Gość Anonymous Opublikowano 18 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2007 witam mam taki problem posiadam corse 1,4 z 96 roku , w samochodzie po przejechaniu kilku kilometrów zapala sie kontrolka silnika po zrobieniu mostka i odczytaniu wychodzi cos takiego co to moze byc najpierw mruga kontrolka 10 razy (przerwa) 2 razy ( przerwwaaaaa) 10 razy (przerwa) 10 razy ) i znów przerwa i od nowa to samo powiedzcie mi co to jest za kod   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość robertnet Opublikowano 18 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2007 poczytaj tu: http://www.corsaclub.pl/forum/viewtopic.php?t=4939 10 błyśnięć to kod 0   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 18 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2007 To chyba będzie to: 0200 Uszkodzenie w obwodzie wtryskiwacza   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość robertnet Opublikowano 18 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2007 To chyba będzie to: 0200 Uszkodzenie w obwodzie wtryskiwacza jak moze byc 0200??? najpierw mruga kontrolka 10 razy (przerwa) 2 razy ( przerwwaaaaa) to jest rozpoczecie diagnosatyki10 razy (przerwa) 10 razy ) i znów przerwa i od nowa to samo powiedzcie mi co to jest za kod cos tu nie pasuje, sprawdź jeszcze raz te błedy, moze cos przeoczyłeś.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 18 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2007 10 błysnięć to kod 0??? A ten kod 0200(?) uszkodzenie obwodu wtryskiwacza??? Nieźle się usmiałem. Jak na moją wątłą wiedzę motoryzacyjną to chodzi o kod numer 12, który nie oznacza błędu a rozpoczęcie procedury zczytywania błędów. Oczywiście jezeli kod został właściwie odczytany. Pozdrawiam.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 18 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2007 rafaln1, NIE WIEM co w tym śmiesznego >> ?? Kolego jeśli makomako, ma np. sterownik Siemens Simtec 56.5 ECU to On podaje kody 4 cyfrowe !! Skoro gościu pisze że ma 10 błysków co oznacza 0, potem 2 co znaczy 2 i znów 10 i 10 czyli co 0200 ?? Mylę się czy nie ? Wiec skąd ma niby te 12 się wziąć ??   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 18 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2007 10 błysków, przerwa, 2 błyski czyli 12- początek procedury odczytywania błędów. I tak przy okazji to źle zrozumiałes mój post A moze troszke źle napisałem bo nie chodzi mi o wkurzanie kogoś tylko o pomoc. Jeśli tak było to sorki   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 18 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2007 Panowie najpierw błyska kod 12 napewno , a potem są serie 2 razy po dziesięc błysnieć sprawdzałem to kilka razy a czy jest kod 200 wogóle a 12 bije 10 razy przerwa 2 razy na początku   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 18 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2007 Kod Opis kodu 0100 Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza 0101 Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza 0102 Sygnał z przepływomierza powietrza za niski 0103 Sygnał z przepływomierza powietrza za wysoki 0104 Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza - usterka pojawia się okresowo 0105 Nieprawidłowy sygnał z czujnika ciśnienia MAP 0106 Nieprawidłowy sygnał z czujnika ciśnienia MAP 0107 Nieprawidłowy sygnał z czujnika ciśnienia MAP 0108 Nieprawidłowy sygnał z czujnika ciśnienia MAP 0109 Nieprawidłowy sygnał z czujnika ciśnienia MAP 0110 Czujnik temperatury powietrza zasysanego 0111 Czujnik temperatury powietrza zasysanego 0112 Czujnik temperatury powietrza zasysanego - sygnał za niski 0113 Czujnik temperatury powietrza zasysanego - sygnał za wysoki 0114 Czujnik temperatury powietrza zasysanego - usterka pojawia się okresowo 0115 Czujnik temperatury silnika 0116 Czujnik temperatury silnika 0117 Czujnik temperatury silnika - sygnał za niski 0118 Czujnik temperatury silnika - sygnał za wysoki 0119 Czujnik temperatury silnika - usterka pojawia się okresowo 0120 Czujnik położenia przepustnicy 0121 Czujnik położenia przepustnicy 0122 Czujnik położenia przepustnicy - zwarcie do masy 0123 Czujnik położenia przepustnicy - zwarcie do plusa zasilania 0124 Czujnik położenia przepustnicy - usterka pojawia się okresowo 0125 Czujnik temperatury płynu chłodzącego 0126 Czujnik temperatury płynu chłodzącego 0129 Nieprawidłowe działanie zaworu EGR 0130 Regulacja poza zakresem / nieprawidłowy sygnał sondy ? l 0131 Regulacja poza zakresem / sygnał sondy ? l za niski - mieszanka za uboga 0132 Regulacja poza zakresem / sygnał sondy ? l za wysoki - mieszanka za bogata 0133 Regulacja poza zakresem / sygnał sondy ? l zmienia się za wolno - sonda zestarzona 0134 Regulacja poza zakresem /'brak sygnału sondy ? l 0135 Uszkodzenie w obwodzie grzania sondy ? l 0136 Sygnał sondy ? 