Skocz do zawartości

Opel Corsa C 1.3


Gość benny88

Rekomendowane odpowiedzi

Gość damiano2007

Z tego co mi wiadomo... a może się mylę, jeśli tak to mnie poprawcie. To wtryskiwaczy nie da się pośrednio naprawić bo albo wymianiamy całą końcówkę (regenrujemy) albo nie, bo co by można innego z nim zrobić. No chyba, że całego wymienić.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość przeemmek

a masz pewność że Ci dobrych wtryskiwaczy nie podmnienili na jakieś inne kiepskie?? z tego co czytam to byłeś u kowali nie mechaników.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość benny88

nie to raczej wykluczone jest z podmiana mechanik zaufany, a pozatym calosc sie zaczela tak jak pisalem po wymianie rozrzadu. Druga opcja to mam papiery na regeneracje i widzialem na google filmik jak wyglada regeneracja common rail bosh wtryskiwacza wiec wiem ze w srodku sporo malych elementow jest ktore faktycznie mozna wymienic nie wiem co macie na mysli koncowki napewno w srodku jest sporo czegos do wymiany ale sam tez pewny nie jestem. Co do podmiany wtryskow to na samym poczatku moglo tak byc bo przez tydzien po zakupie autko smigalo jak trzeba dopoki pierwszemu mechanikowi nie zostawilem auta na dobe i niby wyczyscil egr a dokladnie sterownik i zaczol sie koszmar wiec wiele wskazuje na pierwszego mechanika ze cos nabroil. Macie jakies inne mozliwosci oprocz wtryskow ze kopci na czrno? wiem ze nie daje bardzo w palnik mojej corsinie i wiecej jak 3 tys obrotow w czasie jazdy nie dostaje a wujek mowil ze kopci nas czzarno... musze jeszcze raz sprawdzic z nim po tej regeneracji wtryskow czy dalej tak jest ze w czasie jazdy jak daje na gaz to kopci.

 

Po regeneracji jeszcze zbyt wielkich zmian nie zauwazylem ale nic prawie nie przejechalem jak bede na trasie i potem gdzies bede jezdzil po miescie to zobacze.

 

macie linka do tematu o 1.7 DI corsie:

http://forum.opel24.com/topic/19868-Corsa-17-DI-kopci/

 

ktos tam napisal takie cos:

"marcel_kk:

Bartos89 nie piszesz o rzeczywistym przebiegu. U mnie dymił po wymianie pompy wtryskowej. Mechanik stwierdził, że trzeba ustawic początek kąta wtrysku, tylko że aby to ustawić w tym silniku Isuzu potrzebne sa specjalistyczne przyrzady i wiedza, które niestety żaden ASO Opla w mojej okolicy nie posiada!!! O zgrozo!!!

Z tego co słyszałem: spapranie ustawienia poczatku kąta wtrysku nastepuje często przy wymianie paska rozrzadu ( z wiadomych przyczyn - brak sprzetu i wiedzy)

Od dwóch lat stosuje preparat, który koleś mi załatwił tez po jakiś znajomościach:

K GARD -dodatek uszlachetniający do oleju napędowego i opałowego firmy Kernite.

Przestało dymić, ciszej chodzi i byłoby o.k. gdyby nie te wieksze zużycie paliwa.

No cóz dalej poszukuje warsztatu gdzie ustawiaja te diselki. "

 

cos mi sie wydaje ten maly cytat z rozrzadem ze umnie moze byc podobnie tyle ze umnie to lancuch jest... i 1.3 CDTI

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość przeemmek

To szukaj warsztatu gdzie Ci sprawdza rozrząd. Nie wiem skąd jesteś bo u mnie mam dwa zaufane warsztaty co robią tylko ople.

