Gość Anonymous Opublikowano 31 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 Witam Jakiś czas temu wymieniałem czujnik halla w aparacie zapłonowym bo star padł. Ale dopiero nie dawno po zdjęciu kopułki zauważyłem że, jak by to nazwać... blaszka w kształcie koła z czterema ramieniami (ktore przechodzą przez czujnik halla) jest troszke pogięta i tu moje pytanie czy ma to jakieś większe znaczenie i czy może to doprowadzić do jakiegoś uszkodzenia ? W czujniku halla nic nie zawadza i blaszki przelatują swobodnie/równomiernie przez czujnik. Wygięcie tyczy się kształtu koła blaszki patrząc od góry na silnik, jest po prostu trochę jak by przekoszone w osi w jednym miejscu i jak aparat się kręci podczas rozruchu silnika widać jak by w jednym miejscu "biło". Wygięcie to wynosi kilka mm. Najlepiej można to porównać do scentrowanego koła w rowerze. Dodam że silnik pracuje prawidłowo i praktycznie nic złego się nie dzieje.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 1 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2007 Jak nigdzie nie obciera i wszystko działa, to nie ruszaj.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 1 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2007 niema wplywu skoro styki przeodza iskierke to bedzie ok minimlane zgiecie nie wplynie na zuzycie   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.