2 za wysoki 0137 Sygnał sondy ? 2 za niskie 0138 Napięcie w obwodzie sondy ? 2 za wysokie - zwarcie do plusa zasilania 0139 Sygnał sondy ? 2 zmienia się za wolno - sonda zestarzona 0140 Brak sygnału sondy ? 2 0141 Uszkodzenie w obwodzie grzania sondy ? 2 0142 Nieprawidłowy sygnał sondy ? 3 0143 Sygnał sondy ? 3 za niskie 0144 Napięcie w obwodzie sondy ? 3 za wysokie - zwarcie do plusa zasilania 0145 Sygnał sondy ? 3 zmienia się za wolno - sonda zestarzona 0146 Brak sygnału sondy ? 3 0147 Uszkodzenie w obwodzie grzania sondy ? 3 0150 Regulacja poza zakresem / nieprawidłowy sygnał sondy ? 2 0151 Regulacja poza zakresem / sygnał sondy ? l (rząd cylindrów 2) za niski – mieszanka za uboga 0152 Regulacja poza zakresem / sygnał sondy ? l (rząd cylindrów 2) za wysoki -mieszanka za bogata 0153 Sygnał sondy ? l (rząd cylindrów 2) zmienia się za wolno - sonda zestarzona 0154 Brak sygnału sondy ? l (rząd cylindrów 2) 0155 Uszkodzenie w obwodzie grzania sondy ? l (rząd cylindrów 2) 0156 Nieprawidłowy sygnał sondy ? 2 (rząd cylindrów 2) 0157 Sygnał sondy ? 2 (rząd cylindrów 2) za niski 0158 Sygnał sondy ? 2 (rząd cylindrów 2) za wysoki 0159 Sygnał sondy ? 2 (rząd cylindrów 2) zmienia się za wolno - sonda zestarzona 0160 Brak sygnału sondy ? 2 (rząd cylindrów 2) 0161 Uszkodzenie w obwodzie grzania sondy ? 2 (rząd cylindrów 2) 0162 Nieprawidłowy sygnał sondy ? 3 (rząd cylindrów 2) 0163 Sygnał sondy ? 3 (rząd cylindrów 2) za niski 0164 Sygnał sondy ? 3 (rząd cylindrów 2) za wysoki 0165 Sygnał sondy ? 3 (rząd cylindrów 2) zmienia się za wolno - sonda zestarzona 0166 Brak sygnału sondy ?3 (rząd cylindrów 2) 0167 Uszkodzenie w obwodzie grzania sondy ? 3 (rząd cylindrów 2) 0170 Nieprawidłowy skład mieszanki - mieszanka za uboga lub za bogata 0171 Mieszanka za uboga dla pełnych obciążeń 0172 Mieszanka za bogata dla pełnych obciążeń 0173 Nieprawidłowy skład mieszanki (rząd cylindrów 2) - mieszanka za uboga lub za bogata 0174 Mieszanka za uboga dla pełnych obciążeń (rząd cylindrów 2) 0175 Mieszanka za bogata dla pełnych obciążeń (rząd cylindrów 2) 0176 Uszkodzenie w układzie czujnika składu mieszanki 0177 Uszkodzenie w układzie czujnika składu mieszanki 0178 Uszkodzenie w układzie czujnika składu mieszanki - sygnał za niski 0179 Uszkodzenie w układzie czujnika składu mieszanki - sygnał za wysoki 0180 Uszkodzenie w układzie czujnika temperatury paliwa A 0181 Uszkodzenie w układzie czujnika temperatury paliwa A 0182 Uszkodzenie w układzie czujnika temperatury paliwa A - sygnał za niski 0183 Uszkodzenie w układzie czujnika temperatury paliwa A - sygnał za wysoki 0184 Uszkodzenie w układzie czujnika temperatury paliwa A - usterka pojawia się okresowo 0185 Uszkodzenie w układzie czujnika temperatury paliwa B 0186 Uszkodzenie w układzie czujnika temperatury paliwa B 0187 Uszkodzenie w układzie czujnika temperatury paliwa B - sygnał za niski 0188 Uszkodzenie w układzie czujnika temperatury paliwa B - sygnał za wysoki 0189 Uszkodzenie w układzie czujnika temperatury paliwa B - usterka pojawia się okresowo 0190 Uszkodzenie w układzie czujnika ciśnienia paliwa w listwie wtryskiwaczy 0191 Uszkodzenie w układzie czujnika ciśnienia paliwa w listwie wtryskiwaczy 0192 Uszkodzenie w układzie czujnika ciśnienia paliwa w listwie wtryskiwaczy - sygnał za niski 0193 Uszkodzenie w układzie czujnika ciśnienia paliwa w listwie wtryskiwaczy – sygnał za wysoki 0194 Uszkodzenie w układzie czujnika ciśnienia paliwa w listwie wtryskiwaczy - usterka pojawia się okresowo 0195 Uszkodzenie w układzie czujnika temperatury oleju silnikowego 0196 Uszkodzenie w układzie czujnika temperatury oleju silnikowego 0197 Uszkodzenie w układzie czujnika temperatury oleju silnikowego - sygnał za niski 0198 Uszkodzenie w układzie czujnika temperatury oleju silnikowego - sygnał za wysoki 0199 Uszkodzenie w układzie czujnika temperatury oleju silnikowego - usterka pojawia się okresowo 0200 Uszkodzenie w obwodzie wtryskiwacza Panowie najpierw błyska kod 12 napewno , a potem są serie 2 razy po dziesięc błysniećA potem co ?? Co dale znów 12 ??Ale nie wiem jak ci ten kod pokazuje. [ Dodano: Czw Paź 18, 2007 19:50 ] Ale przecież niema kodu 00.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 2 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2007 FENIX ma rację, tu już są kody 4-cyfrowe. A w starszych jak ma być kod 12, to nie miga 10 razy i 2 razy, tylko 1 raz przerwa i 2 razy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.