Skocz do zawartości

Problemy z odpaleniem. Kto wie co sie dzieje ?


Rekomendowane odpowiedzi

Gość jestemNOWY

Witam. Mam pewien problem moja astra h po dluzszym postoju tak 2 dni nie moze odpalic. problem polega na tym ze odpala i kopci na taki bialo niebieski kolor a po 10 sekundach gasnie dopiero tak po 5 albo wiecej razach zlapie ale nawet po dodaniu gazu obroty nie wzrosna powyzej 1 tys obrotow. jak silnik sie troche zagrzeje tak z 5 min pochodzi to juz jest ok pozniej nie ma problemow chyba ze po dluzszym postoju. Bledy zadne nie wyskakuja samochod sprawdzalem pod komputerem i wszystko jest ok. Moze wiecie co to moze byc ? zawor egr moze miec takie objawy ? dpf nie ma seryjnie

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/51857-problemy-z-odpaleniem-kto-wie-co-sie-dzieje/
Udostępnij na innych stronach

pierwsze slysze zeby 150 konny silnik nie mial DPF ale to nie istotne w tym temacie.

 

Na odczytaniu bledów nie konczy sie diagnostyka. Jelsi nie potrafisz to sie nie zabieraj za naprawe jak i sprawdzanie i oddaj fachowcom. Trzeba monitorowac narastanie cisnienia na szynie i porownac z tym co podaje TIS. Jakie sa reakcje na podawanie paliwa, jakie dawki i czasy otwarcia wtryskow itp.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/51857-problemy-z-odpaleniem-kto-wie-co-sie-dzieje/#findComment-436523
Udostępnij na innych stronach

Gość jestemNOWY

jest to astra h gtc 2006 rok wersja sport i powiedzieli mi ze nie ma dpf. Sprawdzane byly bledy ,wtryski i reszta co jest mozliwa przez op-com podobno wszystko jest ok. a czy egr moze miec takie objawy ?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/51857-problemy-z-odpaleniem-kto-wie-co-sie-dzieje/#findComment-436525
Udostępnij na innych stronach

przez interfejs to sobie mozesz sprawdzic wtryski. To tak jakbys chcial sprawdzic lozysko wyciskowe w sprzegle. Nie ma takiej opcji zeby mozna bylo soebie takie rzeczy sprawdzac techem. Mozesz natomiast sprawdzic cisnienia jakie sa na szynie podczas odpalania, jakie sa obroty silnika przy kreceniu i wiele innych danych. Tech 2 umozliwia jeszcze robienie zapisu danych. Kwestia pozniej porownania z tym co podaje wsparcie GM w TISie. Po błedach to sobie mozna naprawic poduszki powietrzne czy inne podobne rzeczy jak jest przerwa w obwodzie wykryta lub np zwarcie. Jesli przeplywka bedzie zanizala wartosci to tez ci nie pokaze jej błędu a jednak ona bedzie winna co nie?? Błąd przeplywki bedzi ejak sie sfajczy calkowicie lub kabel sie urwie itp. ECM te nie odnotowuje bledu który trwa powiedzmy 0.5 sekundy tylko musi trwac okolo 5-7 sekund. Inaczej to by wywalało bledów juz w owym aucie po 5 minutach pracy silnika całą mase.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/51857-problemy-z-odpaleniem-kto-wie-co-sie-dzieje/#findComment-436545
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności