Gość piotrek_407 Opublikowano 7 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2012 (edytowane) W mojej Corsie B 1,2 16v + sekwencja jest problem, że po porannym rozruchu auto nie ma mocy, nie chce przypieszać, tak jabby paliwa silnik nie dostawał. Aby tylko silnik 30-60sek popracował na wolnych obrotach wszystko wraca tak jak powinno być, dobre przyśpieszenie, jest moc. Doszukałem się na forum, że winę w takim przypadku ponosi REGULATOR CIŚNIENIA PALIWA. Kupiłem taki regulator BOSCH'a po regeneracji za 180zł w renomowanym sklepie (http://www.sklepy.abc24.pl/default.asp?kat=44525&pro=459243). Mechanik wymienił mi go i problem nadal jest... Ręce już opadają DODAM, że 2 albo 3 razy zdarzyło się, że po rozruchu całym silnikiem "telepało" jakby chodził na 3 gary. Zgasiłem odrazu, na nowo odpalam i pracuje na 4. EGR zaslepiony, przepływomierz wymienoiny w lutym 2012 - sprawny, filtry i płyny nowe, czujnik położenia wału i temp.wody wymieniony. Tankuję gaz na orlenie, benzyna tak samo z dobrej stacji i dodaje lubryfikatora w odpowiednich proporcjach. Bardzo prosze o pomoc. Pozdrawiam i z góry dziękuję! Edytowane 7 Września 2012 przez piotrek_407   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/55611-problemy-z-moc%C4%85-na-zimnym-silniku/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marco84 Opublikowano 7 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2012 (edytowane) Tradycyjne pytanie : Czy świeci żółta kontrolka elektrycznych podzespołów silnika ? Problem na gazie czy na benzynie ? Dlaczego egr został zaślepiony ? Jak ma się sprawa z ubytkami oleju ? Czy silnik pracuje cicho , czy słychac stuki ? Edytowane 7 Września 2012 przez marco84   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/55611-problemy-z-moc%C4%85-na-zimnym-silniku/#findComment-454922 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piotrek_407 Opublikowano 7 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2012 (edytowane) Tradycyjne pytanie : Czy świeci żółta kontrolka elektrycznych podzespołów silnika ? Problem na gazie czy na benzynie ? Dlaczego egr został zaślepiony ? Jak ma się sprawa z ubytkami oleju ? Czy silnik pracuje cicho , czy słychac stuki ? - Kontrolka się nie świeci, - problem tkwi na benzynie bo na benzynie odpalam i na gaz mnie przełącza przy 40st, tak jak w sekwencji ustawione - EGR zaślepiony bo kiedyś mi szarpał silnik przy ruszaniu i tu na forum doradzili żeby zaślepić - Oleju 10w40 dolewam, litr na 9-10tys km - Silnik według mnie i mechaników pracuje cicho, nic nie stuka, nie dymi. Edytowane 7 Września 2012 przez piotrek_407   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/55611-problemy-z-moc%C4%85-na-zimnym-silniku/#findComment-454923 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marco84 Opublikowano 7 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2012 Jesli zaślepiłes niesprawny egr , a z tego co piszesz tak wynika , własnie to moze byc problemem. Mimo wszystko i tak bym pojechał na diagnostyke , choćby dla sprawdzenia pracy wtryskiwaczy . Moga nawalac świece lub moduł zapłonowy , równie dobrze moze to byc problem z katalizatorem .   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/55611-problemy-z-moc%C4%85-na-zimnym-silniku/#findComment-454927 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piotrek_407 Opublikowano 7 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2012 Jesli zaślepiłes niesprawny egr , a z tego co piszesz tak wynika , własnie to moze byc problemem. Mimo wszystko i tak bym pojechał na diagnostyke , choćby dla sprawdzenia pracy wtryskiwaczy . Moga nawalac świece lub moduł zapłonowy , równie dobrze moze to byc problem z katalizatorem . EGR kupiłem używany sprawny ale jak mi go wymienilem to dałem zaślepkę żeby wiecej sie nie dotykac tego;] Świece siedzą NGK i wymieniane były 15tys km temu, za kilka tyg będę je wymieniał razem z olejem. Moduł może mieć wpływ skoro na zimnym przez 30-60 sek szarpie?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/55611-problemy-z-moc%C4%85-na-zimnym-silniku/#findComment-454930 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marco84 Opublikowano 7 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2012 Moze miec wpływ. Ja bym mimo wszystko jednak pojechał na dobry komp. Czy kiedyś zdarzyła sie sytuacja , ze zaświecił check , a potem zgasł ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/55611-problemy-z-moc%C4%85-na-zimnym-silniku/#findComment-454931 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piotrek_407 Opublikowano 7 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2012 (edytowane) Moze miec wpływ. Ja bym mimo wszystko jednak pojechał na dobry komp. Czy kiedyś zdarzyła sie sytuacja , ze zaświecił check , a potem zgasł ? Chceck mi sie zapalił i gasł jak wariował mi przepływomierz w lutym. Wymieniłem i błędy pokasowali. Kolego jakies 2 miesiące temu padl mi czujnik ABS, byłem na kompie i całą diagnostykę zrobili, a ten problem z szarpaniem mam od kwietnia Jutro rano wezme kamere i nagram jak auto odpala i jak reaguje na dodawanie gazu Edytowane 7 Września 2012 przez piotrek_407   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/55611-problemy-z-moc%C4%85-na-zimnym-silniku/#findComment-454934 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marco84 Opublikowano 7 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2012 Przepływka oryginał , zamiennik ? To bardzo wazne w tym silniku .   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/55611-problemy-z-moc%C4%85-na-zimnym-silniku/#findComment-454939 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piotrek_407 Opublikowano 7 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2012 Przepływka oryginał , zamiennik ? To bardzo wazne w tym silniku . Zamiennik dobrej firmy, 320zł. Tamten jak mi padł to w ogóle nie dało się jechać samochodem, szarpał przy kazdej prędkosci i obrotach, odrazu pokazało na kompie że "objętościowy przepływomierz powietrza". i tak jak mówiłem, rano na zimnym, nawet na biegu jałowym dodaję gazu to nierówno wchodzi tzn nie chce wchodzic na obroty. Popracuje silnik troche, dosłownie minutę i wszystko jest dobrze. W lipcu byłem nad morzem (650km) i auto spisywało się rewelacja. ogolnie jestem zadowolony, tylko ten problem rano. Owszem można powiedziec sobie, że można rano czekac minute po rozruchu i jechać...ale jak przyjdą mrozy i zima to co może się dziać wtedy..   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/55611-problemy-z-moc%C4%85-na-zimnym-silniku/#findComment-454942 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 7 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2012 Może czujnik temp silnika szwankuje , ale to sprawdzisz tylko kompem ( lub mierząc oporność - dość zawodna metoda) Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/55611-problemy-z-moc%C4%85-na-zimnym-silniku/#findComment-454946 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.