Skocz do zawartości

Problem z ładowaniem w Vivaro


Rekomendowane odpowiedzi

Jesli chodzi o kabel to przy altku obcinam dokladam dodatkowy i zaciskam nowa zlaczke miedziana podobna do oryginalnej

Dlugosc kabla to wlasciwie niewiem zawsze tne jak pasuje,kupuje zawsze kable rozruchowe i jest na 2 auta z czego jeden okrecam czerwona izolacja zeby ktos sie kiedys niewpiol podczas szukania masy

Poza klemami spojz jeszcze na bezpiecznik obok akumulatora czy wszystko tam jest ok

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 21
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Gość morgen2903

Witam cie Wojtku jesli cie dobrze zrozumialem to kabel z altka ten gruby przechodzi przes puszke bezpiecznikow znajdujaca sie pod

Zbiornikiem wyrownawczym plynu chlodzacego i jest zabespieczony bespiecznikiem bo tego niewiedzialem myslalem ze kabel z altka ldzie bez posrednio do aku czyli musze jeszcze tam zagladnac moze to tylko bezpiecznik jest uszkodzony. Moze jeszcze bys mi podpowiedzial jaki to bespiecznik jaki kolor lub po kturej stronie w puszce sie znajduje z gury dziekuje.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zle zrozumiales,kabel z altka leci do aku i wraca do puchy przekaznikow zabezpieczony wielkim bezpiecznikiem obok aku w czarnej obudowie,napewno znajdziesz

z altka do puszki przekaznikow trzeba samemu dorobic jesli sa spadki napiecia

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość morgen2903

czyli mam tylko wymienic ten kabel ktury leci z altka do bateri czy tez kabel ktury leci z bateri do bezpiecznikow bo powiem ci ze mam troche jusz namieszane prosze cie zebys mi wytlumaczyl jak swini na granicy tak wogole to do mojego akumulatora przychodza 3 kable jeden groby ktory jest podlaczony do klemy plusowej i dwa ciekrze ktore sa polaczone bezpiecznikiem i tez do plusa czyli kturys ztych ciekich idzie do altka i do puszki bezpiecznikow bo ten calkiem gruby podejzewam idzie do rozrusznika dzieki zgury za pomoc.

 

 

 

i jeszcze chcialem spytac czy ma ktos moze schemat instalacj z opla vivaro 2,5 dti 2004.

Edytowane przez morgen2903

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sadzilem ze pisze zrozumiale,kabel przynajmniej o przekroju 6mm2 z alterntora do puszki przekaznikow.

tego kabla niemasz na bank bo to moj wymysl ktory pomaga w utrzymaniu 14v ktore bez problemu generuje altek lecz niestety kable potrafia zgubic po drodze do 2v co zima powoduje wolne grzanie silnika

daj maila na priva to cos Ci podesle tylko niewiem czy sie w tym odnajdziesz

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość morgen2903

witam czy moze podpowiedzial bys mi jeszcze dokladnie do jakiego bezpiecznika mam podpiac ten kabel moze jakis kolor albo fotka bylo by super no iczy chodzi o puszke z bezpiecznikami pod zbiornikiem wyrownawczym ?

 

 

jesli chodzi czy sie odnajde to zobacze mam tu kolege elektryka mam nadzieje ze mi pomoze narazie dzieki za cierpliwosc i zrozumienie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fotki niezrobie bo niemam sily rozbierac puszki

Tak mowa o puszce z przekaznikami i duzymi bezpiecznikami pod zbiornikiem plynu chlodzacego silnik,kiedy juz ja wyciagniesz zobaczysz na dnie czerwony grubszy od innych kabel podpiety pod kawal blachy w ktora wcisniente sa po jednej nozce bezpieczniki

Do tej wlasnie blachy trzeba zamocowac jeden z koncow dodatkowego kabla

Drugi koniec kabla trzeba zamocowac do wyjscia ladowania z alternatora

W ten "dodatkowy" kabel ze wzgledu na bezpieczenstwo przydalo by sie wsadzic bezpiecznik by w razie jakiegos przetarcia spalil sie bezpiecznik a nie samochod

2 klientom zainstalowalem bezpieczniki stosowane przy car audio do wzmacniacza

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość morgen2903

Witam cie Wojtku i dziekuje ci za twoja pomoc i za wiadomosc ktora od ciebie otrzymalem teraz zrozumialem i bede atakowal ten kabel a jakie beda tego wyniki, to dam ci znac i jeszcze raz bardzo dziekuje narazie do uslyszenia.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy to możliwe, że przy maksymalnym obciążeniu czyli włączone światła, nadmuch, radio moje vivaro ładuje 14,2V ? Bez obciążenia mam 14.35V.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności