Gość kwiedari Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 Witam wszystkich. jestem na forum pierwszy raz moje pytanie -mam od niedawna vectre c 1.9 cdti 150km z 2004r jakiś czas temu wymieniałem spręzyny z przodu bo pękły (standart) załorzyłem nowe kyb. do tego czasu ciągnie mi kierownice na prawo ustawiałem zbiezność na wykresie wszystko ok ale dalej to samo zmieniłem opony i nic . zawieszenie sprawdzone na czepakach wszystko ok .juz nie mam pomysłu co dalej.czy mogą być wybite poduszki pod amor.a morze łorzyska skrętne ,a morze sprężyny nie z tego roku co auto podpowiedzcie coś.....   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/58813-ci%C4%85gnie-na-prawo/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 geometria do ustawienia a nie sama zbieznosc przodu na suchym tak ciagnie czy na sliskim ??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/58813-ci%C4%85gnie-na-prawo/#findComment-472430 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kwiedari Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 geometria do ustawienia a nie sama zbieznosc przodu na suchym tak ciagnie czy na sliskim ?? [/quote na śliskim i na suchym jest podobnie natmiast przy delikatnej jeździe jest w miare ok jak dam jej sandała to w tedy idzie w prawo . problem zaczoł się od wymiany sprężyn w przodzie, na starych pękniętych było dobrze auto jechało proso jak po torach . i to też nie zawsze tak ciągnie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/58813-ci%C4%85gnie-na-prawo/#findComment-472442 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 jesli geometria tego nie zniweluje w jakims stopniu to chyba bedziesz musial sie z tym pogodzic zle sprezyny ?? watpie zeby tutaj lezal problem obawiam sie ze taki urok przednionapedowek z mocnymi silnikami moja tez jak dam mocno w palnik sciaga na prawo na suchym nie czuc tak mocno ale na sniegu jak wylacze TC to czuc mechanizm roznicowy w skrzyni nie wyrabia przekazuje wiecej mocy na jedno kolo zamiast na oba a Twoj diesel troche niutkow ma jedynie co mozliwe to zamontowanie mechanizmu z ograniczonym poslizgiem LSD (limited slip differential )   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/58813-ci%C4%85gnie-na-prawo/#findComment-472447 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kwiedari Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 hmmm.... nie wiemmm nie było takiego zjawiska wcześniej też jej depałem i szła jak czołg do przodu na śliskim i suchym asfalcie . zrobie jeszcze całą geometrie na innej stacji.a zastanawiam się czy morze przegub nie jes walnienty zauwarzyłem ze tak od 130 -140 zaczyna drgać kierownica przy przyśpieszaniu. muszę doprowadzić to do normalnego stanu bo naprawde świetnie się prowadziła ,więcej pomysłów...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/58813-ci%C4%85gnie-na-prawo/#findComment-472456 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość popencjusz Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 Po mojemu to zacznij w pierwszej kolejności od ogólnej geometrii auta (przód -tył). Do tego dobrze byłoby założyć nowe (inne gumy) nie z Twojego auta. One się ułożyły do poprzedniego stanu i ustawianie czegokolwiek nic nie zmieni. Przerabiałem to u siebie w signum. Długo z tym walczyłem. Dopiero ustawienie geometrii (po jej wcześniejszej kalibracji bo te maszynki też lubią przekłamywać) + nowe opony załatwiło temat. Teraz zauważyłem, że nie da się zamienić opon z przodu na tył ponieważ auto ściąga (właśnie lekko w prawo). Wiem że tak nie można jeździć bo się opony ząbkują ale cóż. Inny kąt pochylenia kół tył - przód - winowajcą. Co do faktu że poprzednio nie ściągało Twojego auta, to przyczynił się do tego magik który zna się na rzeczy i ustawił z lekkim błędem geometrię auta bo zniwelować ściąganie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/58813-ci%C4%85gnie-na-prawo/#findComment-472457 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kwiedari Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 co do opon masz morze racje ale i na letnich i zimowych jest to samo i dziwne jes to że nie zawsze się tak dzieje . a zbieżnoś i konty robiłem ale wiem że żeby dobrze to zrobili to też czeba trafić na fachowca co wie oco chodzi.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/58813-ci%C4%85gnie-na-prawo/#findComment-472472 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość popencjusz Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 Jeśli mój tok myślenia jest prawidłowy to i na letnich i na zimowych będzie tak samo. Powód - pisałem wcześniej - ułożyły się do auta. To tak jak z butami na nodze. I do platfusa się buty ułożą   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/58813-ci%C4%85gnie-na-prawo/#findComment-472488 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 walniety przegub slychac wewnetrzny przy gwaltownym dodaniu gazu na wprost zewnetrzny przy skreconych kolach i ruszeniu to bicie nie powinno wystepowac sprawdzic opony czy nie sa wyzabkowane jak kolega wyzej zauwazyl czy nie ma zadnego uszkodzenia kordow wywazyc dokladnie no i podstawa sprawdzic ta geometrie mi tez jeden tak ustawil ze kumpel ktory ma leb na karku rece zalamal   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/58813-ci%C4%85gnie-na-prawo/#findComment-472492 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kwiedari Opublikowano 24 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2013 Witam ponownie . Wznawiam temat bo nie chcę zakładać nowego po waszych poradach wymieniłem amortyzatory (bilstein) i drążki kierownicze przepatrzone zaciski chamulcowe oraz zrobiona profesjonalna geometria kół tył+przód w zawieszeniu nie ma absolutnie żadnych luzów sprawdzone dokładnie efekt jest taki że nie ciągnie w prawo jedzie prosto jest fajnie natomiast na mokrym asfalcie na załatanych dziurach i gorszej drodze auto jak by traciło stabilność to znaczy robi kierownicą na prawo- lewo i trzeba z nim walczyć jest to bardzo uciążliwe i nie kąfortowe na suchym asfalcie nie jest prawie zaówarzalne nie mam już pomysłów ani ja ani moi mechanicy bo byłem z problemem u kilku jakieś sugestie z waszej strony co to morze być i gdzie szukać POMOCY Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/58813-ci%C4%85gnie-na-prawo/#findComment-487970 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.