Gość Opublikowano 8 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2013 wiadomo u mnie egr nie nawalił, bo nie jeżdżę jak pi....a   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59704-silnik-nagrzany-do-80stopkontrolka-z-kluczem-pomocy/page/3/#findComment-479033 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość damiano2007 Opublikowano 8 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2013 To teraz tak reasumując silnk 1.3 CDTI:Jazda energiczna: + czysty EGR + dobre dla turba (ale gdy ciepły silnik) ze zmienną geomtrią (1.3 cdti 90k CD) nie zapiekają się kierownice - wysokie prędkości obrotowe nie wskazane na sprzęgło (duże momenty dla dwumasu) i tąpnięcia na wałku (wieloklinie) tarczy Jazda na emeryta + ekologia - rośliniki rosną bo mnie CO2 haha i mniejsze spalania + oszczędzamy turbine gdy jest zimna i nie musimy jej studzić po tym jak dawaliśmy w "sandał" - małe obroty poniżej 1600 degradują dwumase Powiem tak, nie ma złotej rady na nic, no chyba, że pewnych warunkach stosując się do odpowiedniej sytuacji. A teraz tak z jajem - rower i ekologia zadowolona i portfel pełen a jak bedziesz dawał gazu to i tak łańcucha nie zerwiesz   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59704-silnik-nagrzany-do-80stopkontrolka-z-kluczem-pomocy/page/3/#findComment-479035 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 8 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2013 jest złoty środek - sztywne koło zamachowe i turbo klasyczne bez zmiennej geometrii, które mamy w naszych CC jak bym nie deptał i tak spala średnio niecałe 5L   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59704-silnik-nagrzany-do-80stopkontrolka-z-kluczem-pomocy/page/3/#findComment-479037 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zgrywus397 Opublikowano 8 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2013 (edytowane) ja deptam mu tak ze 2500-3000 tys obr i zmieniam biegi czasem nawet wyzej takze to nie jest jazda na emerytA:P a te całe egr to sa o duper rozbic to jakis nie powiem kto wymyslił nabijanie ino z nas kasy nic wiecej nie pisz postów pod rząd - korzystaj z opcji "Edytuj" / bad Edytowane 8 Marca 2013 przez bad   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59704-silnik-nagrzany-do-80stopkontrolka-z-kluczem-pomocy/page/3/#findComment-479040 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość popencjusz Opublikowano 8 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2013 (edytowane) wysokie prędkości obrotowe nie wskazane na sprzęgło (duże momenty dla dwumasu) i tąpnięcia na wałku (wieloklinie) tarczy Przy dużej prędkości obrotowej nie ma już takich przeciążeń no i momoent obrotowy jest nieco mniejszy. Faktem jest że dwumasa jest stworzona po to by pracować na niskich obrotach. Na wysokich obrotach to wirująca masa. Na wysokich obrotach redukcje i hamowanie silnikiem/dodawanie gazu-"tąpnięcia" skracają żywotność układu napędowego. Co do EGR to jeden z najstarszych sposobów na czyste spaliny. Wymyślony w elektrowniach opalanych węglem tylko że tam się inaczej nazywa. Chodzi o zasadę działania. Dobre efekty przy minimum kosztów. Edytowane 8 Marca 2013 przez popencjusz   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59704-silnik-nagrzany-do-80stopkontrolka-z-kluczem-pomocy/page/3/#findComment-479045 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.