Skocz do zawartości

Felgi+opony do Astry H


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Jestem nowy na forum, wiec jezeli pisze w zlym dziale to prosze o przeniesienie do odpowiedniego :?

Otoz we wrzesniu droga kupna stalem sie posiadaczem Astry H 1.7cdti 100KM, 2004 rocznik.

Auto sprowadzone z Niemiec na 16 calowych felgach. Jako, ze zima coraz blizej rozgladam sie za felgami i oponami.

Pytanie jest takie, czy do tego silnika moge zalozyc felgi 15 calowe? Pytam, bo spotkalem sie juz z taka iloscia opini, ze juz sam nie wiem, jakie mam teraz zalozone felgi ???.

Tak samo - jak wyglada sprawa z szerokoscia opon - jaka bylaby odpowiednia?

Czy ktos z was moglby podsunac mi gotowe rozwiazanie? W temacie opon jestem "zielony" a nie chcialbym "wtopic".

 

A tak przy okazji - zawsze bylem zwolennikiem VW, ale teraz z kazdym dniem coraz bardziej przekonuje sie do Opla - nie sadzilem, ze to auto moze byc takie fajne ???

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

we wrzesniu droga kupna stalem sie posiadaczem Astry H

To chyba nie to forum. My tu tylko piszemy o kradzionych. :?

 

A wracając do tematu to całą poprzednią zimę przejeździłem na zimówkach o takim samym rozmiarze jak letnie 205/55-R16. Żadnych negatywnych opinii.

No chyba, że chcesz trochę oszczędzić bo węższe 15" będą tańsze.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To chyba nie to forum. My tu tylko piszemy o kradzionych.

No własnie zastanawiałem sie co lepsze - czy kradzione czy kupione :?

 

ET 35.Było już pisane o tym niedawno.

Ale mówimy o rozmiarze 16" tak? To są te od Vectry C? Bo oferowano mi takie, ale gość zaznaczył, że są od Vectry i się troche wystraszyłem ???

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
Gość Anonymous

Witam,