Gość Anonymous Opublikowano 5 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 Witam.Otóż ostatnio z moją vectrą coś zaczęło się dziać nie tak.Pewnego dnia kiedy chciałem go odpalić nie dał rady.Co prawda rozrusznik kręci ale nie chce zapalić.Więc otworzyłem maskę poruszyłem pare kabelków i w koncu odpalil. Jednak następnego dnia kiedy ponownie chciałem go odpalić długo kręcił i kręcił aż w końcu zaskoczył.Nie mam pojęcia co to może być czy może miał ktoś z was podobny problem?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2007 Witam - uklad paliwowy jest nie szczelny, albo pompa wtryskowa siada - mam podobny problem z ASTRA 2.0 DTL i jestem w trakcie jego rozwiazywania. Odpowietrzylem uklad paliwowy ale nic to nie dalo. Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 8 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2007 Tylko, że tu chodzi o benzynę. Jak po "kabelkach" zaskoczył, to lepiej obejrzyj wiazkę czy nie jest jakiś kabelek przetarty i potraktuj wszystkie złączki WD 40.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2007 Mam jakieś dziwne uczucie że to coś z pompą paliwową.Sprawdzę to   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 8 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2007 PanBrowar, tylko, że kabelki od pompy są pod samochodem, a biegną od przekaźnika w prawym słupku do baku. Jeśli ruszałeś pod maską, to nie pompa.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2007 Hmmm kable wyglądają wporządku.Może poruszenie kabli wcale nie było niczym pomocnym?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 9 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2007 Zaraz, ja myślę o przewodach niskiego napięcia, tak zrozumiałem z pierwszego postu.... Jeśli ruszałeś zapłonowymi, to faktycznie mało wspólnego mają do twojego kłopotu.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bowitek Opublikowano 10 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 A ja tak sobie myślę, żebyś sprawdził czujnik Halla i połączenie z aparatem (czyli tę kostkę przy nim) bo to chyba tam będzie problem   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 25 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2007 Witam ponownie.Otóż chciałem się pochwalić że moja Vectra została zrobiona.Przyczyną były 2 rzeczy: pierwsza główna to był zepsuty modem aparatu zapłonowego.A druga to cewka zapłonowa która całkowicie się spaliła.Samochód śmiga aż miło   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.