Skocz do zawartości

Temperatura płynu chłodniczego - jak podejrzeć


Rekomendowane odpowiedzi

Odsyłam tych którzy nie widzą o jakim typie zegarów mówię.

Jak widać różnice są, między stroną 73 instrukcji a foto które podałeś, można zobaczyć całkowicie inne umiejscowienie lampek informacyjnych, jak i same lampka są inne, różni się nawet sposób ich podświetlenia, na foto podanym przez ciebie, lampka od świateł mijania ma "główkę" podświetloną całą na zielono, u mnie świeci tylko jej obwódka i to bardzo wyraźnie, jak by było podświetlenie LED.

Dodam, że liczniki z instrukcji są zgodne z tymi co są w aucie.

 

Do zmiany funkcji służy przycisk na końcu manetki od wycieraczek, jego naciskanie powoduje przełączanie pomiędzy np. przebiegiem całkowitym ,dziennym, ilością paliwa w zbiorniku, ilość oleju itd itp, dłuższe przytrzymanie powoduje wyzerowanie danej pozycji o ile to możliwe.

Edytowane przez osd

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 34
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Wychodzi na to, iż są 2 typy wyświetlacza

W tym „standardowym” co ty masz i co jest w instrukcji nie ma temperatury

Jak będzie za wysoka to po prostu się zapali kontrolka

Dziwne ale to może marketingowe podjecie bo jak widzisz, że temperatura rośnie to znaczy, że coś nie tak i się zatrzymasz a tak będziesz jeździć aż się kontrolka zaświeci to może przy okazji coś jeszcze się zepsuje i więcej wydasz na naprawę

 

A ten model co silvo44 pokazuje to może jakiś „High Exclusive” :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co zdążyłem zauważyć, przeglądając różne instrukcje i ogłoszenia, wygląda jak by nowsze modele z filtrem DPF miały zegary bez wskaźnika temp, choć dowiem się jutro.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie widzą o jakim typie zegarów mówię.

To forum, nie jesteśmy geniuszami i omnibusami..

wygląda jak by nowsze modele z filtrem DPF miały zegary bez wskaźnika temp

Jeździsz tym i sam nie wiesz, czemu wiec na mnie krzyczysz ??

 

Gdyby był taki wyświetlacz jak w osobowych opelkach nie byłoby problemu.. a tak, to trzeba patrzeć na kontrolkę, a na znalezienie tej wartości liczbowej to bym raczej nie liczył - ale napisz co w tym serwisie rzekli ..

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
Gość koni2305

Wyświetlacz który podał silvo44 jest ze starszych Vivaro tak do 2012 roku w nowym od 2012/2013 wyświetlacz nie pokazuje temperatury (kretyństwo jak ktoś dużo jeździ często awarii ulega drugi bieg wentylatora i wtedy auto się bardzo grzeje w nowych wersjach tego się nie zobaczy- dopiero jak zapali się kontrolka STOP a to już wtedy kaplica za późno).

W nowych wygląda to tak:

240..20131101183830_wp_20131031_002.jpg


Ogólnie mam takie pytanko odnośnie trybu serwisowego, jak powszechnie wiadomo przełączenie się w taki tryb auta powoduje ograniczenie możliwości silnika. Zbliża mi się pierwszy przegląd na 30000km jak pamiętam z poprzednich wersji Vivaro to przed serwisem jakieś 2000km zapalała się kontrolka z kluczykiem i informacja ile zostało do takiego przeglądu, po wyzerowaniu się już tych kilometrów (kiedy nie pojechało się na serwis wskaźnik pokazywał 0 świeciła się kontrolka kluczyka i auto z kluczykiem samochodem można było normalnie jeździć nic się nie działo) Czy ma ktoś wiedzę jak to wygląda w wersji na 2013r. czy jak przekroczy mi te kilometry to auto nie przełączy się w tryb serwisowy?

Edytowane przez koni2305

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

auto nie przelacz sie w tryb awaryjny,tylko swieci kontrolka

zawsze jest to opisane w instrukcji,jesli niechce Ci sie szukac mozesz na ebayu kupic za okolo 2euro zeskanowana strone instrukcji na ktorej jest ten opis,hehe wbrew pozorom ludzie kupuja

Edytowane przez wojtekcichy

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość koni2305

Dzięki wojtek za info, chodziło tylko o to czy nie wprowadzili "unowocześnień" bo np. Sprinter przełącza się w tryb serwisowy. W sumie zanim trafię do serwisu to przekroczę jakieś ok. 2000km więc tragedii jakiejś nie będzie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wypnij prawy przedni abs i nie przekroczysz,oczywiscie opcjonalnie bo renowkowe wynalazki nie lubia przeciagania przegladow,poza tym kazde aso ma zblizone ceny na europie a taki przeglad to okolo godzinka jesli maja materialy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności