Skocz do zawartości

Silnik nagrzany do 80stop.kontrolka z kluczem pomocy!


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 24
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Gość damiano2007

To teraz tak reasumując silnk 1.3 CDTI:
Jazda energiczna:

+ czysty EGR

+ dobre dla turba (ale gdy ciepły silnik) ze zmienną geomtrią (1.3 cdti 90k CD) nie zapiekają się kierownice

- wysokie prędkości obrotowe nie wskazane na sprzęgło (duże momenty dla dwumasu) i tąpnięcia na wałku (wieloklinie) tarczy

 

Jazda na emeryta

+ ekologia - rośliniki rosną bo mnie CO2 haha :devil2: i mniejsze spalania

+ oszczędzamy turbine gdy jest zimna i nie musimy jej studzić po tym jak dawaliśmy w "sandał"

- małe obroty poniżej 1600 degradują dwumase

 

Powiem tak, nie ma złotej rady na nic, no chyba, że pewnych warunkach stosując się do odpowiedniej sytuacji.

A teraz tak z jajem - rower i ekologia zadowolona i portfel pełen a jak bedziesz dawał gazu to i tak łańcucha nie zerwiesz :rotfl::rotfl:

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/59704-silnik-nagrzany-do-80stopkontrolka-z-kluczem-pomocy/page/3/#findComment-479035
Udostępnij na innych stronach

jest złoty środek - sztywne koło zamachowe i turbo klasyczne bez zmiennej geometrii, które mamy w naszych CC

 

jak bym nie deptał i tak spala średnio niecałe 5L

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/59704-silnik-nagrzany-do-80stopkontrolka-z-kluczem-pomocy/page/3/#findComment-479037
Udostępnij na innych stronach

Gość zgrywus397

ja deptam mu tak ze 2500-3000 tys obr i zmieniam biegi czasem nawet wyzej takze to nie jest jazda na emerytA:P

 

a te całe egr to sa o duper rozbic to jakis nie powiem kto wymyslił nabijanie ino z nas kasy nic wiecej

 

nie pisz postów pod rząd - korzystaj z opcji "Edytuj" / bad

Edytowane przez bad

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/59704-silnik-nagrzany-do-80stopkontrolka-z-kluczem-pomocy/page/3/#findComment-479040
Udostępnij na innych stronach

Gość popencjusz

wysokie prędkości obrotowe nie wskazane na sprzęgło (duże momenty dla dwumasu) i tąpnięcia na wałku (wieloklinie) tarczy

Przy dużej prędkości obrotowej nie ma już takich przeciążeń no i momoent obrotowy jest nieco mniejszy. Faktem jest że dwumasa jest stworzona po to by pracować na niskich obrotach. Na wysokich obrotach to wirująca masa. Na wysokich obrotach redukcje i hamowanie silnikiem/dodawanie gazu-"tąpnięcia" skracają żywotność układu napędowego. Co do EGR to jeden z najstarszych sposobów na czyste spaliny. Wymyślony w elektrowniach opalanych węglem tylko że tam się inaczej nazywa. Chodzi o zasadę działania. Dobre efekty przy minimum kosztów.

Edytowane przez popencjusz

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/59704-silnik-nagrzany-do-80stopkontrolka-z-kluczem-pomocy/page/3/#findComment-479045
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności