Skocz do zawartości

Nie pali na 1 cylinder - falują obroty...


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć.

 

Od kilku miesięcy w moim Kadecie mam dziwne objawy, to znaczy faluje od czasu do czasu na obrotach oraz zimny na benzynie się dławi gdy wcisnę mu do deski itd. Na gazie tylko faluje, lecz chodzi na wszystkie cylindry bez różnicy czy zimny czy ciepły, natomiast na benzynie chodzi na 3 zimny, a na wszystkich dopiero gdy się zagrzeje do ok. 80 - 90 stopni... Kable w/n wymienione 1,5 tygodnia temu, czy to może być uszczelka pod głowicą? Mam na myśli to że płyn się dostaje do komory spalania, lecz gdy silnik się nagrzeje to przepala płyn wraz z mieszanką paliwową i chodzi normalnie? Płynu wyrównawczego z tego co zauważyłem, nie ubywa mi ze zbiornika. Dodatkowo zauważyłem, że czasem jak auto postoi z 2 - 3 dni pluje z wydechu, lecz nie jestem pewny czy paliwem (Bynajmniej po wzięciu na palce i powąchaniu, jak paliwo nie pachnie... Więc ciecz bezwonna) może to płyn wyrównawczy?

 

Ps. Nie zamykajcie i nie wyrzucajcie tematu do śmieci, bo szukałem już na forum ale żaden z przypadków opisanych w tamtych tematach nie zgadza się z moim.

Edytowane przez WWR
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

skoro Twierdzisz ze płynu nie ubywa :)

to ciecz w wydechu to wilgoć bądz poprostu przepalone paliwo :)

nie raz mozna zauważyć jak się z wydechu wylewa nie wielka ilość wody :P

 

Kable swoja drogą ale czy swiece wymieniłeś ??

Jakby ci poszła uszczelka pod głowicą zauważył byś ubywający olej bądz płyn lub jakiś wycien na silniku

bądz czy sprawdziłeś czy nie są zalane(olejem)

znam z doświadczenia że zalene śiece doopiero po rozgrzaniu łapią jak się przepali olje z niej dlatego ci łapie na 1 gar bądz 2 lub 3 :P

sprawdz także kopułke i palec, cewke:) i zapłon :) to podstawy nie kiedy prowadzące do rozwiązania :)

Obroty hmmm wiele przyczyn może byc.......

- może silnik krokowy się sypie może masz pełno błędów(odłącz klemy na 10min)

- może jakiś wężyki podciśnienie

- wtrys może leje nie daje mgielki

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj zalałem LPG i postanowiłem trochę pojeździć, pojechałem na jedną z nieskończonych obwodnic w moim rejonie i przejechałem tak kilka razy w jedną i drugą stronę prawie 10 kilometrów ogółem licząc z prędkością 80 - 140. Auto się nagrzewało do dobrych 100 stopni lecz po chwili spowrotem temperatura wracała do 90. Myślę, że to już po prostu silnik się sypie i nie ma na którymś z cylindrów kompresji, no ale cóż... 23 lata i z 600 tys km to trochę dużo jak na ten silnik.

 

Co do świec, też były zmienione.

Edytowane przez WWR
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

może masz przegrzany silnik?? albo termostat ci nie puszcza i sie grzeje :P

kup silnik gdzieś na szrocie 1.6i taniej Cię to wyniesie jak masz remontować ten stary :(

 

zobacz jaki ja mam 21letni silnik :P

post-6988-0-49290100-1335833277_thumb.jpg

Edytowane przez Danex201
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wolę dojeździć go do końca, bądź co bądź kopyto jeszcze ma ;> Potem będę myślał czy auto na złom czy wstawiać 2.0 czy 2.5 V6.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Zanim założysz temat opisując swój problem, zapoznaj się z naszymi zaleceniami

  • Przeszukaj forum - skorzystaj z wyszukiwarki i przeszukaj forum, być może ktoś omówił podobne zagadnienie,
  • Podaj wersję modelu - nie zapomnij o podaniu wersji modelu auta, którego dotyczy opisywany problem,
  • Oznaczenie silnika - podaj nam jak najwięcej danych, które dotyczą Twojego silnika,
  • Opis problemu - opisz swój problem w sposób zrozumiały dla innych
Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Podobna zawartość

    • Przez buskamil
      Witam silnik pali dużo oleju tygodniowo około litra, na 400 kilometrów, jak odpalam na zimnym dymi na niebiesko, ostatnio w nocy jak przyjechałem zauważyłem dziwny dym z pod maski okazało się że odma sparciała i zrobiła się dziura, z tej dziury wydobywa się dym na rozgrzanym silniku, czyżby głowica do remontu? dodam że jak odpalam na zimnym silniku to chyba słychać popychacze przez sekundę puźniej już nie.
    • Przez buskamil
      Witam ostatnio kadett dziwnie się zachowuje a na zdjęciu jest narysowane gdzie sie iskrzy jak w nocy otworzę klape silnika spojrze w okolice cewki mozna własnie dojrzeć iskrzenie, czy cewka jest do wyrzucenia, bo silnik pracuje nie równo, czy jest na wolnych obrotach czy prubuje utrzymać stałą predkość obrotową, czyściłem kopółkę, palec rozdzielacza, swiece suche.

    • Gość Romek21
      Przez Gość Romek21
      Witam oststnio przytrafił mi się niemiły incydent mianowicie podczas jazdy auto zgasło i już nie chce odpalać od tego czasu nawet na zaciąg. Paliwo dochodzi ale iskry nie dostaje , przyjechał majster i stwierdził że cewka padła no to ją wymieniłem i dalej brak iskry - nie wychodzi z cewki. Błędy sprawdzałem to nie wyświetla żadnego, wszystkie bezpieczniki ok więc może to moduł? prosze pomocy jestem zielony w dziedzinie mechaniki z góry dziękuje .
Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.