Gość marste04 Opublikowano 19 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2012 witam i proszę o radę posiadam astre III i chciałbym się dowiedzieć czy wypalanie Dpf op-com em jest bezpieczne dla silnika bo u mnie jest całkiem zapchany i sam się nie wypali proszę o radę w góry dzięki   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/56629-wypalanie-dpf/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 19 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2012 i tak i nie...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/56629-wypalanie-dpf/#findComment-460421 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marste04 Opublikowano 19 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2012 co znaczy i tak i nie proszę o głębsze wyjaśnienie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/56629-wypalanie-dpf/#findComment-460424 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 20 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2012 wypalanie stacjonarne robi sie tylko awaryjnie i raz na jakis czas. Nie wolno robic np podwojnego wypalania lub takich wypalan a bo sobie wyczyszcze filtr dla swietego spokoju.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/56629-wypalanie-dpf/#findComment-460432 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marste04 Opublikowano 20 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2012 wypalanie stacjonarne robi sie tylko awaryjnie i raz na jakis czas. Nie wolno robic np podwojnego wypalania lub takich wypalan a bo sobie wyczyszcze filtr dla swietego spokoju. w moim przypadku myślę że muszę bo jak jadę poniżej 2000 obrotów to jest straszny muł a jak więcej to się w miarę zbiera ale jak się zapali kontrolka awarii to jest prawie zero jazdy proszę do doradz czy muszę wymusić wypalenie czy da radę jak będę trzymał na 3000 obrotów przez jakiś czas to może się załączy wypalanie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/56629-wypalanie-dpf/#findComment-460434 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 20 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2012 wytnij dpf i zapomnisz o kłopotach   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/56629-wypalanie-dpf/#findComment-460436 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 20 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2012 w moim przypadku myślę że muszę bo jak jadę poniżej 2000 obrotów to jest straszny muł a jak więcej to się w miarę zbiera ale jak się zapali kontrolka awarii to jest prawie zero jazdy proszę do doradz czy muszę wymusić wypalenie czy da radę jak będę trzymał na 3000 obrotów przez jakiś czas to może się załączy wypalanie No jak chcesz naprawiac auto bo tak myślisz to pozostaje mi tylko życzyć powodzenia. Tak sie aut nie naprawia- ze sie komys cos wydaje itp. Moim skromnym zdaniem dolega cos nnego i dpf nie jest przyczyną. Z ta kastracja dpfa to bym uwazal bo moze sie okazac ze na wycieczke zagraniczna juz tym autem nie pojedziesz a kto wie moze juz za kilka lat i unas bedziesz sobie mogl posmigac po podworku conajwyzej.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/56629-wypalanie-dpf/#findComment-460443 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marste04 Opublikowano 21 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2012 No jak chcesz naprawiac auto bo tak myślisz to pozostaje mi tylko życzyć powodzenia. Tak sie aut nie naprawia- ze sie komys cos wydaje itp. Moim skromnym zdaniem dolega cos nnego i dpf nie jest przyczyną. Z ta kastracja dpfa to bym uwazal bo moze sie okazac ze na wycieczke zagraniczna juz tym autem nie pojedziesz a kto wie moze juz za kilka lat i unas bedziesz sobie mogl posmigac po podworku conajwyzej. wczoraj się upewniłem że to Dpf. Przejechałem się trochę na wyższych obrotach i później samochód mi niechciał jechać więc zadzwoniłem do kolegi który pracuje w serwisie opla i doradził żebym odkręcił trzy śruby które są przed Dpf i zrobił luz z pół centymetra żeby spaliny miały gdzie uciekać i o dziwo pomogło auto śmiga jak wcześniej tylko na postoju czuć trochę spaliny ale do póki nie wywale Dpf da się normalnie jeździć polecam tą metodę bo auto można użytkować do czasu naprawy   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/56629-wypalanie-dpf/#findComment-460577 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 21 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2012 skoro tak chcesz naprawiac auto to wez sobie rozwierc tego DPFa dlugim wiertlem - srednicy 8 mm. Walnij dwa otwory i jesli nadal bed aproblemy to daj jeszcze trzeci. Pare osob tak robilo. Moim zdaniem to i tak zle robisz. Mozliwe ze masz jakas usterke inna np walniety czujnik wlasnie na dpf lub nawet tylko kostka zasniedziala, wezyk ma nieszczelnosc od czujnika dpf. Twoja sprawa. Chcesz to kastruj go ale dla mnie to dziwna sprawa. DPF powinien wytrzymac lekko 300 tys km. Moga byc problemy owszem z dpf ale jak auto ma nakulane 500 tys. Zapytaj tunerów bo oni zazwyczja maja w tym temacie szeroka wiedze bo przez ich rece sie przewija takich aut cale mnustwo.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/56629-wypalanie-dpf/#findComment-460579 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.