Gość Mały 25 Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2012 to taki przykład, że silnik opla ( nawet 1.0) nie jest "jednorazowy" spójrzcie na przebieg http://moto.allegro.pl/corsa-b-i2580212943.html   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/55380-stuki-po-wymianie-rozrz%C4%85du/page/3/#findComment-454064 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość d_omin Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2012 to taki przykład, że silnik opla ( nawet 1.0) nie jest "jednorazowy" spójrzcie na przebieg http://moto.allegro.pl/corsa-b-i2580212943.html gdzie on jeździł? Codziennie na trasie Poznań-Łódź-Warszawa-Poznań?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/55380-stuki-po-wymianie-rozrz%C4%85du/page/3/#findComment-454069 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość d_omin Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2012 No i jestem w kropce. Mechanik silnik osuchał i stwierdził że właściwie do zrobienia wałek, popychacze, zawory + szlifowanie a nie wiadomo czy i tak bloku nie będzie trzeba wymieniać bo mogą być mikropęknięcia po tej przygodzie z świecami. Remont wyjdzie dość kosztowny i nie daje gwarancji sprawności (w necie jest mnóstwo informacji że silniki x12xe te po remocie i przejechaniu 1000 km idą do kolejnego). Możliwa jest wymiana jednak narazie nie udało mi się znaleźć jednostki x12xe ze sprawdzonego źródła a co za tym idzie za pół roku mogę mieć powtórkę z rozrywki. Ewentualnie SWAP na 1.4 np. c14se ale tu to już dłubanina jest. No i pozostaje sprzedaż auta jak jest ale tutaj tracę najwięcej.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/55380-stuki-po-wymianie-rozrz%C4%85du/page/3/#findComment-454227 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Remont wyjdzie dość kosztowny i nie daje gwarancji sprawności Musisz sobie skalkulować , czy w tej chwili jest Ci niezbędne absolutnie niezawodne autko . Jeśli obecny stan rzeczy można tolerować ( z awarią na krótkiej trasie włącznie) , to nie zostaje nic innego , jak jeździć tak jak jest ( z masowym użyciem motodoctorów włącznie). Jak definitywnie padnie , to wtedy drugi silnik - znając życie trochę to potrwa. Dla przykładu - zainwestowałem w dość poważny remont silnika , żeby się nie martwić o awarię w dalekiej trasie . Los sobie zakpił i w tej chwili nie mogę podjąć jakiejkolwiek pracy , bo dom mam zamieniony w szpital ( opieka nad chorą mamuśką ). Równie dobrze możesz wziąć pod uwagę kupno innego autka . Po odliczeniu kosztów wymiany silnika , może być to całkiem rozsądne .   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/55380-stuki-po-wymianie-rozrz%C4%85du/page/3/#findComment-454252 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marco84 Opublikowano 1 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2012 Jeśli nie pożera oleju ponad normę (0,7 l na 1000 km), jeździj normalnie , tym bardziej jesli masz nowy rozrząd .Nie lej zadnego motodoktora , momentalnie załatwisz napinacz łańcucha . Ja tak jeździłem ponad rok ,a silnik spalał juz prawie 2-3l na 1tys km i oprócz stuków i ubytków oleju nic złego się nie działo . Fajnie by było jakbys nagrał prace silnika . pzdr   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/55380-stuki-po-wymianie-rozrz%C4%85du/page/3/#findComment-454278 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość d_omin Opublikowano 1 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2012 Musisz sobie skalkulować , czy w tej chwili jest Ci niezbędne absolutnie niezawodne autko . Niestety tak ponieważ średnio raz w miesiącu jeżdże trasę ok 100 km. i wolałbym żeby spokojnie się na tej trasie kulać. Jeśli nie pożera oleju ponad normę (0,7 l na 1000 km), jeździj normalnie , tym bardziej jesli masz nowy rozrząd .Nie lej zadnego motodoktora , momentalnie załatwisz napinacz łańcucha . No tak ale nie mam pewności czy pojeżdżę jeszcze rok, a nawet jeśli to po roku i tak czeka mnie remont lub swap silnika bo inaczej z autem nic nie zrobię. W międzyczasie posypie się coś jeszcze i będzie już typowa skarbonka, szkoda mi go ale chyba najlepszym wyjściem jest się go pozbyć i kupić coś pewnego niezajeżdżonego.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/55380-stuki-po-wymianie-rozrz%C4%85du/page/3/#findComment-454340 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marmi Opublikowano 1 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2012 Jeśli nie pożera oleju ponad normę (0,7 l na 1000 km) taka norma to jest dobra tylko dla producentów aut... generalnie silnik w pełni sprawny nie powinien spalać więcej jak 0,1/1000km...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/55380-stuki-po-wymianie-rozrz%C4%85du/page/3/#findComment-454344 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 1 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2012 generalnie silnik w pełni sprawny nie powinien spalać więcej jak 0,1/1000km... Niestety takie rzeczy , to tylko w ... ośmiozaworowych silnikach . Szesnastki to już inna bajka ( czyt. horror). Wrażenia z jazdy lepsze , ale z warsztatów naprawczych gorsze   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/55380-stuki-po-wymianie-rozrz%C4%85du/page/3/#findComment-454367 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.