Gość Anonymous Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Ja bym proponował odpiąć akumulator na jakies pół godziny żeby komp się zresetował, znaleźć gniazdo diagnostyczne (u mnie jest pod maską, pod szybą od strony pasażera, może byc tez przy bezpiecznikach, ew. pod zaslepką miedzy skrzynia biegów a ręcznym) zewrzeć styki OSTROżNIE - KONIECZNIE SPRAWDZIć NA NECIE KTóRE - w przypadku złącza 10 pin to A i . Podpiąć akumulator , nie zapalając silnika włączyc zapłon i kontrolka check powinna zacząć błyskac "raportując błędy. Najpierw 3 razy wyswietli "12" (błysk, sekunda przerwy, potem dwa szybkie błyski) co oznacza wejscie w tryb diagnostyczny, później na tej samej zasadzie 3 razy kod błędu. Pozostaje odnaleźć co kod oznacza (np. błąd odczytu temperatury)i sprawdzic w tym rejonie czy styki, wsówki itp. nie są zaśniedziałe czy tp...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/553-kontrolka-uk%C5%82ad-elektroniczny-silnika/page/2/#findComment-357215 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 28 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 potrzebuje liste kodow do opla omegi B 2.0 1996.Lub co oznaczaja kody 144;145 i 31.Czekam na pomoc dzieki.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/553-kontrolka-uk%C5%82ad-elektroniczny-silnika/page/2/#findComment-353890 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 28 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 jarecki30_de, Kody są Tu Na dole strony do ściągnięcia reszta kodów. 144 - immo - brak sygnału 145 - immo - zły sygnał 31 - Czujnik indukcyjny - brak sygnału o prędkości obrotowej (tylko przy włączonym zapłonie) 31 możesz odpuścić. Sprawdź kostki połączeniowe od immo, kiedyś tak miałem, w serwisie męczyli sie cały dzien, a kostka od immo mi się wypięła.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/553-kontrolka-uk%C5%82ad-elektroniczny-silnika/page/2/#findComment-353889 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 29 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2006 Dzieki za kody tylko jest jeden problem to auto nie ma immo tylko central.A sprawdzalem usterke bo podczas jazdy czasami zapala sie ta kontrolka od sterowania ale tylko na chwile i zaraz gasnie.Mam jeszcze jedno pytanko.W mojej Calibrze 2.0 16v 1993 na zimnym silniku chodzi na 1200 o/min a potem spada ale na 1000,wydaje mi sie ze powinna chodzic na 750-800 co moze byc przyczyna?Pozdrawiam.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/553-kontrolka-uk%C5%82ad-elektroniczny-silnika/page/2/#findComment-353874 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 29 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2006 1000 na ciepłym trochę za wysoko, ale do przeżycia. Tak mnie dziwiły twoje kody: 2, i 3-cyfrowe... Może to wygląda inaczej? 14 - Czujnik temperatury cieczy chłodzącej - zbyt niskie napięcie 41 - Przewód EST-B (2/3) - zbyt wysokie napięcie 45 - Sonda lambda - bogata mieszanka 31 - wiesz. Przez 14 i 45 mogą ci szwankować obroty, może czas wymienić sondę i czujnik temperatury? Nie bardzo kojarzę to EST-B, czyżby coś z jednym z przewodów zasilających DIS? Czy może masz jeszcze aparat zapłonowy? Bo w DIS-ie iskra jest podawana na świece parami, 1+4 i 2+3, niezależnie, czy na danym garze ma być zapłon.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/553-kontrolka-uk%C5%82ad-elektroniczny-silnika/page/2/#findComment-353873 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 29 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2006 Dzieki Ja37 ale to nie tak te kody trzy cyfrowe sa w oplu omedze mojego brata a wysokie obroty w calibrze.Sprawdzalismy 3x i to sa te kody pierwszy wyswietla sie 145 potem 144 i na koncu 31-to w omedze a w calibrze tylko 31 i zadnego wiecej bledu nie ma.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/553-kontrolka-uk%C5%82ad-elektroniczny-silnika/page/2/#findComment-353832 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 1 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2006 Może w cali przycina ci się przepustnica i nie wraca do konca?Może wyczyść. A czemy wyskakują błędy immo, jak go nie ma? Może to od centralnego?Masz dead-lock przy centralnym?(chyba tak się to pisze)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/553-kontrolka-uk%C5%82ad-elektroniczny-silnika/page/2/#findComment-353731 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 W cali przepustnica zamyka sie tak jak powinna.Sciagnelem jeszcze jakies kody zaczynajace sie od 100 i tam jest tak 144-Napięcie w obwodzie sondy ? 3 za wysokie - zwarcie do plusa zasilania 145-Sygnał sondy ? 3 zmienia się za wolno - sonda zestarzona Moze to jednak te kody.Mam jeszcze jedna sonde,wymienie i zobacze czy pomoze.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/553-kontrolka-uk%C5%82ad-elektroniczny-silnika/page/2/#findComment-353665 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 Może być to.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/553-kontrolka-uk%C5%82ad-elektroniczny-silnika/page/2/#findComment-353662 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 29 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2006 Cześć, panowie możecie wyjaśnić jak wykasować błędy w omie B 2,0 16v Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/553-kontrolka-uk%C5%82ad-elektroniczny-silnika/page/2/#findComment-346627 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.