Gość Anonymous Opublikowano 16 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2006 Witam serdecznie, mam problem z tym czujnikiem poniewaz co chwile mi sie zawiesza (chyba) po komp zglasza blad, wiec pytanie do Was czy ktokolwiek demontowal (naprawial) taki czujnik w omedze B, dodam ze plynu nie ubywa a jego poziom jest prawidlowy. Z gory dziekuje za wszelkie podpowiedzi, pozdrawiam serdecznie, Nawiasem mowiac wreszcie forum gdzie mozna sie swobodnie zarejestrowac i dzielic informacjami, jeszcze raz pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 16 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2006 mam dla ciebie złą wiadomość,to jest nierozbieralne i występuje tylko ze zbiorniczkiem wyrównawczym 1-kupić nowy (inny)zbiorniczek,w ASO ok.160zł 2-wyjąć wtyczke (pod spodem zbiorniczka) i wetknąć kawałek drutu w dziurki we wtyczce celem zamknięcia obiegu prądu.Przestanie się palić komunikat i CHECK pozdrawiam Marek   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 17 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2006 Tak jak wyzej p[isal kolega Ale jest jeszcze jedna wersja - u mnie jest np wymienny czujnik ale mam tzw " C " moze u ciebie tez jest , poprostu musisz sprawdzic   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 14 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2006 Witam U mnie miałem ten sam problem. Wyświetlało brak płynu pomimo że było pełno. Czujnik oczywiście nierozbieralny. Zrobiłem tak: wycągnąłem zbiornik wyrównawczy płynu z samochodu i zalałem płynem typu kamien i rdza. Postał tak z pół godziny, po czym wypłukałem go i zamontowałem na miejsce. Do dzisiejszego dnia (jakieś pół roku) czujnik działa jak należy. Przestał się wieszać   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 16 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2006 Może w oplu jest inaczej, ale dam przykład z Audi 100, 85 rok. Na wyświetlaczu cały czas zapalał się czerwony wykrzyknik-czyli za mały poziom płynu chłodzącego, teść dolewał i dolewał, choć było full.Na dodatek cały czas wyrzucało płyn-myślał, że silnik do roboty. Przestał dolewać i się uspokoiło- sygnał był, że za dużo płynu! Może masz to samo?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 17 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2006 A nie zapowietrzył ci sie przypadkiem słyszałem o takich przypadkach że sie zapowiertzał sbiorniczek przy czujniku, słyszałem też o tym jakoby ten czujnik sie zacinał (zacierał) jak znajde coś na ten temat dam znać   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 17 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2006 mam dla ciebie złą wiadomość,to jest nierozbieralne i występuje tylko ze zbiorniczkiem wyrównawczym 1-kupić nowy (inny)zbiorniczek,w ASO ok.160zł 2-wyjąć wtyczke (pod spodem zbiorniczka) i wetknąć kawałek drutu w dziurki we wtyczce celem zamknięcia obiegu prądu.Przestanie się palić komunikat i CHECK pozdrawiam Marek nie masz racji, czujnik wystepuje jako oddzielna czesc i nowy kosztuje 65 zl ale pomysl z odkamieniaczem jest naprawde niezly, musze go wyprobowac   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.