Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Mam problem z moją astrą 2.0 Dti. Zaczęło się od ciężkiego zapalania. Pojechałem do mechanika i okazało się, że kontrolka świec żarowych "oszukuje" za szybko gaśnie a świece nie są jeszcze podgrzane i trzeba jeszcze poczekać chwile. Mechanik przy okazji wymienił świece i okazało się, że jedna świeca cała czarna i jeden wtrysk leje. Auto teraz pali bez problemu nawet przy -15, ale czy przy 270 tys. km warto inwestować i regenerować wtryski? Wiem, że 2.0 dti to bardzo nieudany silnik, pompy, głowice itd. Co się może stać jak będę śmigał na lejącym wtrsyku?

 

Dzięki

Pozdrawiam :)

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/57954-lej%C4%85cy-wtrysk/
Udostępnij na innych stronach

ten mechanik to jakis idiota jest. Jak po swiecach mozna rozpoznac czy wtrsk leje chlope chyba sam w to nie wierzysz. Poza tym nie ma czegos takiego jak kontrolka swiec zarowych bo ona nie jest spieta z ukladem podgrzewania swiec. Jes podpieta pod ECM i stanowi gotowosc do odpalenia. Jak zgasnie to wcale nie oznacza ze swiece nie sa dalej podgrzewane. Tylko tak potocznie sie mowi kontrolka od swiec ale ona z tym nie ma za wiele wspolnego.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/57954-lej%C4%85cy-wtrysk/#findComment-467584
Udostępnij na innych stronach

pozatym , ze kolega nademna wszystko wyjaśnił uważam , że DTI nie jest nieudanym silnikiem...:) Kup sobie nowwy jakis DCI TDCI czy inny Common rail.. zobaczysz co to koszta i problemy :)

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/57954-lej%C4%85cy-wtrysk/#findComment-467589
Udostępnij na innych stronach

Mechanik przy okazji wymienił świece i okazało się, że jedna świeca cała czarna i jeden wtrysk leje.

A to wróżka napisała.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/57954-lej%C4%85cy-wtrysk/#findComment-467627
Udostępnij na innych stronach

puki go by nie wytargal z silnika i na stole nie sprawdzil czy leje to innej metody nie ma. Z tym ze wytarganie wtrysku w tym silniku to dosc duzo roboty.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/57954-lej%C4%85cy-wtrysk/#findComment-468009
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli na stole sprawdzał to moze być tak że : w TDI wtryski leją na różne strony małym struniem w DTI się tak jak by rozbryzuge czy jak to nazwać to po prostu zalezy od silnika sam sprawdzałem i duużo dużo mnie to kosztowało kupiłem 4 wtryski które były mi niepotrzebne bo tak samo się działo z tamtymi ps.nie radze korzystać z przydrożnych mechaników ja jadę do serwisu wole parę stówek zapłacić wiecej a miec to zrobione konretnie

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/57954-lej%C4%85cy-wtrysk/#findComment-468026
Udostępnij na innych stronach

a gdzie na stole sprawdzal. Tu trzeba tyle eszac z silnika by sie dostac do wtryskow ze szkoda gadac. Na bank nic nie wyciagał.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/57954-lej%C4%85cy-wtrysk/#findComment-468102
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności