Gość Anonymous Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 No przecież to proste, że też nie pomyślałem mam te dane w AUTODACIE więc miernik w ruch Ale w lato pokazuje mi temp 85-90st wiec jeśli czujnik zaniża znaczyło by to że przegrzewam go od 5 lat a tak długo by chyba nie przeżył Lecę pomierzyć Dziś jednak to chyba nici z tego mierzenia 1-pogoda 2- inne obowiązki   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/5709-zakrywanie-ch%C5%82odnicy-na-zime/page/5/#findComment-306558 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość siux Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 Tak sobie pomyślałem ,że tam powinno być napięcie 5V i jeżeli jest inne to też mogą być różnice w tym co pokazuje zegar - tak mi się przynajmniej wydaje.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/5709-zakrywanie-ch%C5%82odnicy-na-zime/page/5/#findComment-306552 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 Jakoś znalazłem trochę czasu i pomierzyłem wszystko. Czujnik jest ok wszystkie rezystancje pokazuje zgodnie z normami z autodaty. Termostat też sprawny! Czujnik OK Wskaźnik OK Termostat OK A karton musi być! Przynajmniej u mnie!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/5709-zakrywanie-ch%C5%82odnicy-na-zime/page/5/#findComment-306496 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 Ja nie mam żadnej zaślepki i przy x14sz nawet w zimie nie miałem mniej na zegarze, niż 90*C.....   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/5709-zakrywanie-ch%C5%82odnicy-na-zime/page/5/#findComment-306456 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tilok Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 Ja w x16sz w astrze mam po jakichś 7 km 95 st. C bez zasłoniętej chłodnicy, ale jak sobie zakryje w 70 % to szybciej mi się grzeje. Może to tylko złudzenie, ale u mnie działa. Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/5709-zakrywanie-ch%C5%82odnicy-na-zime/page/5/#findComment-306448 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 najbardziej chodzi o diesle one maja nizsza temperature pracy i wolniej sie grzeja   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/5709-zakrywanie-ch%C5%82odnicy-na-zime/page/5/#findComment-306444 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 witam wszystkich ja mam AsTRE 2.0DI jak rano jechałem do pracy 20km i nawiew miałem na 1/3ciepłego to temperatura doszła do 75C na dworze 2C a jak wracałem po 19 nawiew na maksa ciepły temperatura doszła do 71C po 20km czas jaki jechałem to ok 30minut ,miewam wachania jakies 10c jest czasem 85 potem spada do75 pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/5709-zakrywanie-ch%C5%82odnicy-na-zime/page/5/#findComment-306429 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość siux Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 VALDEE w jaki sposób mierzyłeś czujnik ? - tu pomiar widzę tylko sposobem do gara i pomiar miernikiem przy jednoczesnym odczycie temperatury termometrem. Napięcie 5V to już normalnie w aucie oczywiście sprawdzane po przekręceniu kluczyka. Albo np. termostat ? - ciężko stwierdzić czy od samego początku jest szczelnie domknięty i dopiero przy 92 st. się otwiera - widać to podczas jazdy i podglądu fejsem, temp.rośnie miarowo do około 93 i spada o te dwa stopnie (za pierwszym razem jak pisałem większy skok) Temperatura taka powinna być osiągalna nie dalej niż po 7 km - tu może prosty pomiar dla termostatu - przejechać na zimnym silniku 3 km i sprawdzić chłodnicę czy ciepła ,jak ciepła termostat walnięty/przepuszcza. Jeżeli wszystko jest sprawne to nie ma bata i autko musi osiągać temp. zamierzoną przez producenta.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/5709-zakrywanie-ch%C5%82odnicy-na-zime/page/5/#findComment-306428 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 Ja to się poddaje, na razie będę jeździł z kartonem! Jak skombinuje jakiś termometr cyfrowy to wykręcę czujnik i do gara jak mówisz, ale dla mnie jest sprawny. Najbardziej jestem zły, że nie mogę podpiąć fejsa pod lapka bo brak złącza RS a o przejściówkach to nawet nie chce mi się gadać bo nie temat o tym   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/5709-zakrywanie-ch%C5%82odnicy-na-zime/page/5/#findComment-306423 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 witam wszystkich ja mam AsTRE 2.0DI jak rano jechałem do pracy 20km i nawiew miałem na 1/3ciepłego to temperatura doszła do 75C na dworze 2C a jak wracałem po 19 nawiew na maksa ciepły temperatura doszła do 71C po 20km czas jaki jechałem to ok 30minut ,miewam wachania jakies 10c jest czasem 85 potem spada do75 pozdrawiam Jak dasz na maxa dmuchawe to temperatura spada. Normalnie zalecane latem jesli moze dojsc do przegrzania silnika. Ja dzis to zauwazylem taki spadek jak wrocilem na parking, 3st na zewnatrz... na postoju wlaczylem dmuchawe na maxa na ciepłe i otworzylem szyby z przodu i drzwi od kierowcy, chwile tak posiedzialem ... temp spadla mi ponizej 80st. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/5709-zakrywanie-ch%C5%82odnicy-na-zime/page/5/#findComment-306414 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.