice = szybkie zużycie uszczelniaczy. Jak kopci na niebiesko po odpuszczeniu gazu(np. przy zmianie biegu), to jednak uszczelniacze.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/5147-nier%C3%B3wne-wolne-obroty-tigra-14-benzynapg/page/2/#findComment-311824 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 10 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 Chyba masz racje.kopci przy puszczeniu gazu.Moze to i dobrze bo koszt regeneracji głowicy to jakieś 300zł.Gorzej jak to nie tylko uszczelniacze Teraz jakoś bede musiał przezimować ale na wiosne mam zamiar wymienic.A czy pozniej mozna wrocic na półsyntetyk?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/5147-nier%C3%B3wne-wolne-obroty-tigra-14-benzynapg/page/2/#findComment-311817 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 10 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 Ale musisz też wymienić te prowadnice. W sumie ja bym wrócił na półsyntetyk, po całej robocie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/5147-nier%C3%B3wne-wolne-obroty-tigra-14-benzynapg/page/2/#findComment-311814 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 10 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 No ja myślałem o regeneracji całej głowicy.Wracać na półsyntetyk jest troche ryzykowne jezeli okarze sie z e pierścienie też są walnięte.Dzięki za rade.Zobacze jeszcze jutro te świece.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/5147-nier%C3%B3wne-wolne-obroty-tigra-14-benzynapg/page/2/#findComment-311811 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 11 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2007 Do kolegów używających uniwersalne sondy. otóz ja miałem długa przygodę z zamiennikami i uniewersalnymi. Tigra paliła wachę jak jakis KAMAZ 100/100 Trwało to dosc długo, bo zawsze to szkoda wywalic na taką pierdółkę ponad 200 zł. Ale jednak kupiłem oryginał BOSCHa i wszystkie problemy ustały. Nie dymi nie szarpie nie żre paliwa. ostatnio w trasie spalił mi 5,8 l na 100 km przy dosc ciekawych prędkosciach 120-145 km/h. Nie bawcie się w uniwersalne, szkoda pieniędzy...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/5147-nier%C3%B3wne-wolne-obroty-tigra-14-benzynapg/page/2/#findComment-311646 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.