Skocz do zawartości

Dziwne objawy SINTRY


Gość fakirek76

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem ze swoją Sintrą. Otóż wygląda to tak.

Olej wymieniony miesiąc temu a podczas jazdy zapala sie

kontrolka ciśnienia oleju tylko na ciepłym silniku na

zimnym pracuje dobrze. To ,że plyn chłodniczy gubi to doszedłem

że uszczelka pod głowicą. Mam pytanie w związku z tym olejem bo

nie spala oleju tylko martwi mnie ta kontrolka, może ktoś miał

podobne objawy i mógłby pomóc.

Z góry dziękuje za podpowiedzi.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uszczelka byla wydmuchana i zauważyłem na postoju na gorącym silniku jak sie woda sączy.

Tu akurat podejrzewam pęknięcie głowicy :(

Edytowane przez fakirek76
zbędny cytat

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To chyba silnik już się skoczył. Ale bez rozebrania i sprawdzenia więcej pewnie nie dowiesz się.

Zacznij rozglądać się za drugim.

 

A jaki masz przebieg ?

 

ps

Jeśli tylko głowica jest walnięta to daj znać.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przebieg to 280000 z małym hakiem

a tak przy okazji to wszystko stało sie z dnia na dzień wiec

dziwne troszke

oleju jest tylo co powinno być

a w pracy silnika nie ma żadnej różnicy

nie spadła moc ani nie ma problemu z podjechaniem pod ,,górke"

A jeżeli już miałby być podtarty to objawy jakieś powinny byc typu spadek mocy lub

dziwna praca silnika a tu jest tak jak było tylko sie świeci kontrolka

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.:grin:

Może to być tylko wina samej uszczelki, przebieg 280tys. to mogą być panewki (widziałem ofertę na al....... ok. 240 zł za kpl. na cały dół, UPG i pierścienie tłokowe 260, planowanie głowicy ze sprawdzeniem szczelności 100-150 + inne uszczelnienia ok.150. Rozrząd + pompa 400 - 500). Najpierw jednak sprawdź ciśnienie oleju i sam czujnik, a wyciek płynu może nie koniecznie być z pod uszczelki (u mnie okazało się że padła pompa wody - samo uszczelnienie, brak jakichkolwiek luzów , pompa miała jakieś 20tyś przebiegu, założyłem teraz SKF). Sprawdź termostat i nadmiar (metalowa rurka), a z tyłu silnika są jeszcze złącza do ogrzewania, EGR i czujnik temp. wody, druga strona silnika to złączki do kolektora ssącego, chłodnicy oleju i na pompę wodną. I tam mogą pojawić się jakiejś nieszczelności. Pozdrawiam RG :ok:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności