Skocz do zawartości

Po wymianie UPG zaworów i uszczelniaczy pali litry oleju i kopci


Rekomendowane odpowiedzi

Witam ,potrzebuje pilnie porady .Wvectra 1.6 16v postanowiłem wymienić zawory ,umówiłem sie z gościem doszłem z nim do wniosku że warto i jest potrzeba wymiany uszczelki pod głowice ,a jak to to obowiązkowo tesz szlif głowicy,wszystko pięknie tylko na 80 km wzieło 4l oleju i za mną kupa białego dymu ,on twierdzi że zrobił wszystko dobrze .A ja sie uparłem że z tą chmurą i pożeraniem oleju samochód jest niesprawny .I gościu ma problem ja koszty ,bo czekam na auto 2tyg. a miało być 4dni ,teraz zaczyna sie zgadywanka ,uszczelniacze i UPG wymienione znowu na firmy GETZ niby pożądna firma ,rezultat identyczny jak wcześniej, zgnione zostało na zawór AGR ,też lipa ,teraz mi gość mówi że pierścienie trzeba zmienić ,to następne koszty ,ja twierdze że coś schrzanił przy zaworach i uszczelniaczach ,on uszczelniacze wyciągał przygniatając je kombinerkami i nimi je wyciągał ,czmógł w tym momencie uszkodzić ścianki tuleji w gdzie znajduje sie uszczelniacz ,oczywiście twierdzi że te tuleje czyścił jakąś okrągłą szczoteczką ala,druciana .Prosze o podpowiedzi i sugestie,opinie stosunku do tego co robi ten mechanik.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/55034-po-wymianie-upg-zawor%C3%B3w-i-uszczelniaczy-pali-litry-oleju-i-kopci/
Udostępnij na innych stronach

do wyciaganai zaworow sa specjalne narzedzia a nie kombinerki !!!!

spartolil Ci silnik i to zdrowo

ja bym go sadem postraszyl o ile masz rachunki za robote

ogolnei to jakis kowal z niego ze nie potrafi dojsc co zrypal

 

btw 4 litry na 80 kmow to spalil caly olej z silnika

az sie wlosy na glowie jeza

 

Takie podejżenia właśnie mam chodż ta branża jest mi obca ,jak to prawidłowo powinno wyglądać,czy da sie po nim wrócić silnik do życia ,co zrobić w tym kierunku

 

kolego pierwsze co to trzeba zmierzyc kompresje silnika i cisnienie oleju

ale to i tak bedzie rutynowa kontrola bo silnik widac z opisu ze jest nieszczelny

a co partacz spartolil to sie dowiesz dopiero po rozebraniu silnika

najlepiej u kogos innego i z ocena rzeczoznawcy zeby miewc podstawy do ewentualnych ruchow w sadzie

a tego papraka niestety wykasowac za poprawki jesli sie na to zgodzi

jak nie to niestety dluga walka przed sadem

 

:help: :help: :help: :help: :help:

uszczelniacze wyciągał przygniatając je kombinerkami i nimi je wyciągał ,czmógł w tym momencie uszkodzić ścianki tuleji w gdzie znajduje sie uszczelniacz

:rip: :rip: :rip::help: :help: :help: :help: :help: Edytowane przez piastunek

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności