Gość tomekmuz Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Witam! Czy mógłby ktoś wrzucić zdjęcie przekaźników, tych które są w komorze silnika (jeden od klimy jest włożony u mnie obrócony o 180 stopni). Silnik - benzyna 2,2   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Zerknij w tym temacie http://forum.opel24.com/topic/54946-Wiatrak-chodzi-po-wylaczeniu-auta/page__st__25 Jak to możliwe aby był wpięty odwrotnie ?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Jednak jest to możliwe i sam nabrałem podejrzeń czy przekaźnik u góry po prawo jest prawidłowo wpięty.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Jednak jest to możliwe i sam nabrałem podejrzeń czy przekaźnik u góry po prawo jest prawidłowo wpięty. Witam. Jeżeli przekaźnik nie był rozbierany, to masz go źle wpiętego. Rozstaw nóżek jest taki sam i dlatego można się pomylić. Pozdrawiam RG.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Więc go muszę odwrócić Nawet przypuszczałem że poszukiwane przez Mańka rozwiązanie z nie wyłączającymi się wentylatorami, jest spowodowane odwróconym przekaźnikiem. Dla testu też kilka wpiąłem odwrotnie ale wentylatory nie ruszyły.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.