 

I myśle że smiało poradzą sobie i z rozrządem w 1.3 ctdi, sam mam ten silnik i kiedyś bede napewno u nich go robil:)

Edytowane przez przeemmek

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość benny88

jestem z Zawiercia to jest śląskie województwo nie daleko dąbrowy górniczej :) to jak jesteś ze śląskiego to jakis namiar może byś dał na te sprawdzone warsztaty :)

 

rozrząd był wymieniony więc nie wiem o co chodzi z tym kątem wtrysku... wiem ze w czasie jazdy jak dam dobrze gazu to zakopci nadal... mało tego po tej całej regeneracji wtrysków cieżko odpala... jak troche przejade i znow odpale to potem zalapie normalnie...

 

po rozrzadzie tez tak mialem na poczatku bo niby sie listwa wtryskowa czy wtryski zapowietrzyly bo je wyciagali czy cos... ale po jednym dniu jezdzenia bylo ok zobacze teraz czy jak przejade ze 100km czy dalej dlugo bedzie odpalal czy wszystko sie unormuje jak wtedy po wymianie rozrzadu.

 

Dziękuje wszystkim za każdą wypowiedz bede szukal dalej rozwiazan dla mojej corsy tym razem bede unikal jakis napraw do poki nie bedzie diagnozy pewnej. Pozdraiwiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość damiano2007

Też jestem z Zawiercia :) Gdzie robiłeś wtryski? Jeśli chodzi o pompy i co z paliwem związane to polecam warsztat na szkolnej, tam pompy paliwowe każdego rodzaju robią.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość benny88

O prosze bardzo nie spodziewałem się ze spotkam tutaj kogos z zawiercia :) wtryski byly robione w Moto Centrum a dokładnie mechanik z moto centrum zawiozl je do Pana Marka w serwisie Hossa kolo inter marche bo mowil ze Pan Marek ma znizki. Gdzie dokladnie na szkolnej jest ten warsztat? Jakies dokladniejsze namiary moglbym prosic? z gory thx :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość damiano2007

Diesel. Autoserwis. Straszak M.

Samochody - Stacje Obsługi, Mechanicy

 

Tel/fax: 32 670 90 21

42-400

Zawiercie,

Szkolna 14

woj. Śląskie, pow. Zawierciański, gm. Zawiercie

 

A Pann z Auto Hossy tanim warsztatem nie jest ale w sumie z opini znajomych jest godny polecenia. (W końcu czerwone ferrari jeździ tam cały czas na lawecie. Jesli wiesz o które chodzi, ale to już tak poza tematem) ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki kąt wtrysku? Przecież to Common Rail i żadnego kąta wtrysku się nie ustawia. Tamten przytoczony opis dotyczy starego diesela i standardowego układu paliwowego.

 

Z rozrządem nie może być nic źle bo by nie odpalił. Ewentualnie jeśli jest już mocno zużyty być może ma minimalny wpływ na kopcenie itp.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość benny88

 

A Pann z Auto Hossy tanim warsztatem nie jest ale w sumie z opini znajomych jest godny polecenia. (W końcu czerwone ferrari jeździ tam cały czas na lawecie. Jesli wiesz o które chodzi, ale to już tak poza tematem) ;)

 

No tani własnie nie jest to racja :) o czerwonym ferrari nie znam historii/zartu :)

 

Dzieki wielkie za namiar damiano2007 podjade do niego w tygodniu zobaczymy co powie.

 

Mechanik ktory zrobil mi kompletny rozrzad mowil ze ma orginalne blokady i ze nic nie moglo sie przestawic a diesel tak juz kopci jak mu sie da gazu odrazu sporo. No i tak to umnie wyglada ze kopci nawet przy 2 tys obrotow tzn jade normalnie i nagle dam w palnik to zakopci :) ale juz dwoch mechanikow powiedzialo zebym sie tym nie rpzejmowal bo w dieslach to norma.

 

Ale zobacze co mi w warsztacie na szkolnej powiedza.

 

PS: Odpalac juz odpala normalnie po paru km jak przejechalem to juz jest ok z odpalaniem :)

 

pozdro 4all :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności