Skocz do zawartości

Obieg wewnętrzny ASTRA H


Gość los_dawidos

Rekomendowane odpowiedzi

A więc powracam do tematu,po podłączeniu elektroniki klapka śmiga aż miło popatrzeć. Dołączam fotki jak by ktoś chciał to podpowiem jak zrobić ten układ elektroniczny,naprawdę prosta sprawa.Silnik pracuje elegancko jedzie wolniej ale za to nie łamie klapy i na dodatek wcale go nie słychać naprawdę polecam.Zobaczcie sami.

 

post-9026-0-75911100-1384257925_thumb.jpg

 

post-9026-0-26256200-1384257947_thumb.jpg

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 206
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

A więc powracam do tematu,po podłączeniu elektroniki klapka śmiga aż miło popatrzeć. Dołączam fotki jak by ktoś chciał to podpowiem jak zrobić ten układ elektroniczny,naprawdę prosta sprawa.Silnik pracuje elegancko jedzie wolniej ale za to nie łamie klapy i na dodatek wcale go nie słychać naprawdę polecam.Zobaczcie sami.

 

attachicon.gifDSC_0291.jpg

 

attachicon.gifDSC_0297.jpg

Kurcze sam bym chcial taki układ tylko nie mam pojęcia o elektronice aby takie coś zrobić,Ichyba tez trzeba dodatkowy kabel z wtyczką.A może byś mi sprawił taki układ oczywiście nie za darmo:).

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tutaj jest pokazany i opisany.Zrobi ci to kazdy elektryk: http://astra-h.ru/zaslonka.html

 

Mnie interesuje czy ma sens do tego dołozyć jeszcze transil czy to juz jest zbędne???

Edytowane przez jgrzegorz

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kabel z wtyczką to nie problem,z racji tego że nie mogłem znaleźdź wtyczki wymontowałem orginalną,rozebrałem ją to znaczy wyjąłem z niej piny a następnie zamontowałem nowy przewód z tym że dałem dłuższy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam w moim przypadku nic się nie urwało przy samej klapce ale za to przy silniczku, plastik w kształcie krzyżaka ułamał sie, zakupiłem cały silniczek używany gdyż sam element który sie złamał nie jest w sprzedaży (nowy fabrycznie silniczek kosztuje tylko 500zł) i taraz zastanawiam sie jak zamontować silniczek tzn jak go przykręce(śrubami) i dopasuje do otworu klapki(krzyżaka) to klapka bedzie gdzieś w pozycji pół na pól może tak być ? czy ma znaczenie w jakiej pozycji bedzie klapka obiegu przy montażu silniczka? a może jakoś inaczej sie montuje że np zamyka sie obieg przyciskiem, póżniej dopasowuje w otwór klapki ...

post-41573-0-74283500-1385065873_thumb.jpg

post-41573-0-16846900-1385066003_thumb.jpg

możecie mi rozszyfrować z którego roku jest ta klapka ?

post-41573-0-15867300-1385066167_thumb.jpg

________________________________________________________________________________________________________________

 

zasada działania silniczka- rozumiem że jak silniczek poczuje DUŻY opór np zamyka klapke to wtedy się wyłącza tak ?

jest chyba kilka rodzajów silniczka, czy w którymś poprawiono zasade działania ? (aby co nieco się nie łamało)

moja astra jest z 2004 r.

Edytowane przez bilard

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość popencjusz

po mojemu marzec 09. W tym wypadku prawie nie ma różnicy jak włożysz bo nie ma tam krańcówek. Podłącz tylko silnik i zobacz w którą stronę się obraca względem przycisku. Jeśli przycisk jest na obieg otwarty to klapkę ustaw na otwarty i tak skręć. Po następnym ruchu cały układ się "skalibruje" :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja u siebie nic nie ustawiałem,przykręciłem silnik i wszystko samo się ustawiło.Mierząc miernikiem stwierdzam że po dojechaniu klapy do jednej z pozycji (otwarte,zamknięte) silnik dostaje jeszcze napięcie przez około 10/12 sekund i dla tego pewnie sam się ustawia.Widać przy tym jak układ elektroniczny działa bez zarzutów ponieważ zaraz po dojechaniu klapy do jednej z pozycji odrazu zaczyna spadać napięcie co w efekcie osłabia silnik aby nam nie łamał klapy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja u siebie nic nie ustawiałem,przykręciłem silnik i wszystko samo się ustawiło.Mierząc miernikiem stwierdzam że po dojechaniu klapy do jednej z pozycji (otwarte,zamknięte) silnik dostaje jeszcze napięcie przez około 10/12 sekund i dla tego pewnie sam się ustawia.Widać przy tym jak układ elektroniczny działa bez zarzutów ponieważ zaraz po dojechaniu klapy do jednej z pozycji odrazu zaczyna spadać napięcie co w efekcie osłabia silnik aby nam nie łamał klapy.

rozumiem że spada napięcie i osłabia silnik dzięki zastosowaniu specjalnego układu elektronicznego który zastosowałes ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności