Skocz do zawartości

ciągnie na prawo


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. jestem na forum pierwszy raz moje pytanie -mam od niedawna vectre c 1.9 cdti 150km z 2004r jakiś czas temu wymieniałem spręzyny z przodu bo pękły (standart) załorzyłem nowe kyb. do tego czasu ciągnie mi kierownice na prawo ustawiałem zbiezność na wykresie wszystko ok ale dalej to samo zmieniłem opony i nic . zawieszenie sprawdzone na czepakach wszystko ok .juz nie mam pomysłu co dalej.czy mogą być wybite poduszki pod amor.a morze łorzyska skrętne ,a morze sprężyny nie z tego roku co auto podpowiedzcie coś.....

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 24
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

geometria do ustawienia a nie sama zbieznosc przodu

 

na suchym tak ciagnie czy na sliskim ??

[/quote

na śliskim i na suchym jest podobnie natmiast przy delikatnej jeździe jest w miare ok jak dam jej sandała to w tedy idzie w prawo . problem zaczoł się od wymiany sprężyn w przodzie, na starych pękniętych było dobrze auto jechało proso jak po torach . i to też nie zawsze tak ciągnie

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli geometria tego nie zniweluje w jakims stopniu

to chyba bedziesz musial sie z tym pogodzic

zle sprezyny ?? watpie zeby tutaj lezal problem

 

obawiam sie ze taki urok przednionapedowek z mocnymi silnikami ;)

moja tez jak dam mocno w palnik sciaga na prawo

na suchym nie czuc tak mocno

ale na sniegu jak wylacze TC to czuc

mechanizm roznicowy w skrzyni nie wyrabia

przekazuje wiecej mocy na jedno kolo zamiast na oba

a Twoj diesel troche niutkow ma

jedynie co mozliwe to zamontowanie mechanizmu

z ograniczonym poslizgiem LSD (limited slip differential )

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm.... nie wiemmm nie było takiego zjawiska wcześniej też jej depałem i szła jak czołg do przodu na śliskim i suchym asfalcie . zrobie jeszcze całą geometrie na innej stacji.a zastanawiam się czy morze przegub nie jes walnienty zauwarzyłem ze tak od 130 -140 zaczyna drgać kierownica przy przyśpieszaniu. muszę doprowadzić to do normalnego stanu bo naprawde świetnie się prowadziła ,więcej pomysłów...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość popencjusz

Po mojemu to zacznij w pierwszej kolejności od ogólnej geometrii auta (przód -tył). Do tego dobrze byłoby założyć nowe (inne gumy) nie z Twojego auta. One się ułożyły do poprzedniego stanu i ustawianie czegokolwiek nic nie zmieni. Przerabiałem to u siebie w signum. Długo z tym walczyłem. Dopiero ustawienie geometrii (po jej wcześniejszej kalibracji bo te maszynki też lubią przekłamywać) + nowe opony załatwiło temat. Teraz zauważyłem, że nie da się zamienić opon z przodu na tył ponieważ auto ściąga (właśnie lekko w prawo). Wiem że tak nie można jeździć bo się opony ząbkują ale cóż. Inny kąt pochylenia kół tył - przód - winowajcą. Co do faktu że poprzednio nie ściągało Twojego auta, to przyczynił się do tego magik który zna się na rzeczy i ustawił z lekkim błędem geometrię auta bo zniwelować ściąganie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do opon masz morze racje ale i na letnich i zimowych jest to samo i dziwne jes to że nie zawsze się tak dzieje . a zbieżnoś i konty robiłem ale wiem że żeby dobrze to zrobili to też czeba trafić na fachowca co wie oco chodzi.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość popencjusz

Jeśli mój tok myślenia jest prawidłowy to i na letnich i na zimowych będzie tak samo. Powód - pisałem wcześniej - ułożyły się do auta. To tak jak z butami na nodze. I do platfusa się buty ułożą:)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

walniety przegub slychac

wewnetrzny przy gwaltownym dodaniu gazu na wprost

zewnetrzny przy skreconych kolach i ruszeniu

 

to bicie nie powinno wystepowac

sprawdzic opony czy nie sa wyzabkowane jak kolega wyzej zauwazyl

czy nie ma zadnego uszkodzenia kordow

wywazyc dokladnie

no i podstawa sprawdzic ta geometrie

mi tez jeden tak ustawil

ze kumpel ktory ma leb na karku rece zalamal

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
Gość kwiedari

Witam ponownie . Wznawiam temat bo nie chcę zakładać nowego po waszych poradach wymieniłem amortyzatory (bilstein) i drążki kierownicze przepatrzone zaciski chamulcowe oraz zrobiona profesjonalna geometria kół tył+przód w zawieszeniu nie ma absolutnie żadnych luzów sprawdzone dokładnie efekt jest taki że nie ciągnie w prawo jedzie prosto jest fajnie natomiast na mokrym asfalcie na załatanych dziurach i gorszej drodze auto jak by traciło stabilność to znaczy robi kierownicą na prawo- lewo i trzeba z nim walczyć jest to bardzo uciążliwe i nie kąfortowe na suchym asfalcie nie jest prawie zaówarzalne nie mam już pomysłów ani ja ani moi mechanicy bo byłem z problemem u kilku jakieś sugestie z waszej strony co to morze być i gdzie szukać POMOCY

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności