Gość maxio69 Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 Witam. Długo się nie nacieszylem bez awaryjnoscia mojego autka Co prawda podczas jazdy nic się nie dzieje co bym odczuwał no ale... Dzisiaj rano miałem trasę około 50km podczas jazdy przy obrotach 2.5 i prędkości około 120 zaświeciła mi się kontrolka auta z kluczem. Nie odczułem żadnego spadku mocy. Kontrolka zgasła po pewnym czasie ale gdy znów zwiększyłem prędkość do około 130 pojawiła się ponownie. A ze nie miałem możliwość podpięcia pod kompa zrobiłem metodę gaz hamulec z tego co mi wyszło mam błąd p 0100 o ile dobrze to zczytalem. 10 mrugnięc 1 mrugnięcie 10 mrugniec 10 mrugniec astra g 1.7 dti isuzu. Koledzy co to może być ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59773-astra-g-17-b%C5%82%C4%85d-p0100/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość boniek1993 Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 Ten błąd mówi o usterce przepływomierza. Sprawdź czy kable do niego są w porządku   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59773-astra-g-17-b%C5%82%C4%85d-p0100/#findComment-479197 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maxio69 Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 Pewiem tak jak wypne wtyczkę przeplywki to auto jest mega zmulone gdy się zaswiecila ta kontrolka auto wgl nie osłabło. Czy aby na pewno była to wina przeplywomierza ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59773-astra-g-17-b%C5%82%C4%85d-p0100/#findComment-479204 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość boniek1993 Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 Uszkodzony przepływomierz a wypięty całkowicie, to są dwie różne rzeczy. Skołuj sobie inny na podmianę, błąd wskazuje na przepływomierz   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59773-astra-g-17-b%C5%82%C4%85d-p0100/#findComment-479211 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maxio69 Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 Ok to będę musiał kupić bo nikt ze znajomych nie ma asi. Ta przepływka musi być oryginał czy coś na podmianę jest bo widziałem ceny gdzie jeden kosztował 100 zl a drugi koło 500   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59773-astra-g-17-b%C5%82%C4%85d-p0100/#findComment-479212 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maxio69 Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 Ktoś może jest z podkarpacia i miał by chwile żeby się zgadac i pożyczyć na sprawdzenie przeplywke?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59773-astra-g-17-b%C5%82%C4%85d-p0100/#findComment-479220 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maxio69 Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 Panowie a czy przez ten błąd może dymic mi autko na przykład na 3 przy 3 tys obrotów puści dyma na czarno ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59773-astra-g-17-b%C5%82%C4%85d-p0100/#findComment-479279 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość password Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 jakby przyszło do wymiany przepływki to tylko i wyłącznie oryginał boscha - ja w 2008 r. wymieniałem -płaciłem o ile pamięć mnie nie myli 300 zł , zrobiłem na nim do dziś ponad 80 tyś.km. i działa bezbłędnie, objawy to turbo działało kiedy chciało ,a moc miał po przekroczeniu 3 tyś. obr. i strasznie kopcił.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59773-astra-g-17-b%C5%82%C4%85d-p0100/#findComment-479289 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maxio69 Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 No właśnie w tym sprawa, że moc to on ma dodam że auto nie dawno po chipie...jak się zaświeci check to nie czuć żadnego spadku mocy, świeci się jakieś 10min czasem krócej. A co zauważyłem raz zdarzyło mi się, że jadę ponad 130 świeci się check naciskam sprzęgło prędkość spada do 100 ja na 5 biegu puszczam sprzęgło check gaśnie, raz tak zrobiłem było chwilę ok, później znów wł się check. Panowie czy aby na pewno była to przepływka nie chcę wydawać kasy w błoto ; /   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59773-astra-g-17-b%C5%82%C4%85d-p0100/#findComment-479299 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość inkboch Opublikowano 22 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2019 (edytowane) Witam Ja mam problem również problem z błędem P0100 (2)-za niskie napięcie na przepływomierzu. Od kilku tygodni ten błąd się raz pojawiał z raz znikał. W OPCOM są dwa parametry: 1. Przepływomierz powietrza w V 2. Przepływomierz powietrza w kg/h Stan był taki, że do tej pory mogłem błąd kasować podczas pracy silnika a teraz nie mogę. parametr 1 na biegu jałowym był w przedziale 1-2V i jak gazowałem to się zwiększał. Wymieniłem 2 przepływomierze i jest to samo. TARAZ, jest tak, że błędu nie skasuję pisze - P0100 (2)-za niskie napięcie na przepływomierzu-Obecny i napięcie na parametrze 1 wynosi 0,02V zarówno przy włączonym zapłonie jak i na biegu jałowym. Ostatnio wyciągnąłem wszystkie przekaźniki i znów je podłączyłem. Czy może być przekaźnik? Który ? Skąd może iść napięcie na ten przepływomierz? Jak można rozwiązać problem, co sprawdzić? Za wszelkie sugestie z góry dziękuję Edytowane 22 Grudnia 2019 przez inkboch Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59773-astra-g-17-b%C5%82%C4%85d-p0100/#findComment-715843 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.