Skocz do zawartości

ciągnie na prawo


Rekomendowane odpowiedzi

Gość popencjusz

nie masz wrażenia że jest zbyt czułe wspomaganie? Jeśli tak to trzeba wykalibrować czujnik skrętu kierownicy. Jeśli to nie pomoże to wina może leżeć w tulejach pływających z tyłu. Nie musi ich być słychać a autko traci stabilność na nierównościach.

Edytowane przez popencjusz

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 24
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Gość kwiedari

nie masz wrażenia że jest zbyt czułe wspomaganie? Jeśli tak to trzeba wykalibrować czujnik skrętu kierownicy. Jeśli to nie pomorze to wina może leżeć w tulejach pływających z tyłu. Nie musi ich być słuchać a autko traci stabilność na nierównościach.

no jast to jakas myśl kolego ,czym to sie kalibruje techem np. czy jakiś potrzebny jest specjalistyczny sprzęt.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość popencjusz

jest procedura kalibracji układu kierowniczego. Poszukaj na forum. O ile pamiętam to nawet w instrukcji obsługi jest wzmianka. Samej kalibracji można dokonać techem i opcomem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Wreszcie po 3- latach problem rozwiązany, po wymianie wszystkich gumowych elementów w zawieszeniu i pięciokrotnym ustawianiu geometri zmiany opon wymiany łożysk i poduszek macpersona kalibracji czujnika konta skrętu (łącznie 2000 zł) i nic DALEJ W PRAWO. Wczoraj wymieniłem sprężyny na orginalne używki GM I wreszcie auto jedzie jak po torach , te kayaby niby takie dobre to jeden wielki SZAJS niestety już są po gwarancji i nie da się reklamować. Jeżeli macie podobny problem to ,morze komuś pomorze moje rozwiązanie ,bo wkładając kupe kasy w auto bez efektu to przykra sprawa ,Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
Gość blowek

Witajcie. Mam podobny problem u siebie. Po zmianie opon auto delikatnie skręca w prawo. Przy nowych zimówkach na innych felgach było wszystko okej. Jak włożyłem rękę po miedzy koło a błotnik właśnie z prawej strony jest mniej miejsca.

 

Gdzie szukać przyczyn problemu ? Coś nie tak z zawieszeniem czy raczej oponami ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość blowek

No nie do końca.. tłusta felga jest z lewej strony a ściąga na prawo i ta różna przy błotniku jest z prawej strony

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności