Gość zgrywus397 Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 witam,mam problem posiadam corse 1.3cdti 2003r dziś jadąc do pracy przy nagrzanym silniku do 80stp zapaliła mi sie kontrolka z kluczem ta pomaranczowa i niewiem dlaczego,na zimnym nic dopiero jak dojdzie do 80stop to wtedy sie zapali,wczesniej sie tak nie działo dzis pierwszy raz... aa i chciałem zaznaczyc ze silnik nie nagrzewa sie do 90stop tylko zawsze staje wskazówk przy 80stop..co moze byc nie tak bo moj mechanik ma teraz kupe roboty i nie ma kto pomoc   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość popencjusz Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 w pierwszej kolejności odczytaj błędy. kontrolak ta pali się z wielu powodów, więc bez odczytania błędów metodą np. gaz-hamulec nikt nie pomoże.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zgrywus397 Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 u mnie to nie działa   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość popencjusz Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 To pozostaje Ci podjechanie do kogoś kto ma kompa i odczyta błędy. Ewentualnie możesz po omacku sprawdzać co się mogło stać (turbo/egr/dolot powietrza/przepływomierz). Trudno tak w ciemno coś napisać. Nie wiem czy Twoja korsa ma DPF a jeśli ma to może jest problem z jego wypaleniem.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość damiano2007 Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 (edytowane) Metoda gaz-hamulec w tym silniku nie działa. Ale podjedź do jakiegoś elektromechanika, żeby Ci tylko zczytał błędy; ok 50zł a bedziesz wiedział na czym stoisz, bo tak to to jest wróżenie. W corsach C nie było DPF. Edytowane 6 Marca 2013 przez damiano2007   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zgrywus397 Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 u mnie chca 100zł a kiedys bylem podpieli twierdził ze nic tam nie ma a okazało sie ze miałem pekniety waz..wiec strata kasy na to wydaje mi sie,kurcze ino niewiem co teraz sie stało   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KubaK Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 Z tym błędem obstawiam na EGR ale trzeba sprawdzić na kompie. Najlepiej poszukaj kogoś z forum z Twojego miasta i popytaj czy nie ma ktoś OP-COMa i czy by nie podłaczył za przysłowiowego browara. Co do temperatury to na 90% termostat. Ja i kolega bad ostatnio u siebie wymienialiśmy i po wymianie śmiga do 90 stopni aż miło.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zgrywus397 Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 a czy to mozliwe ze np jak walniety jest termostat to zapala sie ta kontrolka? kurcze bo gorny waz byl cieply a nie goracy a silnik nagrzany a wentylator sie nie właczał wogole..   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KubaK Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 Komputer nie pokazuje uszkodzenia termstatu - nie ma takiej możliwości. Do włączenia wentylatora w tymsilniku jest bardzo daleko. Wymień termostat, sprawdź błędy i będzie OK   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zgrywus397 Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 hm dziwi mnie jedna rzecz ze na zimnym błedu nie wywala ino jak dojdzie do 80stop to wtedy sie kontrolka pokazuje.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.