Skocz do zawartości

Sciąga w prawo


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Generalnie rozchodzi się o auto kumpla Astra II 2.0 DTL

Jakiś czas temu zaczęła mu ściągać w prawo. Dodam, że w zeszłym roku kupił nowe oponki.

Pojechał na zbieżność i wyszło ok. wszystkie wartości w normie, żadnych luzów itp, ale auto ściąga w prawo. Dodam dla ciekawości, że mam takie same oponki co mój kolega tylko o rok starsze, a jak byłem na zbieżności to miałem lekkie odchyłki poza normę ale auto śmiga prościutko ;(

Skoro zbieżność jest ok, a oponki prawie nówki to co może być przyczyną?

Chyba że coś z oponami się stało nagle :lol:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli auto wcześniej nie ściągało a nie ma za mało powietrza z prawej strony to trzeba wziąść pod uwagę uszkodzenie felgi ... może być wgnieciona lub jak alu przekrzywiona na sercu, chociaż to by się wiązało również z drganiami kierownicy. W pierwszej kolejności sprawdzić w serwisie koła !

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie rozchodzi się o auto kumpla Astra II 2.0 DTL

Jakiś czas temu zaczęła mu ściągać w prawo. Dodam, że w zeszłym roku kupił nowe oponki.

Pojechał na zbieżność i wyszło ok. wszystkie wartości w normie, żadnych luzów itp, ale auto ściąga w prawo. Dodam dla ciekawości, że mam takie same oponki co mój kolega tylko o rok starsze, a jak byłem na zbieżności to miałem lekkie odchyłki poza normę ale auto śmiga prościutko :lol:

Skoro zbieżność jest ok, a oponki prawie nówki to co może być przyczyną?

Chyba że coś z oponami się stało nagle http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/evil.gif

Zbierznosc nie ma nic wspolnego z sciaganiem na jakas strone. Kat nachylenia kola oraz wyprzedzenia sworznia (wg mnie najwazniejszy) to jak najbardziej bedzie mial wplyw na ten problem. Wszyscy jezdza na sprawdzanie zbierznosci ale na pozostale juz pomiary nie zwracaja uwagi. Koszt ustawiania to cos kolo 170 zl ale warto.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie w asi ściągało na jedną stronę dlatego, że zimówki są po dwa koła na różnych ET. I za pierwszym razem założyliśmy parami na stronę, przez co ściągało bo jedna strona była dalej od osi niż druga. Teraz jest założone parami na przód i tył. Ponad to warto sprawdzić ciśnienie w kołach bo często wulkanizatorzy pompują jak im się podoba.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności