Gość Arfi Opublikowano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 Dla pewności wypnij też sterownik ECU aby jego też wykluczyć jako winowajce. Rozumiem, że ECU wypiąć dopiro wtedy, jak będzie się dalej palić bezpiecznik? Zaraz, ale przecież jak nie ma przekaźnika, to się nie pali. ECU jest zasilane tylko z tego przekaźnika? I dopiero jak dostanie prąd ECU, to może wywalać? Ale wytłumacz mi jeszcze to. Jeśli dalej będzie zwarcie, to natnij delikatnie izolacje tego różowego przewodu przy wtyczce sterownika i sprawdź czy przewód ma przejście do masy. Skoro idzie prąd na masę z pina 7 wtyczki sterownika, to jeżeli natnę przewód przed wtyczką tego sterownika, to prądu może nie być? Chyba, że mam go naciąć przy gnieździe przekaźnika, a przewód od przekaźnika do sterownika idzie jeszcze przez jakiś element. Dobrze rozumuję?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/57642-nie-grzej%C4%85-%C5%9Bwiece-gdzie-jest-zwarcie/page/4/#findComment-466209 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 musiałem trochę porysować aby to było bardziej przejrzyste Jak widać z styku przekaźnika 87 podawane jest napięcie na ECU i na sterownik pompy. Jest raczej mało prawdopodobne aby ECU robiło zwarcie ale nie można tego wykluczyć na 100% Dlatego pisałem aby kontrolnie wypiąć. Jeśli przetniesz różowy przewód przy wtyczce to będziesz mógł zmierzyć czy zwarcie jest nadal w wtyczce, czy w kablu pomiędzy stykiem 87 przekaźnika a przeciętym kablem. Sprawdzasz po której stronie jest nadal przejście do masy.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/57642-nie-grzej%C4%85-%C5%9Bwiece-gdzie-jest-zwarcie/page/4/#findComment-466212 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Arfi Opublikowano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 (edytowane) musiałem trochę porysować aby to było bardziej przejrzyste No, no Szacunek Teraz wszystko jasne. Edytowane 5 Grudnia 2012 przez Arfi   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/57642-nie-grzej%C4%85-%C5%9Bwiece-gdzie-jest-zwarcie/page/4/#findComment-466213 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 To czekam na wyniki pomiarów i co ustaliłeś.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/57642-nie-grzej%C4%85-%C5%9Bwiece-gdzie-jest-zwarcie/page/4/#findComment-466216 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Arfi Opublikowano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 To czekam na wyniki pomiarów i co ustaliłeś. Jasne . Zacznę za godzinę, jak wrócę.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/57642-nie-grzej%C4%85-%C5%9Bwiece-gdzie-jest-zwarcie/page/4/#findComment-466219 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 Wtyczkę sterownika postaraj się dobrze przepłukać od strony kabli.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/57642-nie-grzej%C4%85-%C5%9Bwiece-gdzie-jest-zwarcie/page/4/#findComment-466221 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Arfi Opublikowano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 (edytowane) Wtyczkę sterownika postaraj się dobrze przepłukać od strony kabli. Trochę piasku z płukania, ale jest dobrze wymyty. Jeśli jest z drugiej strony przejście to myślisz, że z tej nie będzie? Dobrze. Idę go przecinać w takim razie. Edytowane 5 Grudnia 2012 przez Arfi   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/57642-nie-grzej%C4%85-%C5%9Bwiece-gdzie-jest-zwarcie/page/4/#findComment-466242 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 (edytowane) Sprawdź najpierw miernikiem, spróbuj czy uda wyciągnąć się ten kabel lub obok czarny z wtyczki. edit wypnij też ECU i sprawdź czy dalej jest zwarcie Edytowane 5 Grudnia 2012 przez Kacper   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/57642-nie-grzej%C4%85-%C5%9Bwiece-gdzie-jest-zwarcie/page/4/#findComment-466244 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Arfi Opublikowano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 (edytowane) Sprawdź najpierw miernikiem, spróbuj czy uda wyciągnąć się ten kabel lub obok czarny z wtyczki. edit wypnij też ECU i sprawdź czy dalej jest zwarcie Przewody siedzą sztywno. Jak wypiąłem ECU, przejście dalej jest. Jak się wbiłem za kostką na czerwonym przewodzie za 7 pinem też jest. Czyli ciąć? Tylko ten przewód z 7 pina nie jest tego samego koloru, co ten na przekaźniku. Przy przekaźniku jest przewód różowy, a przy sterowniku czerwony. Edytowane 5 Grudnia 2012 przez Arfi   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/57642-nie-grzej%C4%85-%C5%9Bwiece-gdzie-jest-zwarcie/page/4/#findComment-466250 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 Postaraj się jeszcze posprawdzać kable wyciągając je z karbowanych osłon. Jestem teraz troszkę zajęty, ale do wieczora zrobię rozpiskę wszystkich cięć i nowych połączeń. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/57642-nie-grzej%C4%85-%C5%9Bwiece-gdzie-jest-zwarcie/page/4/#findComment-466252 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.