Skocz do zawartości

Obroty faluja, kontrolka z kluczykiem (traci moc)


Rekomendowane odpowiedzi

czesc mam ten sam problem czy znalazles usterke??? dodam wymieniłem zawor egr na taki sam jak org. chlodnica z intercolerem wymieniona, turbina zregenerowana i dalej to samo co jakis czas zaswieca sie serwis i faluja obroty przy falowaniu silnik chodzi bardzo głośno??

 

czy może to być przepłymowież powietrza?

Edytowane przez marcinzen

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/55414-obroty-faluja-kontrolka-z-kluczykiem-traci-moc/page/2/#findComment-457464
Udostępnij na innych stronach

zgaduj dalej zamiast wykonac pozadna diagnostyke. Co ci doradzic jak nie chcesz robic tego jak nakazuje rozsadek i wszelkie normy.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/55414-obroty-faluja-kontrolka-z-kluczykiem-traci-moc/page/2/#findComment-457468
Udostępnij na innych stronach

auto podłaćzałem już 5 razy i dalej jest jeden błąd nieszczelność w układzie robiona na tech wszystkie parametry sie pokrywają i już 2 mechaników rozłózyło rece a trzeci powiedział że może to albo to ale koszt dalej około 1000zł więc pytam bo widze ze kolega ma ten sam problem co ja

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/55414-obroty-faluja-kontrolka-z-kluczykiem-traci-moc/page/2/#findComment-457914
Udostępnij na innych stronach

Ja bym to widzial tak. Sprawdz sie organoleptycznie czy weze dolotu sa cale. Jesli okej to fajnie. Czy geometria turbiny chodzi plynnie i wezk od jej sterowania jest caly a gruszka nie zatarta skorodowana. Elektrozaworek przeropowac i sprawdzic czy dziala podajac nawet napiecie. Podlaczyc techa i sprawdzic jakie parametry pokazuje przpelywka i jakie jest cisnienei doladowania jak przyspieszasz prawie od turlania sie na 4 czy nawet 5 biegu( potrzebne dwie osoby jeden obsluguje techa drugi kieruje). Nie ma bara cos bedzie widac- albo przeplywka tnie albo doladowania nie ma w calym zakresie odpowiedniego. Mozna nawet w taki sam sposob sprawdzic jakie jest dawkowanie paliwa. Bedzie widac jak nic. Sprawdzanie bledów i diagnostyka w warsztacie jak silnik pracuje na jalowych obortach to lipa jak nic kolego. Nawet takie deptanie na pedal gazu bez obciazenia drogowego jest lipą. Rób jak uwazasz to twoje auto i twoja kasa. Jak nie masz pozadnego mechsa w okolicy to jedz do tunera jakiegos to tez ci ogarnie temat na bank.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/55414-obroty-faluja-kontrolka-z-kluczykiem-traci-moc/page/2/#findComment-457966
Udostępnij na innych stronach

węzyki dolotu są całe turbina była regenerowana i geometria jest wporządku, elektrozaworek sprawdzony i wszystko wygląda poprawnie, parametry były sprawdzane podczas jazdy i wszystko sie zgadzalo przeplywka wporzadku pokazywala, nawet gdy wyskoczyl bład podczas jazdy a byl podłączony pod komputer tylko zapisał błąd zadnych zmian w parametrach nie było, dawkowanie paliwa powrzadku sprawdzane, obroty nie zawze faluja zauwazyłem że jak auto jest rozgrzane to zaczyna wariować gdy dojezdzam do skrzyzowania obroty tak spadaja ze silnik zaczyna sie dlawic a potym gdy stoje na postoju obroty faluja i slychac glosną prace silnika oraz glosny dzwiek z tlumika, byłem u 2 mechanikow jeden stwierdził ze trzeba wyciac filter czastek stałych ale nie zapewnił ze to napewno to a drugi obstawia na przeplywke sprawdzali wszystko to co napiasłes jesli jeszcze ktos moze cos doradzic bede wdzieczny pozdrawiam.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/55414-obroty-faluja-kontrolka-z-kluczykiem-traci-moc/page/2/#findComment-458768
Udostępnij na innych stronach

węzyki dolotu są całe turbina była regenerowana i geometria jest wporządku, elektrozaworek sprawdzony i wszystko wygląda poprawnie, parametry były sprawdzane podczas jazdy i wszystko sie zgadzalo przeplywka wporzadku pokazywala, nawet gdy wyskoczyl bład podczas jazdy a byl podłączony pod komputer tylko zapisał błąd zadnych zmian w parametrach nie było, dawkowanie paliwa powrzadku sprawdzane, obroty nie zawze faluja zauwazyłem że jak auto jest rozgrzane to zaczyna wariować gdy dojezdzam do skrzyzowania obroty tak spadaja ze silnik zaczyna sie dlawic a potym gdy stoje na postoju obroty faluja i slychac glosną prace silnika oraz glosny dzwiek z tlumika, byłem u 2 mechanikow jeden stwierdził ze trzeba wyciac filter czastek stałych ale nie zapewnił ze to napewno to a drugi obstawia na przeplywke sprawdzali wszystko to co napiasłes jesli jeszcze ktos moze cos doradzic bede wdzieczny pozdrawiam.

 

 

Jakos nie wierze tym mechsom. Jedz do tunera mysle ze ogarnie sprawe a jak naprawici auto to jeszcz epomyslisz o jakims programie.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/55414-obroty-faluja-kontrolka-z-kluczykiem-traci-moc/page/2/#findComment-458773
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności