Obywatel Opublikowano 4 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2007 Nosiłem się z zamiarem zmiany amorów ze względu na bardzo niespokojne zachowanie auta na nierównościach. Jestem właśnie po przetestowaniu amortyzatorów i tylne mają ponad 60% skuteczności Jak to możliwe skoro tył zachowuje się przetragicznie? Na nierównościach, a zwłaszcza na zakrętach, mam wrażenie, że dupa za chwilę straci przyczepność. I stąd moje pytanie: czy możliwe, że nie jest to wcale wina amortyzatorów lecz innych częćci zawieszenia? Np. sprężyn, łożysk amortyzatorów? Dodam, że geometria zawieszenia jest sprawdzona i jest w porządku. Jeżeli chodzi o przód to amory mają 40%, ale i tak przód zachowuje się dużo stabilniej niż tył. Co to może być?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2007 Obywatel, Jeżeli chodzi o przód to przydałoby się wymienić amorki. A jeżeli chodzi o tył hmmm... to nie wiem ale porozmawiam ze znajomym mechanikiem z OPLA może on coś wie Pozdrowienia   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2007 ja bym sie podpiął pod Was mój problem to znikniecie amorków w omedze po prawej stronie są suche ale na przegladzie wyszło ze przód i tył 0 tłumienia wiec trza wymienic moze ktos to nie dawno robił i mi cos poleci bo jest duzo firm i rózne ceny a zalezy mi jak najtaniej bo trzeba wymienic wszystkie mój model omega 2.0 16v 1998 sedan.dzieki z góry i pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2007 Obywatel Jeżeli chodzi o niepewność w prowadzeniu samochodu, również w tym wypadku moze miec znaczenie czy nie masz wybitych elementów gumowych na wahaczach. Wiem ze z wybitymi nie pojeżdzisz na 100%. Tył (szczególnie na zakretach z poprzecznymi nierównościami) bedzie zarzucać. Być moze tu tkwi problem.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 4 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2007 Ale tuleje wahacza w astrze G by poszly?? To musialo byc katowane to auto albo przebieg chyba ze 300 tys.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Obywatel Opublikowano 4 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2007 Ale tuleje wahacza w astrze G by poszly?? To musialo byc katowane to auto albo przebieg chyba ze 300 tys.Rzecz dotyczy Vectry B a więc mamy tu do czynienia z zawieszeniem wielowahaczowym, co uprawdopodabnia teorię o wybitych tulejach Tyle tylko, że z tyłu jest cichutko - nic nie wali, nie łomocze   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2007 na naszych drogach wszystko jest możliwe ja na dziurze urwałem amortyzator z tyłu. tradycyjnie mala kałuża a pod spodem zaj............ dołek. Walneło i pozamiatane.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2007 Tyle tylko, że z tyłu jest cichutko - nic nie wali, nie łomocze a czy luzy na el. gumowych łomoczą?? Jest też inna możliwość. Ja bym kontrolnie pojechał na inna stację. No chyba że masz 100% pewność że sprzęt mają ok.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Obywatel Opublikowano 4 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2007 a czy luzy na el. gumowych łomoczą??No niby nie, ale zazwyczaj Vectromaniacy mający wysypane tuleje mówią o efekcie 'jebudu'. Sprzęt raczej OK, zwłaszcza, że z przodu wyszedł wynik realny - 40%. Oddam chyba samochód do specjalistycznego warsztatu i poproszę o ustalenie przyczyny takiego nerwowego zachowania tyłu. [ Dodano: Czw Paź 04, 2007 23:18 ] Aha, jeszcze jedno. Z tyłu mam jedną sprężynę trochę bardziej przydeptaną niż drugą. Kiedyś jeden mechanik zwrócił mi uwagę, że ta asymetria może przyczyniać się do niestabilności wozu.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2007 Z tym sprzętem diagnostycznym to słyszałem że czym pojazd lżejszy tym prawdopodobieństwo błędu większe. A tył w większości aut zawsze jest lekki więc przód może pokazać dobrze podczas gdy tył ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.