Skocz do zawartości
sawik

które opony lepsze? Conti czy Bridge?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,


Planuje kupić nowe opony do mojej signumki i zastanawiam się nad takim wyborem:


http://www.oponeo.pl/dane-opony/bridgestone-er300-215-55-r17-94-v-fr


lub


http://www.oponeo.pl/dane-opony/continental-contipremiumcontact-2-215-55-r17-94-v


indeks prędkości V = max 240 km/h chyba będzie optymalny???



Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

masz średnią ocen, więc widać która minimalnie lepsze notowania ma

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam akurat conti 195 60 15 ,bieznik ten sam,ciche 140-150 ,na zakrętach się nie kołyszą .polecam


  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez sawik
      Witam,
      Mam problem z kontrolkami od AFL i ESP. AFL ciagle miga natomiast ESP swieci. W signumce mam swiatla z doswietlaniem i przestaly dzialac. Plyn we wspomaganiu jest bo patrzylem. Bezpieczniki tez cale.
      Co moze byc przyczyna wywalenia tych kontrolek??? 
       
       

       
      Proszę poprawnie pisać tytuły tematów.
      https://forum.opel24.com/forum/5349-regulamin-forum/
      Punkt 4.3
      Teraz zmieniłem ale następnym razem poleci w kosz
       
       
    • Przez Rafał111
      Witam mam problem z Oplem Signum 2008 1.9 CDTI 120KM. Od jakiegoś czasu samochód zaczął wypalać filtr dpf przy każdym rozgrzaniu silnika. Wypalenie go na trasie z obrotami 3-3,5 tys. nic nie dawało, po ponownym uruchomieniu silnika i przejechaniu ok 10 km ponownie zaczynało się wypalanie przy czym strasznie dymił. Zaczęła również migać kontrolka świec żarowych. Oddałem samochód na czyszczenie filtra jednak to nie pomogło po odebraniu samochodu zrobiłem 300 km i wszystko wróciło do stanu z przed czyszczenia. Mechanik po podłączeniu komputera stwierdził że ciśnienie przed filtrem i za jest takie samo co jest bardzo dziwne bo filtr powinien stawiać jakiś opór.Mechanik sugeruje też wymianę EGR jednak wymieniałem go ok rok temu i zastanawiam się czy to słuszna diagnoza bo nowy filtr kosztuje ok 800 zł a wydałem już 1000 na czyszczenie filtra i wymianę oleju w silniku po czyszczeniu Czy ktoś z Was miał taki problem albo wie jaka jest przyczyna ?
    • Przez FuRiOn
      Witam
       
      Tak jak w temacie poszukuje dobrego garazu na juz a konkretnie od poniedzialku w Krakowie ktory wyleczy mojego pacjenta z:
      https://forum.opel24.com/topic/82759-opel-signum-30-v6-z30dt-dławienie-się-silnika/
       
      Przygoda moze sie skonczyc na 1 dniu albo moze potrwac pare, zalezy od diagnozy. Czy polecacie najpierw skoczyc do ASO Opla - VW zeby zdiagnozowali wogole o co chodzi ?
       
      Garaz juz pewnie musze rezerwowac, wiec wszelkie konkretne info bedzie odplacone w browarkach
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.